Healing og annen alternativ medisin ⇒ Telekinesis
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Jul 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): @HAN@
- Lokalisering: ~ MAGONIA ~
Jeg har ikke lest mer enn et par poster på denne tråden - og gidder heller ikke å debattere emnet ytterligere - men tenkte dere kunne være interessert i en link til PEAR labs (Princeton Engineering Anomalies Research) som har gjort mye bra forskning på "TK"... www.princeton.edu/~pear/
Anbefaler også boken "Margins of Reality" av Prof.Robert Jahn,som omhandler forskningen...
Anbefaler også boken "Margins of Reality" av Prof.Robert Jahn,som omhandler forskningen...
Antall ord: 62
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 13:03
- 17
Kimbara skrev:Du kunne brukt denne evnen til å bli styrtrik. Selv om ikke folk hadde trodd på deg kunne du tjent godt på f.eks. showvirksomhet.Mick Wild skrev:Det som skjer under telekinese er at man strekker sin egen bevissthet over til det objektet man vil flytte, sånn at partikkelene i objektet blir "levende" med bevisstheten. Man kan da påvirke materien. Det som er vanskelig for mange er å strekke sin bevissthet over til noe eller noen. For mange er det som å prøve å bruke en muskel man ikke engang vet at er der.skeptikeren skrev:Så dere som driver med dette, bruker kun tankekraften og ikke noe annet?
Når man lærer dette må man være samlet. Bevisstheten må være rettet mot akkurat det man skal gjøre. Dette skjer ubevisst i noen, fordi de har lettere for å gjøre dette.
Man trenger ikke å meditere, men man må være samlet for å kunne rette bevisstheten til objektet, eller til ett menneske (det som ofte blir kallt healing).
Jeg kan telekinese også. Morsomme greier, men ganske meningsløst egentlig. Hva hjelper det en å kunne flytte på objekter. Ikke så mye.
Jeg synes man helst skal fokusere på viktigere greier, og heller bruke telekinesis til å leke seg med. For det er jo en flott måte å trene viljenstyrken sin. Men man utvikler seg ikke med det.
Men alvorlig talt...Hvis det etter sigende er så mange som har denne evnen - hvorfor har -ingen- klart å bevise det? Slik du beskriver det burde det ikke være noen sak å få bevist det én gang for alle. Hva er ditt syn på dette?
For de første så bryr jeg meg ikke om penger. Penger er ikke viktig, men å hjelpe folk er viktig. Derfor velger jeg psykolog-yrket istedenfor telekinesis.
Det er ingen sak å bevise det, det er bare å gjøre det. Men hvorfor så mange er så skeptiske fremdeles undrer jeg meg over også. Enten er det at alle som har forsøkt har vært juksemakere (usannsynelig), eller at forsøkene har vært rigget, og at telekinesis derfor har vært umulig (usannsynelig)....Eller, min personelige favoritt....At telekinesis har blitt bevist mange ganger i i kontrollerte omgivelser med vitenskaplige observatører, men at de fremdeles har hatt vanskelig for å tro på det, fordi det virker for utrolig for å være sant. Den siste varianten tror jeg er sann. For jeg har opplevd dette flere ganger, at folk får muligheten til å sjekke om det er sant eller ikke på alle mulige måter mens det praktiseres, men som fremdeles går fra opplevelsen uten å tro at det var virkelig.
DA er man sta! Men desverre er noen folk faktisk sånn. Noen kan man ikke overbevise selv om man bruker telekinesis direkte på dem. Men dem skal man ikke bry seg om. Det er ikke verdt å kaste bort tid på å overtale dem.
Antall ord: 487
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg har også sett telekinese bli utført.
Altså, ikke på film, men vært tilstede mens det er blitt gjort.
Men så er det slik at man må trene seg opp, og starte med små lette objekter. En kan også regne med å bli noe utmattet fordi det er belastende å trigge så mye energi som trenges. Det er som sagt å føre bevissthet og vilje ut i bevegelse. Kanskje det egentlig fungerer som noe elektromagnetisk ut fra oss mot objektet som flyttes?
Illusjonister som allerede bruker noe telekinese vil jeg tro vi har ett godt eksempel på, og det er kanskje Criss Angel? Han tjener vel nok med penger, tenker jeg.
Altså, ikke på film, men vært tilstede mens det er blitt gjort.
Men så er det slik at man må trene seg opp, og starte med små lette objekter. En kan også regne med å bli noe utmattet fordi det er belastende å trigge så mye energi som trenges. Det er som sagt å føre bevissthet og vilje ut i bevegelse. Kanskje det egentlig fungerer som noe elektromagnetisk ut fra oss mot objektet som flyttes?
Illusjonister som allerede bruker noe telekinese vil jeg tro vi har ett godt eksempel på, og det er kanskje Criss Angel? Han tjener vel nok med penger, tenker jeg.
Antall ord: 111
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
det har jo blit bevist mange ganger! men dere tror det ikke! uansett så er det en logisk forklaring for dere, for eks, nei det er bare lagt til eller nei film tricks, nei vinden,nei bla bla bla osvKimbara skrev:Du kunne brukt denne evnen til å bli styrtrik. Selv om ikke folk hadde trodd på deg kunne du tjent godt på f.eks. showvirksomhet.Mick Wild skrev:Det som skjer under telekinese er at man strekker sin egen bevissthet over til det objektet man vil flytte, sånn at partikkelene i objektet blir "levende" med bevisstheten. Man kan da påvirke materien. Det som er vanskelig for mange er å strekke sin bevissthet over til noe eller noen. For mange er det som å prøve å bruke en muskel man ikke engang vet at er der.skeptikeren skrev:Så dere som driver med dette, bruker kun tankekraften og ikke noe annet?
