UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Merkelige lys over Stavanger-igjen..
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2007 13:19
- 18
- Kjønn (valgfri): girlpower.. :)
Merkelige lys over Stavanger-igjen..
Fra Stavager aftenblad!
http://www.aftenbladet.no/lokalt/article699440.ece
Hva kan dette være tro? :mozilla_smile:
http://www.aftenbladet.no/lokalt/article699440.ece
Hva kan dette være tro? :mozilla_smile:
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Spør RHA. Som gikk ut den kvelden for å prøve ut Ce-5 protokollen. (få UFO observasjon) da disse dukket opp og han fikk filmet dem.
Står på siste side her..
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 046#362046
Står på siste side her..
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 046#362046
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg har ikke sett noe, samme om det skulle være ufo eller lysballonger 

Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg har heller ikke sett noe! men kommer garantert å sitte på vakt i natt!
lov å håpe hvertfall! :mozilla_laughing:

lov å håpe hvertfall! :mozilla_laughing:
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Skal jommen meg prøve å huske på å titte litt etter jeg også.
Antall ord: 12
Hide post links |
Jepp!
Hvis folk vet at de har et kamera i huset så anbefales det å gå ut å løpe og filme det. slik RHA gjorde for en stund siden, med en -annen- observasjon etter utført CE-5 protokoll:
http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY
Hvis folk vet at de har et kamera i huset så anbefales det å gå ut å løpe og filme det. slik RHA gjorde for en stund siden, med en -annen- observasjon etter utført CE-5 protokoll:
http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Enig
Tror han fikk noe bedre opptakk av de siste lysene over stavanger nå. Han nevnte noe med at han skulle kontakte han astronomen det står om i avisen, og vise filmen til han.

Tror han fikk noe bedre opptakk av de siste lysene over stavanger nå. Han nevnte noe med at han skulle kontakte han astronomen det står om i avisen, og vise filmen til han.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Såpass, kanskje det kommer noe spennende ut av dette her 

Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
ja, dette fenomenet dukket opp i eskildstuna i sverige på nyttårsaften og videoen gikk i full fart over hele verden på youtube, og flere andre steder, og faktisk der hvor jeg befant meg, og jeg hadde ikke akkurat noen kontakt med andre enn meg selv og noen venner, litt lighter og en masse såkaldte fredslykter, eller rislykter som det kalles i kina.
men hvis man ønsker hardt nok, så får man et budskap ned fra disse lampene, og det er bra kontakter å ha, når det lar seg gjøre å få kjøpt dise nå på ettersommeren, om vedkommende da ikke har laget det selv, med rispapir, meget tynn kobbertråd, litt bomull og whitesprit..
så, anbefaler jeg faktisk å ransake sine egne hoder istedetfor himmelen iblandt, og sist men ikke minst er det jo slike episoder som får skeptikere til å le seg skakke når enkelte "frelste" begynner å fantasere og skape masse greier i sitt eget hode.
så, lykke til med ce-5 protokollen, og lykke til med videre beskuelse av nattehimmelen..
neste gang bør man kanskje stikke fingeren litt opp i lufta for å sjekke vindretningen..
men hvis man ønsker hardt nok, så får man et budskap ned fra disse lampene, og det er bra kontakter å ha, når det lar seg gjøre å få kjøpt dise nå på ettersommeren, om vedkommende da ikke har laget det selv, med rispapir, meget tynn kobbertråd, litt bomull og whitesprit..
så, anbefaler jeg faktisk å ransake sine egne hoder istedetfor himmelen iblandt, og sist men ikke minst er det jo slike episoder som får skeptikere til å le seg skakke når enkelte "frelste" begynner å fantasere og skape masse greier i sitt eget hode.
så, lykke til med ce-5 protokollen, og lykke til med videre beskuelse av nattehimmelen..
neste gang bør man kanskje stikke fingeren litt opp i lufta for å sjekke vindretningen..
Antall ord: 191
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
Underholdende.. alle som driver å lager fake filmer, håper jeg blir avslørt!? skrev:ja, dette fenomenet dukket opp i eskildstuna i sverige på nyttårsaften og videoen gikk i full fart over hele verden på youtube, og flere andre steder, og faktisk der hvor jeg befant meg, og jeg hadde ikke akkurat noen kontakt med andre enn meg selv og noen venner, litt lighter og en masse såkaldte fredslykter, eller rislykter som det kalles i kina.
Ellers så synes jeg Disclosure project har en del interessant.
http://no.wikipedia.org/wiki/Disclosure-prosjektet
Med nå over 500 mennesker fra pentagon, cia, faa, nasa, navy, airforce osv som har vært involvert i UFO fenomenet. De offentlige dokumentene på www.disclosureproject.org er også ganske interessante.
Også Synd vi ikke har sett oppmøtet i 2001 fra national press club på norsk tv. Men noen av oss så kanskje nyhets klippet på CNN eller BBC, på tross av at sendingen ble elektronisk "jammed" den første timen.
Antall ord: 295
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
er det rislykter får vi nok bekreftet det ganske så snart?
men hvis ikke?
og hvorfor kan ikke skeptikere komme med håndfaste bevis på at dette bare er tull og tøys hvis de er så skråsikkre i sin sak? det skulle jo ikke være noe problem hvis du allerede har ransaket ditt eget hode og hatt fingern i lufta lenge nok til å konkludere med dette.
er det ikke litt naivt å tro vi er alene i ett univers vi ikke aner hvor stort er en gang?
men hvis ikke?
og hvorfor kan ikke skeptikere komme med håndfaste bevis på at dette bare er tull og tøys hvis de er så skråsikkre i sin sak? det skulle jo ikke være noe problem hvis du allerede har ransaket ditt eget hode og hatt fingern i lufta lenge nok til å konkludere med dette.
er det ikke litt naivt å tro vi er alene i ett univers vi ikke aner hvor stort er en gang?
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jeg sier ikke noen verdens ting om at jeg ikke tror eller vet at det finnes liv der ute, eller her inne, og at det som man her kaller både det ene og andre, og at det er noen få skrudde mennesker som har evnen til å løpe rundt å se et`s og få ce-5 protokoller og kontakter, virker søkt, og at de etter dette skal sette seg ned på et useriøst forum for å predike sine sannheter, for nå må visst folk bare skjønne at det er like før vi alle blir beamet opp, eller noe slikt noe, fordi det er en som ikke er gategutt som har sagt noe om dette........
hallo!!!
jeg er overhodet ikke skeptiker eller tvilende på at det finnes liv av både lavere og høyere frekvens enn det vi innehar, og det skal ikke mye til, men at dette skal kanaliseres eller åpenbares gjennom noen "predikanter" som de utvalgte, som skal bære fanene, nei, det stemmer nok ikke etter min oppfattelse, og presiserer, min oppfattelse.
hallo!!!
jeg er overhodet ikke skeptiker eller tvilende på at det finnes liv av både lavere og høyere frekvens enn det vi innehar, og det skal ikke mye til, men at dette skal kanaliseres eller åpenbares gjennom noen "predikanter" som de utvalgte, som skal bære fanene, nei, det stemmer nok ikke etter min oppfattelse, og presiserer, min oppfattelse.
Antall ord: 179
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
handler dette egentlig om å bevise noe som helst for den ene eller andre, utenom seg selv?trohvaduvil skrev:
og hvorfor kan ikke skeptikere komme med håndfaste bevis på at dette bare er tull og tøys hvis de er så skråsikkre i sin sak?
Antall ord: 46
Hide post links |
Ser ikke så mange andre enn du "?" som snakker om å beame opp. Kanskje en assosiasjon du har til fenomenet, men vi som driver med Ce-5 og filmer dette snakker ikke noe om det.
De som driver med CE-5 snakker heller ikke om ET's som en sannhet. Det er en` mulig teori, blandt flere. Det eneste man konstanterer er at objekter dukker opp (Udentifisert flygende objekt) etter utført protokoll. - uten at man kan si hva det er!
kanskje noen snakker om "sannheter". Mens andre er mer objektive i sine forklaringer. igjen, vitkig å ikke skjære alle over en kam. For mer informasjon om CE-5 som du skriver om selv her, så kan du lese boken "CE-5" av Richard F. Haines, Ph.D.
Her kan du lese litt om forfatteren også:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."
De som driver med CE-5 snakker heller ikke om ET's som en sannhet. Det er en` mulig teori, blandt flere. Det eneste man konstanterer er at objekter dukker opp (Udentifisert flygende objekt) etter utført protokoll. - uten at man kan si hva det er!
kanskje noen snakker om "sannheter". Mens andre er mer objektive i sine forklaringer. igjen, vitkig å ikke skjære alle over en kam. For mer informasjon om CE-5 som du skriver om selv her, så kan du lese boken "CE-5" av Richard F. Haines, Ph.D.
Her kan du lese litt om forfatteren også:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."
Antall ord: 227
Hide post links |