UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Og en ting til,RHA - hvorfor stopper filmen før objektet forsvinner?
Antall ord: 12
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

hmm jo mer jeg ser på det opptaket så ser det ut som om det var en tåkete morgen og det lyset som vi ser står på et berg ute i fjorden kan det være tilfellet??
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Bra RHA for å være ditt første opptak!,dette så intressant ut,hva det kan være er umulig å se utifra disse urolige bildene...Husk å bruk et stativ og slå av digital zoomen! :mozilla_wink:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Denne filmet du etter du gjorde CE-5 protokollen?
Hendelsen hendte etter 20 minutt meditering for å så trene TAI CHI i 1 time. Indre glede og intensjon om kontakt hadde jeg selvfølgelig hele tiden. :)
UFO Summoner skrev:hmm jo mer jeg ser på det opptaket så ser det ut som om det var en tåkete morgen og det lyset som vi ser står på et berg ute i fjorden kan det være tilfellet??
Nei. Mann ser fjell på andre siden av sjøen men objektet var langt over. Dessuten bevegte det seg. Men fikk ikke dette på film..
Cosmic Ejaculator skrev:Og en ting til,RHA - hvorfor stopper filmen før objektet forsvinner?
La meg forklare dette en siste gang. Jeg begynte å filme objektet etter ca 1:30 sekund. Filmet i rundt 30 sekund for å så hente noe å holde kamera stødig på. Men da begynte det å bevege seg fra der man ser det og rolig nedover og bak det opperste huset du ser i begynnelsen av filmen men holdt såklart ca samme avstand. Jeg er så sur på meg selv for jeg ikke filmet alt, men neste gang skal jeg filme nonstop.
Tyrell skrev:Bra RHA for å være ditt første opptak!,dette så intressant ut,hva det kan være er umulig å se utifra disse urolige bildene...Husk å bruk et stativ og slå av digital zoomen! :mozilla_wink:
I'll do that.

KB og UFO Summoner kjøp dere kamera, yes!
Vi samler isammen godt med opptak for å så gi ut:
"Capturing the light - Norway" ? :)

Jeg har 1 år utdanning innen film så kan godt bruke dagen lang på å redigere.
Antall ord: 280

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Har dette objektet 2 lys? Forandret fargene seg på objektet når du så på det med det blotte øyet,eller er fargevariasjonen på opptaket et resultat av urolig kamera? Sto objektet stille eller var det i bevegelse hele tiden?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA,Jeg vet om en som er interessert i CE-5 og bor i Stavanger.Jeg tror han ønsker å komme i kontakt med likesinnede i området.Han postet også en periode på paranormal.no,men har vært inaktiv lenge - "StianFred",heter han.
Antall ord: 44
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Tyrell.

Det jeg så uten kamera var et sterkt hvit lys og noe rødt (kanskje pulserende) lys rundt. Urolig kamera håndtering fører kanskje til fargevarisjonen og at det ser ut til at objektet hopper litt rundt ja. Det så ut til å stå stille til jeg sluttet å filme, deretter begynte det å bevege seg som sagt.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Javel, håper du får filmet mer snart da og at du får fikset et greit stativ.Manfrotto lager ganske bra stativ,se: http://www.japanphoto.no/stativer/?osCs ... rb1q7j0va3
Har du også sett dette objektet uten at du har meditert ?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Tyrell skrev:Javel, håper du får filmet mer snart da og at du får fikset et greit stativ.Manfrotto lager ganske bra stativ,se: http://www.japanphoto.no/stativer/?osCs ... rb1q7j0va3
Har du også sett dette objektet uten at du har meditert ?
Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å filme mer i fremtiden, dette er ikke den eneste observasjonen jeg har hatt på 1 måned nå vet du. Men at den kom på dagtid var veldig overaskende. Takk for stativ tips by the way.

