UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tenkt Scenario: New World Order
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Det finnes en del nyhets sendinger om dette temaet. chemtrails og weather manipulation.
http://www.youtube.com/watch?v=UxYtiZT4Jqk
I en nyhetssending jeg så hadde en samlet opp disse partiklene i chemtrails, og sendt det inn til analyser, hvor en fant en høy dose av et gifstoff.
http://www.youtube.com/watch?v=UxYtiZT4Jqk
I en nyhetssending jeg så hadde en samlet opp disse partiklene i chemtrails, og sendt det inn til analyser, hvor en fant en høy dose av et gifstoff.
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2008 19:45
- 16
- Kjønn (valgfri): Ung mann
- Lokalisering: Earth
Da er det vell på tide å våkne litt opp og researche litt.KB skrev:I en nyhetssending jeg så hadde en samlet opp disse partiklene i chemtrails, og sendt det inn til analyser, hvor en fant en høy dose av et gifstoff.
Antall ord: 44
Hide post links |
For ca et år siden hørte jeg på insidere som sa at neste "ledd" i new world order prosessen var ekonomisk kollaps i fremtiden. Det skulle begynne i USA, deretter spre seg til resten av verden.
Siste nyheter om økonimsk krise:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/19/547382.html
• 16. mars: Den amerikanske investeringsbanken Bear Stearns ble kjøpt opp av banken JPMorgan. USAs sentralbank (Federal Reserve) bistår med å finansiere oppkjøpet. Verdien av Bear Sterns’ aksjer hadde stupt fra over 100 milliarder kroner til 1,2 milliarder kroner på bare 16 dager.
Legg merke til ordet "federal resserve" - som lenge folk har sagt egentlig har fabrikert hele problemet. Her et klipp om en som bli kastet ut fordi han stiller et spørsmål (om federal reserve) http://www.youtube.com/watch?v=aoyn_doplUM
Ellers så øker overvåkningen globalt. youtube blir strengere:
http://www.youtube.com/watch?v=r3gLVoIm ... re=related
Siste nyheter om økonimsk krise:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/09/19/547382.html
• 16. mars: Den amerikanske investeringsbanken Bear Stearns ble kjøpt opp av banken JPMorgan. USAs sentralbank (Federal Reserve) bistår med å finansiere oppkjøpet. Verdien av Bear Sterns’ aksjer hadde stupt fra over 100 milliarder kroner til 1,2 milliarder kroner på bare 16 dager.
Legg merke til ordet "federal resserve" - som lenge folk har sagt egentlig har fabrikert hele problemet. Her et klipp om en som bli kastet ut fordi han stiller et spørsmål (om federal reserve) http://www.youtube.com/watch?v=aoyn_doplUM
Ellers så øker overvåkningen globalt. youtube blir strengere:
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Oh shit. Jeg var en subscriber til aceBryan7ox, "This account is suspended.".KB skrev:Ellers så øker overvåkningen globalt. youtube blir strengere:
Han gav ut skikkelig bra info.. Off når mann for det første åpner seg for ufo fenomenet ser det ut til at man blir dratt inn i new world order i samme sleng.
Antall ord: 67
Hide post links |
Som disclosure project også sier. "ufo" fenomenet er på toppen av toppen av hemmeligholdelse. Ikke rart at Disclsoure project ble elektronisk "jammed" når de snakket ut om temaet i national press club i 2001.
De som prøver ut CE -5 protokollen, og for ufo observasjon vet hvor reelt dette fenomenet er. 100% virkelig. Bra at Dr greer har fortallt ut om protokollen på f.eks coast to coast. - slik at tusenvis av mennesker for prøve dette ut.
at en er blitt programmert om at ufo ikke finnes fra liten, forteller bare litt om hvor liten åpenhet det er på fenomenet. Morro at det ble avis overskrifter etter du skrev her du skulle ut samme kveld og prøve ut CE-5 for å filme det. fortsett å filme observasjonene dine RHA
De som prøver ut CE -5 protokollen, og for ufo observasjon vet hvor reelt dette fenomenet er. 100% virkelig. Bra at Dr greer har fortallt ut om protokollen på f.eks coast to coast. - slik at tusenvis av mennesker for prøve dette ut.
at en er blitt programmert om at ufo ikke finnes fra liten, forteller bare litt om hvor liten åpenhet det er på fenomenet. Morro at det ble avis overskrifter etter du skrev her du skulle ut samme kveld og prøve ut CE-5 for å filme det. fortsett å filme observasjonene dine RHA
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
"Above top secret comes cosmic top secret."
Det at vi har blitt programmert fra liten av ser ut til å være sant. Håper nok mennesker får med seg dette her, alt tyder jo på at det skjer noe stort innen 2012. At vi er på vei til å bli manipulert til å gå i feil spor er vell en teori her. Derfor må vi våkne opp folkens, før det er for sent.
