Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
RHA skrev:
– Jeg har kikket mye på himmelen, og aldri sett noe lignende. Det siste tilfellet, med ett lys, hadde jeg neppe hengt meg så mye opp i, men det første – med fire lys som tilsynelatende fløy i formasjon – var veldig spesielt, sier Aftenbladets astronomimedarbeider Jarle Aasland. (kl.22:00-22:30)
Jeg så 4 lys som som blinket, stod stille og bevegte seg. Ca kl. 21:30
Det var det med de 4 lysene som fikk meg til å tro at du kan ha sett det samme fenomenet - bare en halv time før Astronomen.Godt observert,RHA!
Antall ord: 100
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Jeg ser focus 10 på spor 04, 05. focus 12 på spor 09, og focus 21 på spor 44.
Men jeg finner ikke focus 15.. Er dette på et annet hemi sync sett?
Det er mulig at Focus 15 bare finnes på den utvidede versjonen av "Gateway Experience" ("Gateway Voyage" ) eller "Going Home" settet - husker ikke helt.Men det spiller egentlig ikke så stor rolle,fordi man passerer igjennom Focus 15,på vei til Focus 21.Riktignok,hvis du har fulgt alle retningslinjene fra A til Å!
Antall ord: 88
Jeg ser focus 10 på spor 04, 05. focus 12 på spor 09, og focus 21 på spor 44.
Men jeg finner ikke focus 15.. Er dette på et annet hemi sync sett?
Det er mulig at Focus 15 bare finnes på den utvidede versjonen av "Gateway Experience" ("Gateway Voyage" ) eller "Going Home" settet - husker ikke helt.Men det spiller egentlig ikke så stor rolle,fordi man passerer igjennom Focus 15,på vei til Focus 21.Riktignok,hvis du har fulgt alle retningslinjene fra A til Å!
Ok. så en må gå gjennom alle sporene i riktig rekkefølge?
Tyrell. fått hørt noe på hemi sync?
Ja det blir spennende- Cosmic har mye peiling innenfor både ufo og meditasjon.
Har du lest siste nyhet fra stavanger? ufo observasjonene til RHA kom i avisa.. så du dette?
Glad CE holder tight her,han er erfaren på området ja.
Joda kikket innom ufo observasjon i Stavanger,RHA er visst ikke enig i at dette er identiskt med hva han så,uansett spennende KB :mozilla_wink:
Ja han sitter på masse kunnskaper. Så er han veldig obektiv også. Utrolig hvor oppslukt en kan bli av ufo fenomenet. føler jeg er blitt helt avhengig.
noe må skje snart! en ufo bølge f.eks..
Vi ufo folkene burde organisere oss. Sammen er vi sterke - Kjenner du andre som kunne vært interessert i CE-5 Tyrell?
Hmm.. en annen ting, for å spore litt på CE-5 så har jeg merket et par tilfeller at jeg har fått observasjon pga "filosofering" da er det ikke dyp tilstand som har ført til observasjon. Men mer de undrene tankene.. om liv i universet, hvordan tanke virker, hvordan teknologien virker. hvor langt en tanke rekker osv.
Ja vi trenger CE som holder en seriøs linje her inne.
Noen ganger lurer jeg på om jeg holder på å gå ifra forstanden,hele livet mitt fylles kun av ufo tanker Hver gang jeg er ute saumfarer jeg himmelen i håp om å oppdage et eller annet.
Nei kjenner ingen utenom forumet som intresserer seg for CE-5,synd egentlig.
Kanskje også slike funderinger også "fanges" opp? at man ikke behøver å gå så dypt bestandig? I forkant av mine observasjoner som jeg har filmet,så hadde jeg mange filosofiske tanker rundt dette og et sterk ønske om at noe skulle dukke opp.
Sist redigert av Tyrell på 20 Sep 2008 20:37, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 104
Nei ikke enda,CE har satt opp et program for meg,så da skal jeg følge det tenkte jeg:
Focus 10=sovende kropp-våkent sinn
Focus 12=ikke-fysiske energier
Focus 15=Ingen tid
Focus 21=Delta søvn mens sinnet er våkent
Må bare opplyse om at dette IKKE er programmet,Tyrell! Snarere,de forskjellige Focus nivåene....Programmet er det du lastet ned i går - og MÅ følges i riktig rekkefølge!
Husk også at dette ikke funker i Dolby eller Mono - du MÅ ha stereo!
Antall ord: 106
Tyrell skrev:Ja vi trenger CE som holder en seriøs linje her inne.
Noen ganger lurer jeg på om jeg holder på å gå ifra forstanden,hele livet mitt fylles kun av ufo tanker
Nei kjenner ingen utenom forumet som intresserer seg for CE-5,synd egentlig.
Kanskje også slike funderinger også "fanges" opp? at man ikke behøver å gå så dypt bestandig? I forkant av mine observasjoner som jeg har filmet,så hadde jeg mange filosofiske tanker rundt dette og et sterk ønske om at noe skulle dukke opp.
Ja jeg tror at i teorien så er e besøkende så langt foran oss, at vi ,nesten, ikke klarer å forestille oss det. jeg tror de kan "scanne" oss. altså enhver person har jo en viss energi og varme de utstråler. Det samme med tanker og humør. - det kan jo nesten vi mennesker oppfatte selv, bare de kan det vel på avstand.
jeg har undret mye på.. hvilke tanker "gidder" de å reagere på. kanskje noen ganger de bare suser forbi. hehe, kan jo være
Tyrell skrev:Ja vi trenger CE som holder en seriøs linje her inne.
Nei,nå ble det for mye av det gode her!
La oss komme oss videre...
Antall ord: 29
En annen ting. som hun izzat nevnte i capturing the light. var at en kunne få en "lav frekvens lyd" i et av ørene, som et signal på at hun snart fikk observasjon. - det var på den måten hun kunne finne frem kamera for hver gang objekter var i nærheten.
Ja KB..jeg bruker å få en slik lavfrekvent lyd i det ene øre av og til som varer i ca 3 sek. det begynte etter jeg startet med kontakting hadde det ikke før jeg startet.jeg husker spesielt en gang jeg fikk det å da kikka jeg ut vinduet nesten med en gang å der kom en "power up" nok en gang ganske fett!har du også opplevd denne lyden KB? RHA,CE har dere lagt merke til noe slikt etter dere startet med CE-5?
UFO Summoner skrev:Ja KB..jeg bruker å få en slik lavfrekvent lyd i det ene øre av og til som varer i ca 3 sek. det begynte etter jeg startet med kontakting hadde det ikke før jeg startet.jeg husker spesielt en gang jeg fikk det å da kikka jeg ut vinduet nesten med en gang å der kom en "power up" nok en gang ganske fett!har du også opplevd denne lyden KB? RHA,CE har dere lagt merke til noe slikt etter dere startet med CE-5?
Ja jeg har fått noe lignende. men vet ikke om det er det samme som izzat snakker om, kan være noe helt annet Jeg har heller aldri hatt observasjon i forbindelse med dette.