Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpirritisme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

mekker seg en stram dramm.Er vanskelig tenke tilbake. Går på avenning 1 gang i uka . Ble så mye for meg etter di opplevelsene jeg hadde at det ble litt formye dramm for og glemme.
begynte på antidepresiv etter alle hendelsene for ellers får ejg ikke sove fordi jeg har hatt nok panikk anfall osv etter alle di årene i helvette.Antidepresiv og en dramm der og da gjør det lettere leve for da slipper jeg tenkte på det og glemmer.
Det sitter kansje mange bløffemakere her og forteller løyner om det di opplevd i dette feltet men jeg er ekte vare,tro hva dere vil.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

noen der med problemer etter ouija brett bruk , kansje jeg kan hjelpe med mine erfaringer med og overleve 5 år i helvette.Ta kontakt her eller privat.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Som jeg har sagt før, har jeg aldri sagt at jeg ikke tror deg. Jeg sier bare at det finnes andre synspunkter og at ikke alle reagerer så sterkt på spiritisme slik du gjør. Men jeg respekterer dine synspukt også, fordi de er også riktig. Men ting behøver ikke å være så svart-hvitt :)
Antall ord: 57
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Spirritisme

Innlegg av KetMas »

Carmane skrev:Jeg har vært inntr i alt som har med det åndelige og det "unaturlige" så lenge jeg kan huske.

I forhold til spiritisme så lurer jeg på om dette er en seanse en kan gjøre selv eller må en være flere for å utføre dette. Jeg har prøvd å utføre dette alene noen ganger, men er usikker på om de svarene jeg får er noe som jeg ubevist gir selv eller om det er andre som gir deg svar.

Er det noen som veit?
ambefales og være flere, iallefall 2 stk når en utfører spiritisme!
Antall ord: 105
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Amunet skrev:Som jeg har sagt før, har jeg aldri sagt at jeg ikke tror deg. Jeg sier bare at det finnes andre synspunkter og at ikke alle reagerer så sterkt på spiritisme slik du gjør. Men jeg respekterer dine synspukt også, fordi de er også riktig. Men ting behøver ikke å være så svart-hvitt :)
Noen er helidgere en meg og ikke kommer borti så horible ånder som jeg kom borti.
Men kommer di borti di ånder som virkelig vil ødelegge så reager di nok like sterkt som meg.
Det er akkurat som mennesker noen vil mere vondt en andre.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

TheDaughterOfHappen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2008 17:19
16

Innlegg av TheDaughterOfHappen »

Amunet skrev:
Mantropolix skrev:
Amunet skrev:
Mantropolix skrev:Det er mange som tror det er så kult kontakte ånder osv , men det er ikke det.
Vis man driver med spiritisme som for eks ouija brett , pendler , tarot kort sov så kommer man somregel borti lavere vibrasjons ånder aka spøkelser og det er ikke noe kult i det hele tatt di kan rett og slett ødelegge deg , samtidig kan di skremme deg oxo.Så det med kontakte ånder er ikke spesiellt kult egentlig vis man driver i den retningen der.
Det er kanskje opp til enkeltpersonen hva den synes er kult eller ikke
Ja seff vis di synes det er kult og kjenne senga riste og ha mareritt vær natt og høre banke lyder og få ting slengdt mot seg og se svarte skygger og blir kvælt og ikke får puste og samtidig være leiseg og deprimert hele tiden og føle seg energi fattig og hører tanker i hode eller stemmer hele tiden som man ikke kan bli kvitt ja versegod." Det er virkelig kult " .
Eller at en golfkølle kommer i susende fart og knekker det ene ribbeinet ditt som skjedde meg.
Ja fy faen det er kult det. Sikkert mange som synes det er kult *riste på hode*
Det er jo ikke alle som lar spiritisme gå inn på seg så sterkt slik du beskriver. Jeg har vært med på spiritisme flere ganger, jeg skal ikke nekte for at det er skumle greier, men vi har alltid lukket spiritismen etter vi er ferdig og ingen skade skjedd.
Poenget mitt er at vi takler dette på forskjellige måter, ikke alle blir livredde og lider av angst etter spiritisme. Noen har gjort det en gang eller to, og tenker ikke så mye over det som har skjedd, noen er skikkelig interessert i dette og synes det er kjempe gøy. Hver sin smak...
Jeg har spilt spiritisme et par ganger. Det gikk ikke akkuratt som jeg trudde! Vi satte i en gjeng, og vi var så dumme og spurte om noen kunne gi oss et tegn. Vi alle kjente en kald bris komme inn på rommet, det blåste i håret. Ingen tenkte noe mer på det til kvelden. Vi skulle sove på samme rom som vi spilte det på. Det var ingen senger som ristet, men det lå en pute oppe på en hylle som plutserlig føk gjennom rommet. Vi hadde ikke ryddet opp det vi spilte med, vi alle ble kjempe redde, og prøvde og tenke det logiske. Men det fantes ikkeno logisk forklaring. Jeg reiste meg opp og gikk mot spillet, jeg tenkte hvis jeg pakket det sammen kunne ting stoppe, men på veien bort hører vi et DIGERT smell oppe, vi alle så på hverandre. Deretter så vi bort på bordet der glasset sprakk, vi kunne se sprekkene tyderlig. De andre løp ut når de så det. Men jeg bare sto og så på. Dermed sier det poff, og bitene flyr hver sin vei, jeg får en rett i armen, og jeg har arr den dag i dag...
Antall ord: 528

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Minnet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2008 15:29
16

Innlegg av Minnet »

