UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Tyrell skrev:Hvis du tenkte på musikk så er jeg er helt oppslukt i elektronisk musikk,ser på en konsert med Tangerine Dream nå.
Jeg har en ganske eklektisk musikksmak selv - Bob Dylan,W.A Mozart,Gram Parsons,Brian Wilson,the Ronettes osv (litt trøtt - haha)
Antall ord: 47
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Ja vi begynner å bli gamle vettu Cosmic Ejaculator :mozilla_wink:
Jeg er 40 nå,men digger elektronisk musikk,bestandig likt denne musikken ifra jeg var liten og hørte Jean Michel Jarre,Kraftwerk første gang.Dylan er bra,jeg liker også "vanlig" musikk,men foretrekker instrumental musikk som ikke kler alt innenfor en ramme,men lar fantasien flyte mer fritt.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Tyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her :(
gå innpå http://www.photobucket.com last opp bilde dær og enten bruk img, eller url te bilde ;)<3
Antall ord: 43
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan Kontakte ET's med bevissthet.

Innlegg av GJest »

KB skrev:Hvordan få UFO observasjon:

Informasjon om CE-5 kan en se på Cseti web side http://www.cseti.org/ce5.htm oprettet av Dr greer som også er lederen av www.disclosureproject.org

Alternativ 1:
a. Først komme inn i en "non-Local" tilstand.
b. Deretter bruke remote viewing for å Lokalisere deg selv.

**Non local**: Det første en gjør er å slappe godt av. Deretter tenker en på:

TID: Fortid, Nåtid og fremtid er alt ET punkt. Men vi opplever dette linært.
STED Norge eller Usa. Jorden eller Pluto alt er ET. Uavhengig avstand har alt kontakt.
FOLK: Per eller Kari.Vi er alle laget av det samme. Vi er alle ett. Alle har bevissthet.
DU: Hva er du? Kropp/sjel/tanke/følelse? Kanskje alt på en gang. Alle disse er ET.

Nå. - Når du er kommet inn i "non local" tilstanden så kan du remote- viewe hvor du er.

**Remote viewing** : Først tenker en på Melekveien, solsystemet, jorden, Europa, Norge, hjembyen, tunet du er på... En begynner altså utenfra med det store bildet for så å Zooome inn til mindre og mindre deler helt til du kan lokalisere hvor du er. - Hvor du vil ha observasjon.
Det er flere folk innenfor meditering som driver med dette. Det er også folk som er nære venner som kan gjøre dette sammen. Meditere i små sirkler for å få observasjon.

Alternativ 2: (Anbefales)

Meditasjon. Dersom en person Kommer i en veldig dyp tilstand så kan en få UFO (udentifisert flygende objekt) observasjon. Tips for å oppleve disse tilstandene er å trene seg opp med hjerne bølger med hemisync - gateway settet. En kan begynne med Focus 10, deretter kan en gå videre til focus 12. Dersom en mestrer både focus 10 og focus 12 har man et godt utganspunkt for CE-5.
Noen velger å kjøpe hemi sync settet. mens andre laster det ned som U torrent filer.
For mer informasjon om hva hemi sync og Monroe Instute er: www.hemisync.com

Noen velger også å bruker laser: http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53_60
En kan bruke laserpointeren på objektet,og se om det responderer.
For motivasjon så kan folk se filmen "capturing the light" - Hvor det er ei som har sett og filmet ufo'er i flere år, og send filmer og bilder til undersøkelser og analyser som har fått bestått. Capturing the light:
http://www.youtube.com/watch?v=xywSMAnw ... re=related

Edit:
CE-5 av Richard F. Haines Ph.D.

Rundt om i verden tror jeg det finnes rett rundt hundre ulike grupper som driver med initiert observasjon. Dette iniativet har fått begrepet CE-5, og handler blant annet om en protokoll som brukes før en går ut i felten. Ce - 5 er også når en person bare tilfeldigvis ser et Uidentifisert Flygende Objekt og bruker det han har tilgjenglig,der og da,til å kommunisere med det (billys, lommelykt, tanke, lyd osv...)

Om forfatteren:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."
Har du fått prøvd ut CE-5 nu Mr. Mulder? :D
Antall ord: 607

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Re: Hvordan Kontakte ET's med bevissthet.

Innlegg av KetMas »

KB skrev:
KB skrev:Hvordan få UFO observasjon:

Informasjon om CE-5 kan en se på Cseti web side http://www.cseti.org/ce5.htm oprettet av Dr greer som også er lederen av www.disclosureproject.org

Alternativ 1:
a. Først komme inn i en "non-Local" tilstand.
b. Deretter bruke remote viewing for å Lokalisere deg selv.

