Hei!
Jeg er plaget med det jeg kaller ubudne gjester hjemme. og trenger råd og tips om hvordan jeg skal gå frem. Det har foregått i snart tre år, og det gjør meg forbannet! I vårt hushold er det jeg selv og min sønn som er mest plaget, og særlig for hans del vil jeg nå ha en slutt på dette! For min egen del blir jeg mest bare irritert av å bli forstyrret så ofte, men nå når min sønn blir redd av dette, må det stoppes. Det som skjer i korte trekk, er:
* Senga mi rister stort sett hver natt, med ulik styrke. På det sterkeste slo det også ut på klokkeradioen min.
* Skikkelser på to av soverommene, særlig en dame i 40- 50 årene med kort hår er blitt sett.
* En sone fra første til andre etg, som en søyle rett gjennom gulv/ tak med kulde og bevegelser.
* Mye lyder, dunk, stemmer, smell etc. som ikke har forklaringer.
* Sterk uro og perioder med svært mye sykdom, kan gjerne pågå i 8-9 uker.
Jeg har snakket med en prest om dette, han forsøkte gjentatte ganger å be for stedet og velsigne det, uten virkning. Da jeg forsøkte å ta kontakt med den katolske kirke, ble jeg latterliggjort. Har forsøkt med alt fra bønn til sinne, men det hjelper ikke. Er det noen der ute som kan hjelpe oss?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ubudne gjester
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 12:46
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2008 22:30
- 16
Jeg ville nok fått et seriøst medium til å komme hjem til meg. Kjedelig at man skal måtte ha det sånn i sitt eget hjem, slitsomt.
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2008 12:46
- 16
Takk for svar! Det er bare så vanskelig å finne noen slike her oppe i Troms. Vi har lett lenge.
Antall ord: 19
Kine79
Hide post links |
uff..dette hørtes ikke særlig morsomt ut..i det huset eldste søstra mi bodde i før,var det 17 spøkelser,så det var veldig mye aktivitet der..strømmen gikk hele tiden også,å når jeg var der gikk den da og..så når de skrudde på konfyren,gikk den..å det viste seg at det huset,hadde blitt bygd på en gravplass:S
dem så flere skikkelser,å ting datt ned..å en natt,så hørte de at masse knuste nede,men når de kom ned,så var alt på plass..ingenting var knust :S
det er utrolig hvor mye spøkelser kan gjøre,å jeg håper for guds skyld,dere finner den hjelpen dere trenger..du kan jo foreksempel kontakte åndenes makt?
lykke til i hvertfall,å håper du holder oss oppdatert:)
dem så flere skikkelser,å ting datt ned..å en natt,så hørte de at masse knuste nede,men når de kom ned,så var alt på plass..ingenting var knust :S
det er utrolig hvor mye spøkelser kan gjøre,å jeg håper for guds skyld,dere finner den hjelpen dere trenger..du kan jo foreksempel kontakte åndenes makt?
lykke til i hvertfall,å håper du holder oss oppdatert:)
Antall ord: 140
Hide post links |