Det høres helt forferdelig ut!
Er tarot kort og pendler så farlige også?!
For i så fall, så dropper jeg tanken på å kjøpe meg noe sånn..
Trudde pendelen ikke hadde noe med ånder i det heletatt jeg.. det er jo så mange som sier at det er underbevist heten din å energien din som styrer pendelen..
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av Amunet »

Jepp, det beste er å ikke holde på med det, ved mindre det er noen du MÅ kontakte eller ved mindre du føler deg sterk nok og klar for det. :)
Antall ord: 30
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Minnet
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Minnet »

Men hvor kommer åndene inn i bildet når du spår noen med tarot kort?
Eller spørr pendelen om ett ja, eller neij, ol.?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Jeg husker et tilfelle jeg har glemt og nevne men da disse åndene hadde taket på meg i 5 år så sprakk alltid drikke glassene på rommet.Det ble slike sprekker og så falt det av glassbiter av glassene . Man hørte avogtil at glasset begynte sprekke opp.En gang så jeg det oxo.
Begynte fra toppen og gjikk i en V form den datt ut helt perfekt. Var nesten som man skulle tro noen hadde brukt glass skjærer eller noe og gjort kunst av det.Min mor lurte på hvorfor det var så lite glass i huset til slutt.Slike ting foregikk avogtil.Synd jeg har kastet disser glassene 2 år tilbake ellers skulle jeg sendt bilde av det.Det viser vel kansje hvor dårlig energi jeg befant meg i som di skapte for meg på rommet.En venn av meg som alltid er bli og lystig som jeg ikke hadde sett på 4 år kom plutselig en tur innom.Han fortale at det var helt jævelig være på rommet.Han fikk følelsen av at han hadde lyst til gråte og han syntes lissom så synd på meg men han skjønte ikke hvorfor og han ble faktisk sjuk etter og ha vært oss meg.Han rinkte dagen etter og fortlate meg det for han synes dette virket veldig merkelig. Og han fortalte at han synes det var noe i romet som tittet på han og jeg skjønte det var noe da han var hos meg for hode hans gjkk ofte fort til venstre og så snudde han seg i gjenn. Jeg merket oxo dette akkurat som man blir dratt med hode sitt dit ånden er. Dette er jo 4 år siden nå men jeg husker det godt kan man si.
Nå har jeg vært fri i 2 år og det er så deilig ha livet sitt tilbake.Man setter så utrolig mye mere pris på livet etter alt det faenskapet jeg opplevde.Er så godt og kunne sove godt hele natten uten for jeg sov omtrent ikke på 5 år.Noe av det som var typisk var at jeg ble vekt klokka 3-4 halv 4 mitt på natten av åndene. Jeg tenkte ikke noe på det før. men siden jeg har fortsatt og studere Spirituelt Materiale sies det at det er da Veggen mellom åndeverden og menneske verden er tynnest. Samtidig sies det at Jesus Døde Kl 03.00
på natta. Og det er somregel den tiden og utover at barrierene er tynnest .
Antall ord: 427

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Minnet skrev:Men hvor kommer åndene inn i bildet når du spår noen med tarot kort?
Eller spørr pendelen om ett ja, eller neij, ol.?
når man driver med slikt som du nevner ovenfor og man oxo driver med ouija brett åpner man vortexer som åndene kan smette inn og ut av.Vortex aka Dører . Vis man ikke vet hvordan man stenger eller lukker disse kan det bli litt av en fest i huset.vaneligvis kan ikke ondskap komme inn før det blir invitert av deg . og da man bruker slike spiritistiske ting så åpner man dører for ånden . man åpner ikke kun for 1 men mange . Og ikke alle er hyggelige.
Du åpner oxo opp Døren i deg selv som gjør at di kan røre deg direkte om du ikke selv klarer lukke deg oxo.Åndeverden er rundt oss og avogtil kan det påvirke oss.Men roter man med slikt så gir man dem en fri veit inn til huset sitt og inn til seg selv. Vi alle mennesker har energi og ånder kan se oss som lys . om man åpner krone chakraen sin som man gjør med spiritisme kan di påvirke deg på alle mulige måter . for vi alle har en lys boble over hode vårt som åndene ser da du bruker spiritistiske ting som nevt her så åpner du denne lyskula altså det blir en åpning og det er der di kommer inn. Da kan man høre tanker i hode som ikke er sine egne og man hører ånder rundt seg og astrale lyder og det er ikke hyggelig.Jeg måtte ha enten tven på svakt eller steroanlegget for og slippe høre alle tankene som kom da jeg skulle sove.Da fokuserte hjernen min må svak bakgrunds musikk og da sovnet jeg.ellers hadde det vært umulig.
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av Amunet »

Jeg holder på med både tarot kort og pendling, det har aldri skjedd noe spesielt med meg. Du må da være usedvanlig åpen for negativ energi :mozilla_undecided:
Antall ord: 28
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Amunet skrev:Jeg holder på med både tarot kort og pendling, det har aldri skjedd noe spesielt med meg. Du må da være usedvanlig åpen for negativ energi :mozilla_undecided:
Da det gjelder tarot og pendler har jeg ingen erfaring med det selv men jeg har lest om akkurat det med at tarot og pendel ikke er bra heller , at man kan åpne dører.
Jeg er ikke usedvanelig åpen for negative ting nå , men jeg var før jeg fikk beskyttelse tydligvis.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Minnet
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Minnet »

hvordan får man beskyttelse da?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av Amunet »

Minnet skrev:hvordan får man beskyttelse da?
Jeg har hørt at å bære metall hjelper, foreksempel et smykke, ring, armbånd osv.
Også ulike amuletter kan også være beskyttende
Antall ord: 32
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links