Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅ se spøkelser

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nyhus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Sep 2008 04:55
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo vest

Innlegg av Nyhus »

Litt usikker på om jeg i det heletatt godtar teorien bak at et "spøkelse" i det kan eksistere, men om "de" gjør det tviler jeg på at det er mulig å kunne kommunisere med de. Jeg tror ikke det finnes noe åndeverden eller noe slikt, om noe tror jeg spøkelser kun er replay av faktiske hendelser. Jeg tror ikke disse "spøkelsene" er bevisste, heller som en bildeserie av disse hendelsene, og en kan ikke kommunisere med bilder. Folk som mener de kan kommunisere med spøkelser har en heftig giftlekkasje i drikkevannet, alt for god fantasi/for godtroende eller fulle av bullshit. Det er ihvertfall det jeg tror, men nå er det mulig jeg tar feil også.
Antall ord: 120
Can't you hear the slaughterhouse bells?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Nyhus,

Dine tanker. Er det bare inne i hjernen? I en bit av hjernevevet? Er det som i kretskortene til datamaskinen?

Hvorfor kan en fange opp støy fra datamaskinen utenfor den? (lese bruddstykker av de faktiske hendelsene??)

Kan det være at energien som er i bruk for å konstruere tanker i en menneskehjerne og handlinger på en datamaskin ikke bare obsorberes av enheten som er i bruk, men at den også obsorberes av andre "frie radikaler"?

Kanskje mye av energien går til den sorte masse som en forsker på i CERN sitt storprosjekt.

Når du svette setter deg ned på en stol, går en del av den energi du har produsert til vekselvarme i stolen du setter deg på. Din varme kropp varmer opp stolen...

Loven om energi sier at den ikke kan forsvinne, bare endre form.

Kan det være, at den delen som mangler for at y2+5A=X, er det vi betrakter som ingentingen?

For ingenting kan vel være ingenting, ellers hadde det jo ikke være noe.... Ingenting må nødvendigvis være den delen av som er igjen etter at du har puttet inn tallene i den andre delen av ligningen. Ingenting er nødvendigvis det faktum som forteller at det er tomt i godteriposen. Den deler som egentlig sier at før var det mye godteri her, men nå er det tomt.

Hvor er disse forståelsene, og hvor blir det av den energi som påvises i det et menneske bruker hjernen sin?

Kanskje er den andre side som enkelte romatiserer, andre forguder og mange ikke tror på, noe så rasjonelt som lim? Limet som limer listene fast til veggen, post it lappen til ruta di, dekslet på mobilen........ Det er der..... Før var luft ingenting.. usynlig, men vi har lært at det er så mye mer. Vi har splittet det opp, fryst det ned, presset det sammen, rafinert det.. vi eier luftens hemmeligheter. Det er ikke magisk lengre...

Kanskje er en forskremt kvinnes angst igjen på stedet lenge etter hennes død. Kanskje er det energier som venter på å bli brukt slik at de kan endre sin form. Kanskje gjemt inn i den masse vi ikke kjenner ligger energiene, og kanskje det er den vi opplever når vi mener vi hørte en kvinne rope, vi mener vi fornemte noe.... der var noe.... men hva?

Jeg er ikke i det ringeste tvil om energispor. Kildekoden til et hvert program ligger der selv om programmet tilsynelatende lever av seg selv. Det er programmet du ser, ikke koden.

Men Nyhus, du reiser et langt mer sentralt spørsmål etter min mening. Bevisthetsnivået.

Jeg kan ikke snakke for annet en hva jeg selv tror, føler og erfarer, men i min lille omgang med det "paranormale" forekommer det meg veldig flyktig. Som Random interference, som deler av noe. Det er ikke fullverdig, men som om en ser 5 av 100 puslebiter og skal gjette seg frem til de siste 95. Det er som man hører hvert 8 ord i et radioprogram. Det er som om man har laget et dårlig dataskript og ukontrollerte looper tar deg igjen.

Hva er det. Fantasi? Mye mulig.......

Hvorfor kan andre lukte bedre enn andre? Hvorfor ser andre bedre enn andre? Hvorfor er noen god i språk og andre i matematikk?

Hvorfor skulle ikke noen ha evnen til å "fantasere" bedre enn andre, eller kanskje faktisk kjenne mer enn andre?

Kanskje er alt som en ring. Vi sitter på toppen, på stenen som alle ser. Du verden så flott den er. Diamant? Ikke? Zikorski? Ah.. jeg trodde den var ekte..... Den så slik ut for meg.... vi snakker alle om stenen, men hva med ringen den sitter på?

Og enda bedre.. sitter den på en finger?

Jeg er ateist, jeg er skeptisk, men det er noe jeg ikke kan forklare enda. Og før jeg kan konkludere med det som god fantasi, redsel for døden og ønsket om et liv etter døden, erkjenner jeg at det er noe jeg ikke forstår. Og utgangspunktet er at det er logiske, rasjonelle og naturlige forklaringer, men i jakten på disse må en belyse alle vinkler og ikke bare de som passer best til sin egen versjon.

Og en gammel men sann klisje er jo henrettelsene av de som påstod jorden var rund. Hvor dum og forgiftet var vel ikke den som trodde det?
Antall ord: 746

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Å se spøkelser

Innlegg av KetMas »

Trosha skrev:Jeg personlig har ALDRI sett et spøkelse med egne øyne, men en venninne av meg kan se og snakke med spøkelser. Det har hun sagt til meg, og jeg tror henne. Hun ville aldri løyet til meg. Tror du også på dette???
skal vel være mulig og se spøkelser, spørs jo på om hun er klarsynt eller om hun bare har en medfødt evne eller en 6 sans. Trur igrunn alle kan se ett spøkselse om de barer lærer og mestre det isåfall. Må jo være en læremåte og se spøkelser på, eller tilkalle dem f.eks me sånn: "Oija Brett". Selv om folk som bruker slike brett ofte har fått uflaks seinere i live + er farlig og eksperimentere med slike brett selv om det er også like fristende.

Du kan jo spørre venninna di om hvilke spøkelser det er snakk om, hva de er, hvilket år de er fra, hvorfor de enda er igjen! Og legge det ut her elns :mozilla_wink:
Antall ord: 183
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Martinosh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Sep 2007 14:09
17
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av Martinosh »

Liza skrev:
*LUFT* skrev:
Trosha skrev:Jeg personlig har ALDRI sett et spøkelse med egne øyne, men en venninne av meg kan se og snakke med spøkelser. Det har hun sagt til meg, og jeg tror henne. Hun ville aldri løyet til meg. Tror du også på dette???
Har du ikke sett et spøkelse? Hallo, har du ikke fantasi :mozilla_cool:

Alle har sett det vel?
jeg så engang et spøkelse når jeg var liten. han hadde røde klær, rød lue og langt hvitt skjegg. det var grusomt! han tvang meg til å sitte på fanget hans! :mozilla_cry:
Akkurat det samme har skjedd med meg! Tror du vi er bundet sammen på en måte? :mozilla_surprised:
Antall ord: 124
Remember, there are no stupid questions, only stupid people

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trosha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Aug 2008 22:38
16
Lokalisering: Koppang i Stor-Elvdal, Hedmark

Innlegg av Trosha »

Mr.Mulder skrev:
skal vel være mulig og se spøkelser, spørs jo på om hun er klarsynt eller om hun bare har en medfødt evne eller en 6 sans. Trur igrunn alle kan se ett spøkselse om de barer lærer og mestre det isåfall. Må jo være en læremåte og se spøkelser på, eller tilkalle dem f.eks me sånn: "Oija Brett". Selv om folk som bruker slike brett ofte har fått uflaks seinere i live + er farlig og eksperimentere med slike brett selv om det er også like fristende.

Du kan jo spørre venninna di om hvilke spøkelser det er snakk om, hva de er, hvilket år de er fra, hvorfor de enda er igjen! Og legge det ut her elns :mozilla_wink:

Hun sier det er litt vanskelig å definere hva slags spøkelser hun ser, siden det er veldig stor variasjon hele tiden. Det kan være alt fra en liten jenteunge som druknet i sjøen i 1911 som er veldig venlig av seg og bare søker hjelp til en gammel fyllik som døde i et slagsmål i fylla og som ønsker hevn før han kan komme seg videre. Men det alle har felles er at de vil komme videre, fordi alle har en eller annen grunn til at de må være igjen, og hun hjelper dem å komme videre. Noen er vennlige og andre er skumle og farlige. Har du sett Ghost Wisperer så vet du hva jeg mener... Men det er litt trist at hun må gå rundt og bære på alt dette siden hun fra før av har mange problemer og sorger hun må bære på. Faren hennes stakk av, stefaren hennes tok livet av seg, kjæresten hennes ble dengt opp av eksen hennes, hun ble voldtatt for noen år siden, selvmordsforsøk o.s.v. Jeg kunne fortsatt i timevis. Attpåtil er hun bare 14 år stakkars... :(
Antall ord: 385
Vi drikker av Jesu blod, og spiser av hans legeme. Kanibalisme kalles det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Amazon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2007 19:15
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Amazon »

Dette er noen meninger jeg har, som muligens er feil.

Er enig med mye av det du sier Mantropolix. Tror på det du sier om at ingen egentlig har rett eller feil. Mener for eksempel at dette også gjelder religion. Jeg tror personlig på at det eksisterer en allvitende gud eller "bevisst" energi som henger sammen med alt vi gjør og alt som skjer. Jeg tror videre at alle religioner er korrekte i den form av at de opplever denne energien men tolker den forskjellig. Krig å uro tror jeg også, som du nevner, er en del av den menneskelige natur, og dens frykt. Jeg tror religion ofte er skadet av politikk mens tro er individuelt og rent.