By the way; Hvilken tid tror du trådene dine blir slettet?
Det at vi har blitt programmert fra liten av ser ut til å være sant. Håper nok mennesker får med seg dette her, alt tyder jo på at det skjer noe stort innen 2012. At vi er på vei til å bli manipulert til å gå i feil spor er vell en teori her. Derfor må vi våkne opp folkens, før det er for sent.
By the way; Hvilken tid tror du trådene dine blir slettet?
Antall ord: 86
Hide post links |
Hehe. Jeg har tenkt på det! Men ser på paranormal som en veldig trygg plass. Ettersom siden er norsk.
Youtube derimot er veldig overvåket!
Men RHA, har du hørt om at Dr greer leder av disclosure project ønkser en offentlig ufo landing? han med sitt Sceti team vil samarbeide med et G8 land (hvor det landet stiller opp med dets militære for sikkerhet støtte)
dette ville vært fantastisk. men mye tyder på at "the powers that be" ville gjort ALT for å stoppe dette. Eventuellt fjerne satelitter eller komme med andre sleipe triks.
Kanskje om et par år eller noe. Som Dr.greer også sier. Dersom de for dette til, kanskje også over lengre perioder. Så vil de kunne vise dette på film, til media og det vil kanskje ta et par dager før en kan etablere at ufo'er er et reelt fenomen!
Youtube derimot er veldig overvåket!
Men RHA, har du hørt om at Dr greer leder av disclosure project ønkser en offentlig ufo landing? han med sitt Sceti team vil samarbeide med et G8 land (hvor det landet stiller opp med dets militære for sikkerhet støtte)
dette ville vært fantastisk. men mye tyder på at "the powers that be" ville gjort ALT for å stoppe dette. Eventuellt fjerne satelitter eller komme med andre sleipe triks.
Kanskje om et par år eller noe. Som Dr.greer også sier. Dersom de for dette til, kanskje også over lengre perioder. Så vil de kunne vise dette på film, til media og det vil kanskje ta et par dager før en kan etablere at ufo'er er et reelt fenomen!
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det er good.
Offentlig ufo landing ville vært fantastisk, indeed. Det finnes vell en viss sjangs for å få det til..
Imens vi venter kan vi jo få dem til å vise seg i lys.
Offentlig ufo landing ville vært fantastisk, indeed. Det finnes vell en viss sjangs for å få det til..
Imens vi venter kan vi jo få dem til å vise seg i lys.
Antall ord: 34
Hide post links |
Re: Tenkt Scenario: New World Order
Finanskrise er blitt diskutert i denne tråden. - før det skjedde.
Anyway. Noen tanker, perspektiver og syn på Finanskrisa?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ingen ting som skjer i politikken er en tilfeldighet. Finanskrisen er skapt med viten og vilje. Men denne krisen vil nok følges av en langt større krise, det er bare et spørsmål om tid.
Bush later som om han er helt uten skyld her, men ellers så stemmer det han sier. Orden ut av kaos. Jeg vil si; politikerskapt kaos!
Har bare skumlest den så langt. Men her er en artikkel som nok kan være av interesse.
Link: Bevisste borgere av Norge
Bush later som om han er helt uten skyld her, men ellers så stemmer det han sier. Orden ut av kaos. Jeg vil si; politikerskapt kaos!
Har bare skumlest den så langt. Men her er en artikkel som nok kan være av interesse.
Link: Bevisste borgere av Norge
Antall ord: 87
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Jeg har ikke lest hele denne tråden, bare så det er sakt.KB skrev:Finanskrise er blitt diskutert i denne tråden. - før det skjedde.
Det verdens-økonomiske systemet er komplisert, det er ikke mulig å forklare det enkelt.
Finanskrisen begynte i U.S.A. da det etter mange år med økonomisk vekst ble invilget boliglån, uten att lånetager hadde de rette forutsettninger til å betjene låne over tid. For å spre risikoen solgte bankene i U.S.A. verdipapirer til utland, med pant i boliglån.
Når lånetager får problemer med å betjene lånet blir de tvunget til å selge boligen tilbake til utlåner, men boligens verdi er redusert og ikke høy nok til å dekke låne. Når dette skjer i så stor skala fører det til store ringvirkninger.
Det internasjonale markedet forstår att oblikasjonene/verdipapirene er i fare for å miste sin verdi, så renten økes for å sikre seg mot tap. Samtidig stoppet bankene i u.s.a. nye utlån, som igjen fører til deflasjon p.g.a. manglende kjøpekraft. Dette og renteøkning fører samtidig til at flere lånetakere får problemer med å betjene sine lån- så det setter igang en dominoeffekt.