**Non local**: Det første en gjør er å slappe godt av. Deretter tenker en på:

TID: Fortid, Nåtid og fremtid er alt ET punkt. Men vi opplever dette linært.
STED Norge eller Usa. Jorden eller Pluto alt er ET. Uavhengig avstand har alt kontakt.
FOLK: Per eller Kari.Vi er alle laget av det samme. Vi er alle ett. Alle har bevissthet.
DU: Hva er du? Kropp/sjel/tanke/følelse? Kanskje alt på en gang. Alle disse er ET.

Nå. - Når du er kommet inn i "non local" tilstanden så kan du remote- viewe hvor du er.

**Remote viewing** : Først tenker en på Melekveien, solsystemet, jorden, Europa, Norge, hjembyen, tunet du er på... En begynner altså utenfra med det store bildet for så å Zooome inn til mindre og mindre deler helt til du kan lokalisere hvor du er. - Hvor du vil ha observasjon.
Det er flere folk innenfor meditering som driver med dette. Det er også folk som er nære venner som kan gjøre dette sammen. Meditere i små sirkler for å få observasjon.

Alternativ 2: (Anbefales)

Meditasjon. Dersom en person Kommer i en veldig dyp tilstand så kan en få UFO (udentifisert flygende objekt) observasjon. Tips for å oppleve disse tilstandene er å trene seg opp med hjerne bølger med hemisync - gateway settet. En kan begynne med Focus 10, deretter kan en gå videre til focus 12. Dersom en mestrer både focus 10 og focus 12 har man et godt utganspunkt for CE-5.
Noen velger å kjøpe hemi sync settet. mens andre laster det ned som U torrent filer.
For mer informasjon om hva hemi sync og Monroe Instute er: www.hemisync.com

Noen velger også å bruker laser: http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53_60
En kan bruke laserpointeren på objektet,og se om det responderer.
For motivasjon så kan folk se filmen "capturing the light" - Hvor det er ei som har sett og filmet ufo'er i flere år, og send filmer og bilder til undersøkelser og analyser som har fått bestått. Capturing the light:
http://www.youtube.com/watch?v=xywSMAnw ... re=related

Edit:
CE-5 av Richard F. Haines Ph.D.

Rundt om i verden tror jeg det finnes rett rundt hundre ulike grupper som driver med initiert observasjon. Dette iniativet har fått begrepet CE-5, og handler blant annet om en protokoll som brukes før en går ut i felten. Ce - 5 er også når en person bare tilfeldigvis ser et Uidentifisert Flygende Objekt og bruker det han har tilgjenglig,der og da,til å kommunisere med det (billys, lommelykt, tanke, lyd osv...)

Om forfatteren:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."
Har du fått prøvd ut CE-5 nu Mr. Mulder? :D
Må høre igjennom 23 tima me sånn Hemi Sync først^^ va visst noen råd og tips der også faktisk, han sa hvordan vi burde sitte o.l for og få bedre kontakt og div ting :mozilla_smile: . Iallefall tipsa dine er ganske brae, har enda prøvd å prøvd men kom aldri lengre liksom, så øvelse gjør jo mester sir folk, så får vell bare stå på og prøve hardere og hardere :mozilla_wink: . Til slutt vill jeg klare det, jeg gir iallefall ikke opp så :mozilla_oops:
Antall ord: 702
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Cosmic Ejaculator skrev:
RHA skrev:
Alle mine observasjoner har hvert etter meditering med intensjon om kontakt. jeg ser mye satelliter, fly, stjerneskudd og stjerner men hva kan jeg si, det er noe annet der oppe av og til, rett etter at jeg har hatt intensjon om kontakt. Det er bevis nok for meg, instinkt.
Instinktet er dessverre et veldig upålitelig verktøy for å skille mellom "sannhet" og ønsketenkning.Jeg sier ikke at du IKKE har hatt observasjoner,men jeg lurer på om du kan dokumentere at det faktisk er CE-5 observasjoner det er snakk om - altså interaktiv kontakt!

Har du foreksempel brukt laserpointeren på objektet,og fått det til å respondere?
Jeg har ikke fått dem til å respondere nei, men har heller ikke prøvdt utenom via tanker som ikke ser ut til å fungere. Jeg fryser som oftest til når de viser seg, jeg vil ikke gå glipp av noe. Oppfører meg litt som gilliland og takker for oppmøtet i tro om at de hører/forstår meg. Men jeg holder på å dokumentere med film som Dorothy Izat, samler isammen mange opptak og deretter skal jeg eventuelt vise det frem til dere. Så tålmodighet er nøkkelordet her.

