UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

RHA skrev:Aha, men da får jeg google "Dr.Jacques Vallee". At han har jobbet med Allen Hynek gjør alt så meget mer spennende. :)

Når det gjelder observasjonen jeg hadde idag klarer jeg ikke å bestemme meg, ser litt uforklarlig ut må jeg si. Skal laste den opp med andre observasjoner når den tid kommer. Fant ut idag at stativ er et must.
1)Ja,sjekk han ut! Det finnes en større verden der ute,og det er greit å skaffe seg en solid historisk oversikt over det rapporterte fenomenet,før man begynner å spekulere.Fordelen med dette er at du tilegner deg et videre perspektiv - bakdelen er mer forvirring. :D

2)Forsøkte du å bruke laseren under "observasjonen"? :mozilla_tongue:
Antall ord: 121
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Solid historikk er akkurat hva jeg er ute etter :)
Cosmic Ejaculator skrev:2)Forsøkte du å bruke laseren under "observasjonen"? :mozilla_tongue:
Hehe, den var helt glemt! Observasjonen kom da jeg minst forventet den men sprang fort etter kameraet og prøvdte å filme hendelsen noe som ikke gikk helt fint siden vinden var sterk. Objektet, kamera å noe stødig å holde filmkamera på var det eneste jeg tenkte på. Jeg fant selvsagt ikke noe stødig å holde kamera på. Skal kjøpe stativ.
Mr.Mulder skrev:FÅ LAGT UT FILMEN :D
Som sagt, tålmodighet. :)
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tyrell skrev:Nei,har ikke hørt om noen andre som så denne flyvende tallerkenen. :) Hvorfor opplever enkelte slikt KB?
Hmm.. Ja det hørtes ganske "personlig ut" hva nå enn dette objektet er.

Jeg har også merket at jeg for observasjon (av den håndfullen jeg har) som dukker opp med "spesielle" episoder i livet mitt som f.eks:

Før jeg skal reise til et familiemedlem i en annen by.
Når jeg skal besøke barndomshjemmet som er til salgs, stikke innom for å mimre.
Etter jeg har forklart vekk f.eks her på formuet over B post hvordan andre for Observasjon.

Jeg merker noe av det samme med OBE's. Hvor jeg registrerer at de dagene jeg har gjort noe morlask bra, eller hatt en balansert dag, f.eks vært på tur med hele familen eller lignende. så slår det til!

- Dette kan bare være tidlfeldig også. ??
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

KB skrev:
Tyrell skrev:Nei,har ikke hørt om noen andre som så denne flyvende tallerkenen. :) Hvorfor opplever enkelte slikt KB?
Hmm.. Ja det hørtes ganske "personlig ut" hva nå enn dette objektet er.

Jeg har også merket at jeg for observasjon (av den håndfullen jeg har) som dukker opp med "spesielle" episoder i livet mitt som f.eks:

Før jeg skal reise til et familiemedlem i en annen by.
Når jeg skal besøke barndomshjemmet som er til salgs, stikke innom for å mimre.
Etter jeg har forklart vekk f.eks her på formuet over B post hvordan andre for Observasjon.

Jeg merker noe av det samme med OBE's. Hvor jeg registrerer at de dagene jeg har gjort noe morlask bra, eller hatt en balansert dag, f.eks vært på tur med hele familen eller lignende. så slår det til!

- Dette kan bare være tidlfeldig også. ??

Ja,det kan være tilfeldig! :)

"Ufoister" er noen narsissistiske vesener som,dessverre,alt for ofte tror verden går i bane rundt dem selv....

Personlig er jeg ikke overbevist om at utenomjordiske besøkende er så involvert i våre liv at de bryr seg om hvilket merke vi har på tannpasta'n!

Men tilbake til virkeligheten; Jeg mener CSETI's observasjon i Mexico '93,er et bra eksempel på en veldokumentert CE-5 med et sterkt menneske initiert element...

Rapporten til Dr.Joseph Burkes (vitne) kan leses på http://www.contactunderground.com/tales ... ounter.htm
Antall ord: 252
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Tålmodigheten min tok slutt når det gjelder ufoen jeg observerte på søndag. Jeg putter den på youtube nå. :D
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA skrev:
Tålmodigheten min tok slutt når det gjelder ufoen jeg observerte på søndag. Jeg putter den på youtube nå. :D
LINK?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Unnskyld meg, planen var å laste opp før jeg la meg men det kom en hindring. Skal laste den opp imorgen innen kl.6 for dem som er interissert. Men ikke ha for store forhåpninger til filminga for det er midt livs verste opptak.

Gleder meg til å høre hva dette kan være :)
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja dette blir interessant. Veldig bra å høre at en som driver med observasjon igjennom eget iniativ filmer disse objektene.

Oppfordrer flere til å ta med seg filmkamera når de prøver ut Ce-5 protokollen.

Skal tenke på dette med film kamera selv også :)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

KB skrev:Ja dette blir interessant. Veldig bra å høre at en som driver med observasjon igjennom eget iniativ filmer disse objektene.

Ja,til og med JEG gleder meg til å se "disse objektene"! :)
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Forventer et godt svar på hva dette er innen dagen er ferdig:
http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY

Som sagt midt livs værste opptak. Men fikk nå filmet litt..

Håper ikke noen vet hva dette kan være :D
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

venter i spenning RHA!jeg skal også skaffe 1 videokamera(ett bra 1) en dag for å få filma disse UFOene,mest for å dokumentere det for egen skyld og minst for å overbevise andre. :mozilla_tongue: kanskje jeg RHA og KB en gang i fremtiden kan lage Capturing the light 2-3 og 4 hehehe det hadde vært no :mozilla_money: :D eller kanskje vi.....nei jeg stopper her før fantasien tar helt overhånd :mozilla_sealed: :D bra stuff guttaboiis hold tråden levende!
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Synes dette: http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY var BRA filming RHA!

Spennende!

Samme type "farge" sånn diffus farge som noen av egne observasjoner :D

Denne filmet du etter du gjorde CE-5 protokollen?
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

var det der opptaket etter at du hadde prøvd å kontakte RHA?? virka som en typisk UFO.jeg må si det er bedre enn de UFOene jeg har sett siden det var så å si lyst da du filma det og jeg har bare sett de når det er mørkt.jeg vil også ha sighting på lyse dagen :mozilla_cry: veldig bra RHA i digg it :mozilla_cool:
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA skrev:
Håper ikke noen vet hva dette kan være :D
Det er vanskelig å si hva dette er - klippet er litt for kort - litt for utydelig - og det er umulig å følge bevegelses mønsteret til objektet.

Jeg foreslår også at du snakker til kamera og beskriver det du ser neste gang!

Det ser ut som det forandrer farge underveis - er dette strobelys eller en kamera effekt?
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

UFO Summoner skrev:var det der opptaket etter at du hadde prøvd å kontakte RHA?? virka som en typisk UFO.jeg må si det er bedre enn de UFOene jeg har sett siden det var så å si lyst da du filma det og jeg har bare sett de når det er mørkt.jeg vil også ha sighting på lyse dagen :mozilla_cry: veldig bra RHA i digg it :mozilla_cool:
Kaster meg på bølgen, og vil prøve å få filmet en UFO etter utført CE-5 protokoll jeg også!

Morro! :mozilla_smile:
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links