Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt Venom singel.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Hjemsøkt Venom singel.
Hei. Kom over en Venom singel på QXL som vist nok skal være hjemsøkt.
"ALZ - VENOM - BLOODLUST / IN NOMINE SATANAS
Single fra 1982!!!! Denne er sjelden som faen, hørt denne "vanlige" tilogmed er mer sjelden enn den på lilla vinyl.
Med på lasset er også en skikkelig skrekkhistorie om at denne singelen er besatt av demoner, jeg ble nok skremt av forrige eier på denne at jeg ikke har turt å spille den selv.
Han kunne fortelle at de hadde ripet opp denne singelen med spissen på en kulepenn så den ikke kunne spille mer, dagen etter var singelen iorden igjen.
En annen gang hadde den ligget på et loft sammen med resten av platene hans. Han hadde på den tiden en 5 år gammel sønn som var autist. Gutten var på loftet for å hente ned en vifte der oppe, da han kommer flygendes til pappaen sin helt hysterisk og sier "pappa pappa de roper på meg" Hva er det du sier sier far og ber han fortelle hva som har skjedd. Da viste det seg at gutten hadde hørt flere stemmer på loftet rope navnet hans gjentatte ganger og at han skulle komme til dem. Gutten sa han hadde gått dit men at det ikke var noen der.
En episode senere gikk på at kona i huset hadde stått å støvsugd da det hadde hamret på vinduet. Hun skrudde av for å se men kunne ikke se noen i hagen. Da hun fortsette og det igjen banka hardt i vinduet, ble hun redd og hentet gubben i huset. Når de kom tilbake til der hun hadde hørt bankingen så de bare hele støvsugeren forsvant rundt hjørnet fra stua og ut på kjøkkenet, med ledningen og alt som bare spratt ut av veggen. Rundt hjørnet stod støvsugeren som om ingenting hadde skjedd.
Her byr du på eget ansvar!!!!!!!"
Hva synes dere, og ville du likt og eie denne singelen?
Single fra 1982!!!! Denne er sjelden som faen, hørt denne "vanlige" tilogmed er mer sjelden enn den på lilla vinyl.
Med på lasset er også en skikkelig skrekkhistorie om at denne singelen er besatt av demoner, jeg ble nok skremt av forrige eier på denne at jeg ikke har turt å spille den selv.
Han kunne fortelle at de hadde ripet opp denne singelen med spissen på en kulepenn så den ikke kunne spille mer, dagen etter var singelen iorden igjen.
En annen gang hadde den ligget på et loft sammen med resten av platene hans. Han hadde på den tiden en 5 år gammel sønn som var autist. Gutten var på loftet for å hente ned en vifte der oppe, da han kommer flygendes til pappaen sin helt hysterisk og sier "pappa pappa de roper på meg" Hva er det du sier sier far og ber han fortelle hva som har skjedd. Da viste det seg at gutten hadde hørt flere stemmer på loftet rope navnet hans gjentatte ganger og at han skulle komme til dem. Gutten sa han hadde gått dit men at det ikke var noen der.
En episode senere gikk på at kona i huset hadde stått å støvsugd da det hadde hamret på vinduet. Hun skrudde av for å se men kunne ikke se noen i hagen. Da hun fortsette og det igjen banka hardt i vinduet, ble hun redd og hentet gubben i huset. Når de kom tilbake til der hun hadde hørt bankingen så de bare hele støvsugeren forsvant rundt hjørnet fra stua og ut på kjøkkenet, med ledningen og alt som bare spratt ut av veggen. Rundt hjørnet stod støvsugeren som om ingenting hadde skjedd.
Antall ord: 331
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Ja, her er det noen som håper på å få en god pris for en singel som antakeligvis ikke er verdt noe særlig...
Minner meg om den flaska det visstnok fulgte med en ond ånd i som lå til salgs på Ebay for mange år siden. Fin taktikk hvis man trenger penger men bare har skrot å selge.