Jeg skal prøve å få interaktiv kontakt med dem men egentlig så tror jeg dem bare viser seg for oss inntill videre. Om man er klar for interaktiv kontakt, vil de vite det og starte kontakten.

CE-5 er mer komplisert enn vi påstår ja, men om man ikke ser noen spesiell hindring og prøver å kontakte "hvem som helst der ute" med bevisshet i en dyp ro og indre glede så blir det lettere å oppnå kontakten. Å si til noen at CE-5 er vanskelig, gjør det bare vanskeligere.

Men KB har nevnt mange gode måter å oppnå kontakt på, prøv det selv og ikke gi opp. Om avanserte utenomjordiske vesener er her. Skulle det da ikke være lett for dem å forstå oss på en underlig måte og deretter vise seg for oss om man er klar og har intensjon om kontakt?
Antall ord: 354

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Mr.Mulder skrev:
Tyrell skrev:Har litt problemer med å vise dette bildet,jeg har det lagret,men vet ikke hvordan jeg skal få vist det her :(
gå innpå http://www.photobucket.com last opp bilde dær og enten bruk img, eller url te bilde ;)<3
Takk Mr.Mulder! ;)
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA skrev:
Jeg har ikke fått dem til å respondere nei, men har heller ikke prøvdt utenom via tanker som ikke ser ut til å fungere. Jeg fryser som oftest til når de viser seg, jeg vil ikke gå glipp av noe. Oppfører meg litt som gilliland og takker for oppmøtet i tro om at de hører/forstår meg. Men jeg holder på å dokumentere med film som Dorothy Izat, samler isammen mange opptak og deretter skal jeg eventuelt vise det frem til dere. Så tålmodighet er nøkkelordet her.

Jeg skal prøve å få interaktiv kontakt med dem men egentlig så tror jeg dem bare viser seg for oss inntill videre. Om man er klar for interaktiv kontakt, vil de vite det og starte kontakten.

CE-5 er mer komplisert enn vi påstår ja, men om man ikke ser noen spesiell hindring og prøver å kontakte "hvem som helst der ute" med bevisshet i en dyp ro og indre glede så blir det lettere å oppnå kontakten. Å si til noen at CE-5 er vanskelig, gjør det bare vanskeligere.

Men KB har nevnt mange gode måter å oppnå kontakt på, prøv det selv og ikke gi opp. Om avanserte utenomjordiske vesener er her. Skulle det da ikke være lett for dem å forstå oss på en underlig måte og deretter vise seg for oss om man er klar og har intensjon om kontakt?
Når jeg sier at jeg har hatt "ufo observasjoner", så snakker jeg ikke nødvendigvis om "utenomjordiske romskip" - jeg vet ikke engang om noe slikt finnes!

Jeg er overbevist om at det existerer et genuint ukjent ufo fenomen,men det det er langtifra bevist at kilden er utenomjordisk.Så jeg vet ikke hvem du sikter til når du snakker om - "de","dem" og "hvem som helst"

Ønsker ikke å gjenta meg selv til det kjedsommelige her - men du kan IKKE si at det er en CE-5 før du har en bekreftet interaktiv kontakt med det observerte fenomenet!

Selv vet jeg bare om en håndfull slike saker,og fåtallet av dem igjen er kommet som resultatet av CE-5 protokollen...
Antall ord: 367
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Cosmic Ejaculator skrev:Jeg er overbevist om at det existerer et genuint ukjent ufo fenomen,men det det er langtifra bevist at kilden er utenomjordisk.Så jeg vet ikke hvem du sikter til når du snakker om - "de","dem" og "hvem som helst"

Ønsker ikke å gjenta meg selv til det kjedsommelige her - men du kan IKKE si at det er en CE-5 før du har en bekreftet interaktiv kontakt med det observerte fenomenet!

Selv vet jeg bare om en håndfull slike saker,og fåtallet av dem igjen er kommet som resultatet av CE-5 protokollen...
Grunnen til at jeg har fått troen på at det et utenomjordiske vesener er for at det er mye som tyder på at NASA og forskjellige andre organisjoner har holdt noe hemmelig for folket de siste 60 årene å mer. Det er blitt hintet til oss i religioner og myter at ufo fenomenet er noe virkelig, jeg må bare konkludere med at det er intelligent liv fra andre plasser enn jorden. Du burde ha forståelse for min tro og viten.

Om vi får dem til å vise seg er jo det en liten CE-5 opplevelse.