Når man lærer dette må man være samlet. Bevisstheten må være rettet mot akkurat det man skal gjøre. Dette skjer ubevisst i noen, fordi de har lettere for å gjøre dette.
Man trenger ikke å meditere, men man må være samlet for å kunne rette bevisstheten til objektet, eller til ett menneske (det som ofte blir kallt healing).
Jeg kan telekinese også. Morsomme greier, men ganske meningsløst egentlig. Hva hjelper det en å kunne flytte på objekter. Ikke så mye.
Jeg synes man helst skal fokusere på viktigere greier, og heller bruke telekinesis til å leke seg med. For det er jo en flott måte å trene viljenstyrken sin. Men man utvikler seg ikke med det.
Men alvorlig talt...Hvis det etter sigende er så mange som har denne evnen - hvorfor har -ingen- klart å bevise det? Slik du beskriver det burde det ikke være noen sak å få bevist det én gang for alle. Hva er ditt syn på dette?
Antall ord: 314
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Da vil jeg gjerne at du legger frem disse bevisene. Bevis er av en slik karakter at det ikke eksisterer noen tvil om at man har med noe genuint å gjøre.FEUER skrev: det har jo blit bevist mange ganger! men dere tror det ikke! uansett så er det en logisk forklaring for dere, for eks, nei det er bare lagt til eller nei film tricks, nei vinden,nei bla bla bla osv
Antall ord: 73
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
healing http://www.youtube.com/watch?v=T6UTGkC73GE
http://www.youtube.com/watch?v=iM_E6sRQQAg
http://www.youtube.com/watch?v=eNTxjxRu9eo
verdt og se!
http://www.youtube.com/watch?v=69GMr3Rl ... re=related
og bare se! på denne her da!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XLCy8O7cH0s
litt humor må man jo ha i denne alvorlige sitasjonen
http://www.youtube.com/watch?v=iM_E6sRQQAg
http://www.youtube.com/watch?v=eNTxjxRu9eo
verdt og se!
http://www.youtube.com/watch?v=69GMr3Rl ... re=related
og bare se! på denne her da!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=XLCy8O7cH0s
litt humor må man jo ha i denne alvorlige sitasjonen
Antall ord: 59
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Denne er blitt omtalt flere ganger her på forumet, og den beviser ingenting. Alt som gjøres i den filmen kan lett forfalskes.FEUER skrev: http://www.youtube.com/watch?v=iM_E6sRQQAg
Hehe. Du vet at han som har laget dette klippet er en kjent tryllekunstner/illusjonist?
Antall ord: 55
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Eg tror nokk telekinese er mulig.
Men eg sier det samme som kimbara at det er untallige måter å forfalske dette på.
Har sett vidioer hvor man snurrer på en papir bit som er nermast formet som en propell...
Litt vansklig å fløtte med varme. men man ser ikke ansikte til personen. Så UHYRIG enkelt å lett blåse.
Har sett folk legge en bolle over papiret. Men da har den bare avtatt i fart før personen tar den av igjen. Pluss om det var ett "luftehull" i bordet vet vi ingenting om..
Her er det mange faktorer som skal være tilstede for at man skal bli overbevist.
1. en seriøs forsker som intiriserer seg.
2. ordentlig dokumentert. Ikke noe klippet\redigerte bilder. ren raw film.
3. i ett vind stille rom.
4. kunne gjør det samme om å om igjen uten muligheter for juks.
5. kunne utføre det samme om å om igjen selv med hinder iveien.
Er disse kriteriene tilstede så tror eg nokk selv den største skeptikeren hadde sett seg nødt til å vurdere muligheten.
Men eg sier det samme som kimbara at det er untallige måter å forfalske dette på.
Har sett vidioer hvor man snurrer på en papir bit som er nermast formet som en propell...
Litt vansklig å fløtte med varme. men man ser ikke ansikte til personen. Så UHYRIG enkelt å lett blåse.
Har sett folk legge en bolle over papiret. Men da har den bare avtatt i fart før personen tar den av igjen. Pluss om det var ett "luftehull" i bordet vet vi ingenting om..
Her er det mange faktorer som skal være tilstede for at man skal bli overbevist.
1. en seriøs forsker som intiriserer seg.
2. ordentlig dokumentert. Ikke noe klippet\redigerte bilder. ren raw film.
3. i ett vind stille rom.
4. kunne gjør det samme om å om igjen uten muligheter for juks.
5. kunne utføre det samme om å om igjen selv med hinder iveien.
Er disse kriteriene tilstede så tror eg nokk selv den største skeptikeren hadde sett seg nødt til å vurdere muligheten.
Antall ord: 181
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2008 15:29
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Ble bare sykt nysgjerrig på hva du egentlig skrev her siden du ble sensurert...?Dj_Devil skrev: Litt vansklig å ** med varme.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
Folk som bøyer både skje, gaffel og kniv. Hva er trikset?
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Store muskler :mozilla_wink:
Antall ord: 4
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
Hehe .skeptikeren skrev:Store muskler :mozilla_wink: