Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
nå fandenTa.. gått tom for krutt nå? fått ut uforløste følelser...? Det som skjer skjer - morsomt med engasjemanget ditt - vår jobb på kloden er ikke å overbevise noen..( selv om mange gjør sånnt - me 2 fra tid til annen - meen d går bare ikke slik en tenker da...
fri vilje å sånn.....
Om du føler DU må forberede deg - gjør det. Jeg vil bare si til deg - du går glipp av morroa når du prøver å kontrollere framtia.. Her og nå som gjelder - Smil du kjekke mann, du har jo tydeligvis masse mellom ørene - aktiv hjerne sådan..
om du har facebook : add Theresa Lynn Hulten - Hun adder mer info kjappere enn kjappest- av den sorten du liker , fandenTa - enjoy!
Antall ord: 131
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
keke skrev:nå fandenTa.. gått tom for krutt nå? fått ut uforløste følelser...? Det som skjer skjer - morsomt med engasjemanget ditt - vår jobb på kloden er ikke å overbevise noen..( selv om mange gjør sånnt - me 2 fra tid til annen - meen d går bare ikke slik en tenker da...
fri vilje å sånn.....
Om du føler DU må forberede deg - gjør det. Jeg vil bare si til deg - du går glipp av morroa når du prøver å kontrollere framtia.. Her og nå som gjelder - Smil du kjekke mann, du har jo tydeligvis masse mellom ørene - aktiv hjerne sådan..
om du har facebook : add Theresa Lynn Hulten - Hun adder mer info kjappere enn kjappest- av den sorten du liker , fandenTa - enjoy!
Ja kan vel si det, opplevde / lærte mye over 1 mnds periode, ble veldig interessert og deretter daler engasjementet like raskt som det kom =)
Er jo ufattelig lenge å sitte her å vente til 21 dec 2012
Den nermeste datoen jeg venter på er vel 10 eller 14 oktober, når romskipet skal vise seg.
Det skjer neppe, og hvis det skjer så kommer Kimbara med en skikkelig dekkopperasjon som ødlegger all morroa for meg
Antall ord: 207
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
kanskje du kunne sjekka ut om Fluor i mellomtiden - hvorfor det er Flor i drikkevann/ usa/irland/UK +++--- Det har vært snakk om det i Norge tidligere også...?! Hørte svigerfar nevne d en gang.. ikke funnet noe direkte link på den nei....
- og hva Hitlers plan med fluor var når han hadde Verdensherredømme ??
Det var faktisk en plan de hadde for å kontrollere folkemassene - Gjennom drikkevannet- Perfekt plan... men nå vant jo ikke hitler og den drømmen braste--- Så hvorfor Fluor i drikkevann når vi vet det er giftig - Bra for tennene? - også drikkevann på flaske har jeg registrert har fluor i seg ( US,UK) - hmm.. why?
Antall ord: 112
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
FandenTa skrev:Du bare motargumenterer med nonsens, du vet jo ingenting selv. selv om du har sett 100 bilder, 100 videoer og 100 vis av beviser så bare ser du ut av vinduet og bortforklarer med " Det er helt sikkert fake " " det der er ikke ekte "
Du kommer med nonsens mot bevisene til mange av menneskene her inne!
Du tar nok fryktelig lett på hva som kan kalles bevis og ikke.
Istedet for å sutre så vanvittig, kan du ikke heller vise meg de beste bevisene du har, så skal vi se hvor gode de er?
Hver eneste gang jeg har tatt meg tid til å omtale dine dommedagsprofetier har du kun glefset tilbake istedet for å svare på en skikkelig måte. Vil du fremstå som seriøs så må du ta deg sammen.
FandenTa skrev:Du bare motargumenterer med nonsens, du vet jo ingenting selv. selv om du har sett 100 bilder, 100 videoer og 100 vis av beviser så bare ser du ut av vinduet og bortforklarer med " Det er helt sikkert fake " " det der er ikke ekte "
Istedet for å sutre så vanvittig, kan du ikke heller vise meg de beste bevisene du har, så skal vi se hvor gode de er?
Hver eneste gang jeg har tatt meg tid til å omtale dine dommedagsprofetier har du kun glefset tilbake istedet for å svare på en skikkelig måte. Vil du fremstå som seriøs så må du ta deg sammen.
Den mister troverdighet når ein ikkje vil gå inn på detaljer i "beskjeden", og det sikraste tegnet for at mennesker står bak kornsirkelen("beskjeden") ser ein i avbildinga av "alien"...
Antall ord: 176
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Den mister troverdighet når ein ikkje vil gå inn på detaljer i "beskjeden", og det sikraste tegnet for at mennesker står bak kornsirkelen("beskjeden") ser ein i avbildinga av "alien"...
Og hva om en ALIEN faktisk ser "sånn" ut, og advarselen er reel?
Og, jeg har ingen tro på at mennesker kan være i stand til å lage så "perfekte" sirkler i løpet av en natt.. Og hvis jeg hadde vær en som kunne være i stand til å lage en så flott "sirkel", tror du ikke jeg hadde vært ute etter å få mitt navn og mine kunsteriske evner formidlet ut til verden da?
Det er noen uekte sirkler der ute, og "kunsterene" står stolt frem å proklamerer sin kunst.. Men, ærlig talt.... De uekte, er jo ikke nærheten av denne perfeksjonismen vi ser i de "ekte"...
Og hva om en ALIEN faktisk ser "sånn" ut, og advarselen er reel?
Og, jeg har ingen tro på at mennesker kan være i stand til å lage så "perfekte" sirkler i løpet av en natt.. Og hvis jeg hadde vær en som kunne være i stand til å lage en så flott "sirkel", tror du ikke jeg hadde vært ute etter å få mitt navn og mine kunsteriske evner formidlet ut til verden da?
Det er noen uekte sirkler der ute, og "kunsterene" står stolt frem å proklamerer sin kunst.. Men, ærlig talt.... De uekte, er jo ikke nærheten av denne perfeksjonismen vi ser i de "ekte"...
Eg har tru på at menneska er i stand til å lage mykje meir enn kornsirkler.
Om "aliens" derimot hadde laga kornsirkler på månen som vi kunne sett med stjernekikkert ville alt forholdt seg annleis. Er det ikkje rart at den gule oppslagstavla ikkje vert brukt til reklame og advarsel fra "aliens"?
Antall ord: 344
with intelligence
Regn skrev:Daa...Hadde det vært kornåkre på månen så!:P
Nå seiast det jo fra sjølverklærte forståsegpåere at "aliens" har så mykje meir avansert teknologi enn oss, så da burde di fint greie å plante ut nokre særdeles hardføre kornslag på månen...eller om teknologien kom til kort kunne di jo teikna nokre kornsirkler på månen...eller satsa på mosaikk ved å fargelegge månesteinen til bilder som minna om kornsirkler...osv...
Antall ord: 82
with intelligence
Jeg har fulgt veldig med på verdens antall jordskjelv siste tiden, det rare er at sist uke så lå vi nede på 130 jordskjelv i uka på verdensbasis, noe som er ekstremt lite. Ca halvparten av totale jordskjelv over 2,5 på R. Skala. i forhold til vanelig antall jordskjelv...
Først en rolig periode.... så smeller det til skikkelig... det skjedde nå igjen...
Det vil bli jordskjelv... tsunamier... Verden vil bli forandret... dette skjer nå... Det vil skje mer... Det vil ikke være trygt noen plass...
Fanden Ta, jeg lurer på om du kanskje har et litt feilaktig bilde av hva jordskjelv egentlig er
Jordskjelv oppstår pga. platetektonikken når jordskorpen har beveget seg og bygget opp en spenning over tid slik at en plutselig forskyvning forekommer.
At jordskjelv forekommer er veldig vanlig, og det vil følgelig variere hvor ofte de oppstår. Også i Norge kan vi oppleve jordskjelv, men sjelden av alvorlig karakter.
Hvordan vil du forklare sammenhengen mellom jordskjelv og 2012-myten?
Antall ord: 81
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
FandenTa skrev:
Det vil bli jordskjelv... tsunamier... Verden vil bli forandret... dette skjer nå... Det vil skje mer... Det vil ikke være trygt noen plass...
Verden forandres hele tiden. Sånn sett er verden alltid en "utrygg" plass.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her