Feilen som førte til dette var bankenes spekulasjoner om å tjene penger på "fattige" lånetakere, og den antatte vedvarende inflasjonen i markedet. De trodde den høye renten de krevde av lånetager ville dekke tapet av renter de selv betaler av penger som lånes vidre. Det ble slik en stund, men når sentralbanken økte renten fra "lokkerenten" til normalen, fikk de "fattige" lånetakere problemer med å betjene lån. Da ble krisen utløst.
For meg ser det ut som om dette er ett resultat av "bukken og havresekken", på mange nivå.
Antall ord: 313
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
misty-gutt skrev:Ingen ting som skjer i politikken er en tilfeldighet. Finanskrisen er skapt med viten og vilje. Men denne krisen vil nok følges av en langt større krise, det er bare et spørsmål om tid.
Problemet er illusjonen: vedvarende økonomisk vekst.
Politikere bør ha en viss innsikt i dette, men samtidig ser de dem positive virkningene av denne illusjonen. Det blir en hasard for å oppnå kortsiktige resultater, fremfor en vedvarende stabil økonomi.
Bush er nok ikke helt uten skyld, men vi må være klar over att finansnæringen i u.s.a. har hatt friere tøyler enn her hjemme. Prosessen som er årsaken til finanskrisen har blitt praktisert i over 50 år og er neppe en konsekvens av Bush sin politikk alene. Uanset bør det som har skjedd være en inspirasjon til å forbedre dette systemet, ikke å fordele skyld.Bush later som om han er helt uten skyld her, men ellers så stemmer det han sier. Orden ut av kaos. Jeg vil si; politikerskapt kaos!
Sist redigert av D.A. på 23 Nov 2008 14:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
D.A, jeg skal bare sitere deg på et ord fra ditt innlegg over her, og det er: "finansnæringen" Jaja men. Nei, bruk heller det rette ordet for det, og kall en spade for en spade; finanssvindelen! Der har du det riktige ordet for det vi snakker om. Når vi snakker om næring, så er de naturligste yrker å trekke frem f.eks. bønder og fiskere, og ikke maktelitens snyltere og pengeoppkrevere.
Ellers om du vil, så finner du mange opplysninger i linker med videoer som jeg viser til i denne tråden, men og i tråden - Penger, myndigheter og enkeltmennesker -
Særlig Paul Grignon's video - Money as debt - er rene øyenåpneren om hva det hele handler om, slik at en får se dette i riktig perspektiv.
Og ja, Bush er selvsagt bare en brikke oppi det hele. Jeg peker bare på uretten, Gud kommer med dommen.
Ellers om du vil, så finner du mange opplysninger i linker med videoer som jeg viser til i denne tråden, men og i tråden - Penger, myndigheter og enkeltmennesker -
Særlig Paul Grignon's video - Money as debt - er rene øyenåpneren om hva det hele handler om, slik at en får se dette i riktig perspektiv.
Og ja, Bush er selvsagt bare en brikke oppi det hele. Jeg peker bare på uretten, Gud kommer med dommen.
Antall ord: 154
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hans Jørgen Lysglimt har en serie med videoer på youtube, hvor han setter søkelyset på finansverdenens skitne spill. Videoene anbefales på det sterkeste.
Det første vi tenker på når vi hører ordet - kriminell - er den slemme mannen i gata, sønn av arbeiderklassen, og ja kriminelle finnes da også der, eller kriminelle innvandrere.
Men vestkantfiffen og de som sitter i toppstillinger i samfunnet, når vi snakker om kriminalitet, nei da blir bildet mere vagt i så måte kan skjønne. For å si det enkelt; verden styres av kriminelle!
Igjen vil jeg dele noen visdoms og sannhetsord fra bibelen med dere: For pengekjærhet er en rot til alt ondt.
I videoen her, litt om hvordan finanssvindelen fungerer:
Det første vi tenker på når vi hører ordet - kriminell - er den slemme mannen i gata, sønn av arbeiderklassen, og ja kriminelle finnes da også der, eller kriminelle innvandrere.
Men vestkantfiffen og de som sitter i toppstillinger i samfunnet, når vi snakker om kriminalitet, nei da blir bildet mere vagt i så måte kan skjønne. For å si det enkelt; verden styres av kriminelle!
Igjen vil jeg dele noen visdoms og sannhetsord fra bibelen med dere: For pengekjærhet er en rot til alt ondt.
I videoen her, litt om hvordan finanssvindelen fungerer:
Antall ord: 124
Hide post links |
Så noen i går programmet på NRK om hvordan en` (!) mann stod bak Finanskrisen i Island?
Han hadde svindlet og lurt med tall og lån, og lånt 1000 millarder (uten å hatt dekning for det).,
Han hadde svindlet og lurt med tall og lån, og lånt 1000 millarder (uten å hatt dekning for det).,
Antall ord: 37
Hide post links |