Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Tyrell skrev:Hei gutta! Jeg er ihvertfall meget seriøs og veldig motivert på CE-5.Hvis vi treffes kommer jeg til å legge hele min sjel i dette for å prøve å oppnå et eller annet resultat.Det er kanskje en fordel å komme litt under "huden" på hverandre,bli litt kjent før man starter?At man får et godt inntrykk av personene og lettere åpner seg for hverandre og dermed stoler mer på hverandre? Kan det hjelpe for lettere å få en CE-5 ?
Godt å høre at du er motivert,Tyrell.Jeg tror det er større sjanse for å oppnå gode resultater hvis vi kjenner hverandre litt på forhånd,ja.
Hvor mange er det som har sagt seg interessert i å være med?
Antall ord: 125
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Cosmic Ejaculator skrev:
Godt å høre at du er motivert,Tyrell.Jeg tror det er større sjanse for å oppnå gode resultater hvis vi kjenner hverandre litt på forhånd,ja.
Var det ikke disse som foreløpig var intressert : RHA,Cosmic Ejaculator,KB,UFO Summoner,Stianfred,Tyrell, og han kompisen din? Blir vi 7 da,kanskje 8?
Cosmic Ejaculator skrev:
Var det ikke disse som foreløpig var intressert : RHA,Cosmic Ejaculator,KB,UFO Summoner,Stianfred,Tyrell, og han kompisen din? Blir vi 7 da,kanskje 8?
Men klarer vi å få samlet alle på ett sted?
Jeg tror ihvertfall StianFred er villig til å ta turen til Oslo - KB,RHA,UFO S. osv.også?
Antall ord: 99
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Ja det er et godt spørsmål,vet ikke hvor de forskjellige bor hen og hvor langt de er villig til å reise,det må vi finne ut.
KB,RHA, og UFO S, kanskje dere kunne gi lyd ifra dere etterhvert her angående dette?
Tyrell skrev:Ja det er et godt spørsmål,vet ikke hvor de forskjellige bor hen og hvor langt de er villig til å reise,det må vi finne ut.
KB,RHA, og UFO S, kanskje dere kunne gi lyd ifra dere etterhvert her angående dette?
Men du,Tyrell! Hvilken erfaring har du med meditasjon?
Det er en relativt viktig del av dette!
Antall ord: 64
Cosmic Ejaculator skrev:
Men du,Tyrell! Hvilken erfaring har du med meditasjon?
Det er en relativt viktig del av dette!
Jeg har ikke lest noen bøker om meditasjon,jeg har prøvd flere ganger å sitte et stille sted i skogen,lukke øyne og bare la inntrykkene rundt "svømme" gjennom meg uten å la meg forstyrre av andre tanker og jeg har faktiskt kommet i en annen sinnstilstand hvor jeg har følt meg utrolig lett og lykkelig.
Vet ikke om det er riktig å kalle dette meditasjon,men hva sier du CE?
Sist redigert av Tyrell på 19 Sep 2008 20:33, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 92
Tyrell skrev:Ja det er et godt spørsmål,vet ikke hvor de forskjellige bor hen og hvor langt de er villig til å reise,det må vi finne ut.
Tyrell skrev:
Jeg har ikke lest noen bøker om meditasjon,jeg har prøvd flere ganger å sitte et stille sted i skogen,lukke øyne og bare la inntrykkene rundt "svømme" gjennom meg uten å la meg forstyrre av andre tanker og jeg har faktiskt kommet i en annen sinnstillstand hvor jeg har følt meg utrolig lett og lykkelig.
Vet ikke om det er riktig å kalle dette meditasjon,men hva sier du CE?
Meditasjon kan defineres på mange forskjellige måter.Men det jeg siktet til her var en stukturert teknikk som lar deg oppleve de mer "subtile" sider av sinnet.Disse tilstandene er greie å mestre før du hiver deg uti' diverse Remote Viewing krumspring!
Antall ord: 117
Hemi-Sync er den søkende mann's Big Mac - Fort å gæli'....
Men svært effektivt for de som mangler tålmodigheten til å lære seg Transendental Meditasjon,foreksempel.
Du kan bokstavlig talt sitte med burger'n i munnen mens Hemi-Sync "føkker" med hjernen din.
Antall ord: 67
Du må huske på å bruke stereo spiller,ellers funker det ikke.
Jeg kan også sette opp ett Hemi-Sync program til deg,hvis du forteller meg hva du har lastet ned. :mozilla_smile:
Antall ord: 60
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her