KB skrev:Gleder meg. Du er forresten blitt helt vill!
Hehe, avslappet. Men det er ikke lett når mann opplever noe så utenom det vanlige.
Cosmic Ejaculator skrev:Men legg igjen laseren - det kan misopfattes!
Nei, men CE-5 Intensjon var et tapt forsøk. Jeg legger skylden på at der var en hau med dritas ungdommer i byen som sloss og snakket veldig høyt og utydelig, konsentrasjonen ble svekket.
Men jeg fikk filmet litt av det jeg så før ikveld, som sagt. Jeg trente Tai Chi i 15 minutt for å så gå å lage meg mat. Men ble helt satt ut for der var 4 lys over jord og vann overflaten. 1 sto i ro og 2 av dem flyttet seg fra side til side. Den mest imponerenes blinket i takt med pekefingeren min som jeg bevegte for jeg følte for å bevege den på en merkelige måte. Når jeg bøyde fingeren, blinket den (uttalige ganger i forskjellige takter).
Jeg sprang ned og hentet kamera. Først filmer jeg litt fra kjøkkenet etterpå er det fra terrassen. Dere kan høre at jenta og ungene ser ufoene i slutten, men like etter forsvinner dem. Ungene lekte videre som om ingenting hadde skjedd. Men har en følelse om at de vil få observere mer.
http://www.youtube.com/user/fearlessrr "UFOs"
Jeg irriterer meg over at jeg glemmer ut ting når jeg får observasjonene, hvorfor filmet jeg ikke hele tiden?
Because.. mann blir satt ut og full av nye spørsmål under en observasjonen. Kameraet og filminga blir liksom ikke så prioritert.