La oss si oss ferdig med denne diskusjonen, la meg få litt tid til å dokumentere fenomenet. :)
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

Tyrell skrev:
Mr.Mulder skrev:
Takk Mr.Mulder! ;)
No Problemer Tyrell ;)
Antall ord: 54
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA skrev:
Grunnen til at jeg har fått troen på at det et utenomjordiske vesener er for at det er mye som tyder på at NASA og forskjellige andre organisjoner har holdt noe hemmelig for folket de siste 60 årene å mer. Det er blitt hintet til oss i religioner og myter at ufo fenomenet er noe virkelig, jeg må bare konkludere med at det er intelligent liv fra andre plasser enn jorden. Du burde ha forståelse for min tro og viten.

Om vi får dem til å vise seg er jo det en liten CE-5 opplevelse.

La oss si oss ferdig med denne diskusjonen, la meg få litt tid til å dokumentere fenomenet. :)
1)Det finnes utvilsomt høyt gradert ufo-matriale som tilbakeholdes av diverse offentlige instutisjoner - det er fakta.Hva som finnes i disse arkivene er vanskelig å si.

2)Som du sier,har ufo fenomenet blitt beskrevet av mange forskjellige kulturer,i hundrevis (tusenvis?) av år.Men det behøver ikke nødvendigvis å ha en utenomjordisk kilde av den grunn.Dimensjonale vesener er en mulighet,foreksempel - sjeldne naturfenomen en annen.
I den mesterlige boken "Passport to Magonia",skriver Jacques Vallee om den vedvarende myten om besøk ifra rommet og hvordan den har vært med på å forme mange av verdens primitive (og ikke fullt så primitive) folkeslag.
Han spekulerer i at fenomenet kan være en slags "kontroll mekanisme med bevissthet", som har som oppgave å drive samfunnet framover mot stadig nye horisonter!!
Poenget (har jeg ett poeng?) er at det er alt for tidlig å komme med bastante konklusjoner om ufo fenomenet,på nåværende tidspunkt.Teorier er OK - så lenge man skjønner at det er det det er - Teorier!

3)Hvis du ikke ønsker å diskutere CE-5,så tror jeg du skriver på feil tråd - hehe!
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 15 Sep 2008 13:33, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

1) Riktig.

2) Min tro er at disse vesenene har tilgang til andre dimensjonale verdener om det eksisterer. (teori)

3) Misforståelse.

Skal sjekke ut "Passport to Magonia". :)

Jeg fikk en ny observasjon idag, på dagtid. Det kan være at det var et helikopter med lyskaster, men var på avstand så jeg hørte ikke noen lyd, det stod bare helt i ro i over 2minutter for å så flyte til høyre for meg og bak noen fjell. Fikk filmet litt så jeg skal sjekke det ut. Det kan selvfølgelig være at det kom rolig imot meg..
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

RHA skrev:
Boken kan være vanskelig å få tak i.Den ble skrevet i 1969,og har vært ute av print en stund.Men jeg har sett den på amazon til nærmere $100!!

Dr.Jacques Vallee skrev noen av de mest innsiktsfulle bøkene som er skrevet om ufo fenomenet.Men han ble så frustrert av "ufo kulturen" at han endte opp med å ta en utvidet "ferie" ifra all forskning.Først nå,etter nesten 20 år i eksil,har han såvidt begynt å gi intervjuer igjen - til stor glede for alle "utstuderte ufoister" - hehe.

Han jobbet også mange år sammen med Prof.J.Allen Hynek (Blue Book) på 60-tallet.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Aha, men da får jeg google "Dr.Jacques Vallee". At han har jobbet med Allen Hynek gjør alt så meget mer spennende. :)

Når det gjelder observasjonen jeg hadde idag klarer jeg ikke å bestemme meg, ser litt uforklarlig ut må jeg si. Skal laste den opp med andre observasjoner når den tid kommer. Fant ut idag at stativ er et must.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av KetMas »

RHA skrev:1) Riktig.

2) Min tro er at disse vesenene har tilgang til andre dimensjonale verdener om det eksisterer. (teori)

3) Misforståelse.

Jeg fikk en ny observasjon idag, på dagtid. Det kan være at det var et helikopter med lyskaster, men var på avstand så jeg hørte ikke noen lyd, det stod bare helt i ro i over 2minutter for å så flyte til høyre for meg og bak noen fjell. Fikk filmet litt så jeg skal sjekke det ut. Det kan selvfølgelig være at det kom rolig imot meg..
FÅ LAGT UT FILMEN :D
Antall ord: 106
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links