Minner meg om den flaska det visstnok fulgte med en ond ånd i som lå til salgs på Ebay for mange år siden. Fin taktikk hvis man trenger penger men bare har skrot å selge.
Antall ord: 58
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Hjemsøkt Venom singel.
Hehe. Dårlig salgstriks.alchemist skrev:Hei. Kom over en Venom singel på QXL som vist nok skal være hjemsøkt.
Antall ord: 337
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Joa, hadde ikke forundra meg om hele historien var falsk, men han hadde mange vinylerdisker til salgs og var bare denne som skal være "hjemsøkt".
Denvar også ganske så billig til å være skjelden som "faen".
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Da var den nok ikke hverken sjelden eller mye verdt.alchemist skrev:Joa, hadde ikke forundra meg om hele historien var falsk, men han hadde mange vinylerdisker til salgs og var bare denne som skal være "hjemsøkt".
Antall ord: 50
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Hjemesøkte ting på Ebay , bare bløff alt sammen.Jeg har blitt lurt 4-5 ganger av og prøve kjøpe alt fra ånder i flasker til voodo masker.Bare Bullshitt alt sammen.
Her for et par årsiden kjøpte jeg en flaske som skulle innheolde en Fe , det var bare ei helt vanelig øl flaske som noen hadde malt lyse blå og laget glitter stjerner på. den kosta meg 1200 kr med frakt . Ja så idiot kan man være da man er åpen for alt mulig, nå har jeg i allefall lært og ikke ta alt for god fisk fordi om jeg kanaliserer men åndeværden.
Og faktisk mere og mere skeptisk til bilder og filmer som folk legger ut om at er ånder.
Nei! jeg har blitt lurt nok. Nå holder jeg meg kun til tro på det jeg selv driver med innen det åndelige og lar " hjemmesøkte " gjenstander på ebay være i fred.Hadde jeg vært en mere kald jævel har jeg mye skrot jeg selv kunne tenk meg selve på ebay og redigere litt i photoshop og kalle det hjemmesøkt for da får jeg mye mere penger for det.men det har ejg ikke hjerte til.Bedre hjelpe folk til og styre unna det istede for og svi av noen tusen slik jeg var dum nok til gjøre.Det finnes nok hjemmesøkte ting , men di finner du i vertfall ikke på ebay. Folk er så gale på ebay at jeg faktisk har sett et potetgull flak som gjikk til en kis for 200 norske kroner fordi det ligna på jesus i potegullet.Det var ikke jeg som kjøpte den altså om du sikta til noe haha.
Her for et par årsiden kjøpte jeg en flaske som skulle innheolde en Fe , det var bare ei helt vanelig øl flaske som noen hadde malt lyse blå og laget glitter stjerner på. den kosta meg 1200 kr med frakt . Ja så idiot kan man være da man er åpen for alt mulig, nå har jeg i allefall lært og ikke ta alt for god fisk fordi om jeg kanaliserer men åndeværden.
Og faktisk mere og mere skeptisk til bilder og filmer som folk legger ut om at er ånder.
Nei! jeg har blitt lurt nok. Nå holder jeg meg kun til tro på det jeg selv driver med innen det åndelige og lar " hjemmesøkte " gjenstander på ebay være i fred.Hadde jeg vært en mere kald jævel har jeg mye skrot jeg selv kunne tenk meg selve på ebay og redigere litt i photoshop og kalle det hjemmesøkt for da får jeg mye mere penger for det.men det har ejg ikke hjerte til.Bedre hjelpe folk til og styre unna det istede for og svi av noen tusen slik jeg var dum nok til gjøre.Det finnes nok hjemmesøkte ting , men di finner du i vertfall ikke på ebay. Folk er så gale på ebay at jeg faktisk har sett et potetgull flak som gjikk til en kis for 200 norske kroner fordi det ligna på jesus i potegullet.Det var ikke jeg som kjøpte den altså om du sikta til noe haha.