Det kan hende at jeg har sett noe lignenes uten meditasjon, for det første jeg tenkte da jeg så objektet var "stjerne?". Men jeg har hatt mange ufo observasjoner på kveldstid etter jeg startet med å "kontakte ET med bevissthet" for drøyt 2 måneder siden. Før den tid hadde jeg 0 ufo observasjoner, nada. Men jeg har alltid sett litt etter. :)

Cosmic Ejaculator skrev:RHA,Jeg vet om en som er interessert i CE-5 og bor i Stavanger.
Aha, nå holder jeg til på karmøy for tiden, på en stor øy utenfor haugesund. Men er jo ikke lange veien.. Inaktiv lenge, men idag er dagen han kom tilbake :o
Sist redigert av Rha på 16 Sep 2008 22:20, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA. Ja jeg har kamera. Men har ikke filmet noe når jeg har drevet med CE-5.
Jeg skal begynne å gjøre det nå. - ser du bor i stavanger område forresten. Er der på ferie av og til, vi kan sikkert hooke opp og gjøre Ce-5 sammen en gang :)

Tyrell. Har du prøvd ut Ce-5 protokollen?

Cosmic ejaculator. Har du noen flere tips angående Ce-5? (f.eks noen hemi sync spor eller annet lys/lyd som er å anbefale)
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

KB skrev:
Tyrell. Har du prøvd ut Ce-5 protokollen?

Cosmic ejaculator. Har du noen flere tips angående Ce-5? (f.eks noen hemi sync spor eller annet lys/lyd som er å anbefale)
Når det gjelder Hemi-Sync så handler det mer om å mestre hvert enkelt Focus nivå på veien, enn hvilket program du bruker.Jeg har gått igjennom både "Gateway Voyage" og "Going Home" - altså focus 10-27.Og nå kan jeg reprodusere alle tilstandene uten hjelp av kassetter eller CD'er.Jeg tror et godt råd til nybegynnere er å lytte 2 ganger på hver CD,før man går videre til neste.Dette gjøres for å "forankre" hvert focus-nivå i bevisstheten slik at man kan bygge videre på denne.
Med andre ord; - Ikke gå videre til focus 12 før du mestrer focus 10 ordentlig osv.

Mitt råd ang.CE-5 er å vente med CTS til du har kommet dypt inn i meditasjonen - CTS funker best når den utføres i en ikke-lokal bevissthets-tilstand.
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 18 Sep 2008 00:15, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

KB skrev : Tyrell. Har du prøvd ut Ce-5 protokollen?
Nei det har jeg ikke fått prøvd ut enda,jeg skal skaffe meg en slik laser pointer og se om jeg får noen respons neste gang på en av mine ufo safarier :mozilla_wink:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tyrell skrev:
KB skrev : Tyrell. Har du prøvd ut Ce-5 protokollen?
Nei det har jeg ikke fått prøvd ut enda,jeg skal skaffe meg en slik laser pointer og se om jeg får noen respons neste gang på en av mine ufo safarier :mozilla_wink:
Jepp prøv det ut. Hvis du for det til så er vi 7 stykk her inne på paranormal som har fått observasjon etter utført CE-5 protokoll. Hvor mange som har hatt ufo observasjon her inne har jeg mistet tellingen på :D

Men er iallfall 2 stykk som har filmet sine observasjoner som jeg kommer på nå i farten:

RHA: http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY
Tyrell: http://www.youtube.com/watch?v=73iGK2fd ... re=related

Dette gir iallfall motivasjon nok til at jeg skal begynne å ta med meg kameraet jeg har for å prøve å få noe på film.

Ja sjekk om objektet responderer med laserpointeren. Hvis det gjør kan det kategoriserer som interaktiv kontakt.
Ellers vil jeg anbefale dokumentar filmen "capturing the light"
http://www.youtube.com/watch?v=xywSMAnw ... re=related Som kan lastes ned gratis som U torrent fil;)

Håper forresten du klarer å laste opp et bilde av den observasjonen du beskrev tidligere her i tråden :D
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19

Innlegg av jaha »

Antall ord: 8
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tyrell skrev:Ja Cosmic Ejaculator det var en meget spesiell opplevelse.Det som er bra med dette er at jeg ikke lenger trenger å tro/tvile på ufo fenomenet.Vi hadde jo flere kameraer i huset, fader`n var pressefotograf,vi hadde super8 opptagere og flere kameraer,men man blir helt satt ut når man ser noe slikt.Det er som å se inn i en annen verden.
Få lagt ut bilde! :D
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links