Antall ord: 293
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg skal seriøst vurdere å få inn noen ekstra kroner her
Mantropolix: Unnskyld, men
Glad du har tatt til fornuft!! :mozilla_wink:
Lilja
Mantropolix: Unnskyld, men
Glad du har tatt til fornuft!! :mozilla_wink:
Lilja
Antall ord: 23
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Noen som vil kjøpe en mystisk 2 dl stor glasscolaflaske fra Tsjekkia? Den produserer plutselig sterk absinth som man kan drikke fra flaska! Helt sant altså! Det sies også at man kan se en grønn fe oppi flaska av og til.
Kun kr 598 + frakt! Svinbillig altså! Løp og kjøp! :mozilla_laughing:
Antall ord: 56
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
haha du er genial.Svartepus skrev:Noen som vil kjøpe en mystisk 2 dl stor glasscolaflaske fra Tsjekkia? Den produserer plutselig sterk absinth som man kan drikke fra flaska! Helt sant altså! Det sies også at man kan se en grønn fe oppi flaska av og til.
Kanskje vi skulle hatt en paranormal tråd her der vi kan selge våre" Hjemmesøkte ting" på postordre , men det lureste hadde vel vært og få forhånds betaling før det sendes
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg har kulepenner!
Uskyldige av utseende med Eiendomsmegler1-logo,
men om du bruker dem ved fullmåne kommer ånden Habbasuttsutt igjennom til deg og formidler viktige beskjeder via automatskrift :mozilla_surprised:
Kun 13 eksemplarer igjen, spesjal prize for ju mai frend.
998,- inkl frakt og avgift KUN idag!!
Det garanteres inntjening av hele beløpet og mer til ved riktig bruk av dette fantastiske hjelpemiddelet! I tillegg har produktet den utrolige "bivirkning" at du vil gå ned opptil 300gram i uka bare ved å oppbevare den i nærheten av kjøleskapet!!
DETTE VIL DU IKKE GÅ GLIPP AV!!
Skynd deg å kjøpe før naboen stikker av med siste eksemplar!
Uskyldige av utseende med Eiendomsmegler1-logo,
men om du bruker dem ved fullmåne kommer ånden Habbasuttsutt igjennom til deg og formidler viktige beskjeder via automatskrift :mozilla_surprised:
Kun 13 eksemplarer igjen, spesjal prize for ju mai frend.
998,- inkl frakt og avgift KUN idag!!
Det garanteres inntjening av hele beløpet og mer til ved riktig bruk av dette fantastiske hjelpemiddelet! I tillegg har produktet den utrolige "bivirkning" at du vil gå ned opptil 300gram i uka bare ved å oppbevare den i nærheten av kjøleskapet!!
DETTE VIL DU IKKE GÅ GLIPP AV!!
Skynd deg å kjøpe før naboen stikker av med siste eksemplar!
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg Vil! Jeg Kjøpe!
muahaha!
Tror jeg får vente til neste måned da kommer trygda.
wiiiiiiii.
muahaha!
Tror jeg får vente til neste måned da kommer trygda.
wiiiiiiii.
Antall ord: 19
Hide post links |
Faen sosialstøtta mi kommer snart :mozilla_laughing:
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
mystisk nabo selges, mennesker sjy og harmløs? tror hun er litt gal, kun kr. 340. pluss porto
har også et ypperlig flyvende teppe med "101 dalmantinere" motiv, aldri før brukt til flyving, grunnet eierens høyde skrekk. kr.900. + porto.
dette er ett once in a life time tilbud!
ring meg hvis det er noe dere lurer på:
99887766 ( 3,75 per min.)
har også et ypperlig flyvende teppe med "101 dalmantinere" motiv, aldri før brukt til flyving, grunnet eierens høyde skrekk. kr.900. + porto.
dette er ett once in a life time tilbud!
Antall ord: 65
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hei, hvorfor legger du ut nummeret mitt til spott og spe for all offentlighet?Jonette<3 skrev:[...]
Antall ord: 31
Hide post links |