Vi mennesker er kanskje litt i overkant stereotypiske, selvgode og konkluderende. Samtidig er dette muligens nødvendige mekanismer, ellers hadde vel vi aldri søkt på en høyt aktet jobb vi ikke er kvalifisert for, stillt for valg, eller hatt tro på våre egne evner (gjerne der de mangler). Stereotypisk tankegang er kanskje nødvendig for at vi skal få en følelse av forståelse, istedet for å tolke hver sak for seg (slik vi burde, men ikke har hjerne til) så komprimerer vi verden ned til en lesbar fil for den rasjonelle hjernen vår. Samtidig, desto mer vi lærer om et emne desto mindre konkluderende bli vi ofte, kanskje dette gjelder for inkarnesjonen også? Mulig det er først uten å konkludere, vi ser sammenhengen i alt?

Finnes det noe vi faktisk kan konkludere med? Det er godt mulig det gjør det, men hvis vi drar den langt nok og sier at enhver mulighet for tvil er grunn til å ikke konkludere, så havner jeg personlig alltid tilbake på en eneste konklusjon jeg anser for å være sann, og det er Descartes meget siterte "cogito ergo sum" - jeg tenker altså eksisterer jeg. Samtidig må vi vel kunne konkludere med såmangt her i livet, eller blir vi vel stående i ro, men jeg prøver å si "jeg tror" så ofte jeg kan, fordi jeg vet egentlig ikke noe.

En annen ting jeg sliter med, er at tankene rundt det paranormale og vår filosofi rundt vår eksistens, beskrives lite effektivt ved bruken av det verbale språket. "Ingenting", "uendelighet" osv. er ord vi bruker i dagligtalen og jeg tror det ofte er vanskelig å få disse ordene til å korrekt reflektere de tankene vi har. Tror det er en del missforståelse rundt ulik tolkning av ord som blir brukt her på forumet og ellers.
Antall ord: 427
Søk råd i vinen, men fatt beslutning i vann

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Hmmm...jeg har sett en skikkelse jeg ikke kan si hva er. MEN: hvis det "henger" igjen en sjel, da kan den vel ikke gjenfødes? Jeg tror på reinkarnasjon, og jeg så på et program at en "synsk" påstod at en gjenganger var reinkarnert in den nåværende eier av huset. Blir ikke det å motsi seg selv? Eller er sjelen i stand til å være flere steder på en gang? Kan vi da være flere som er gjenfødt av samme sjel? :-k
Antall ord: 86
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Dette har jeg tenkt en del på også, Astarte. Jeg tror både på ånder og på reinkarnasjon, men ikke at sjelen kan være flere steder på én gang. Det blir for fancy.

Så må man tenke litt på hvordan det ville gått med menneskeheten om veldig mange hang igjen etter at de døde. "Systemet" er jo avhengig av at man går videre, for så å kunne gjenfødes.

Nei, jeg har ikke funnet noe teori på det ennå, men har tenkt en del på det =)
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Ja, jeg har grublet endel på dette, og kommet fram til at de som da henger igjen får en dobbelt trist sjebne. Ikke bare er de utenfor "lyset" ( kall det hva dere vil :mozilla_wink: ), men i tillegg så er de forhindret fra å komme videre i vandringen. Jeg syns det er rart at ikke de høye maktene i så fall har en form for "redningstjeneste", for det virker veldig urettferdig.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 72
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 08:36
20
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

Jeg er ingen tilhenger av det paranormale og det som har med ånder å gjøre, men jeg vil si det relativt klart til alle eventuelle skeptikere på dette forum at ånder og det overnaturlige virkelig eksisterer. Jeg var selv tidligere en skeptiker og liberal i forhold til det overnaturlige, som jeg sikkert er fortsatt er, men jeg har endret min instilling til dette siden jeg med flere andre hadde opplevelser av overnaturlig karakter en stund tilbake. Kall meg gjerne banal, men jeg forholder meg til vitenskapen og vet hva dette innebærer, men det overnaturlige eksisterer og er ingenting annet enn ren og klar fakta. Om du likevel ikke velger å tro på dette, så får det være slik. Jeg er ikke interessert i å argumentere for dette, men ganske enkelt informere.

Du kan lese historien min ved å klikke her
Antall ord: 140
Utlys.no - Auksjon og Rubrikk

There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Astarte skrev:Ja, jeg har grublet endel på dette, og kommet fram til at de som da henger igjen får en dobbelt trist sjebne. Ikke bare er de utenfor "lyset" ( kall det hva dere vil :mozilla_wink: ), men i tillegg så er de forhindret fra å komme videre i vandringen. Jeg syns det er rart at ikke de høye maktene i så fall har en form for "redningstjeneste", for det virker veldig urettferdig.. :mozilla_undecided:
Ja, dobbelt så trist skjebne, det er jammen meg sant. Men sett at meningen med livet var å erfare, lære og vokse som menneske, da ville det vel vært en grunn til at noen hang igjen hvis de døde før det "sin tid". Nei, nå merker jeg at jeg bare virrer meg inn i masse usammenhengende og lite gjennomtenkte tanker her, men akkurat dette med ånder og reinkarnasjon er veldig interessant. Det er på en måte litt vanskelig å kombinere.
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

TheMartine skrev:
Astarte skrev:Ja, jeg har grublet endel på dette, og kommet fram til at de som da henger igjen får en dobbelt trist sjebne. Ikke bare er de utenfor "lyset" ( kall det hva dere vil :mozilla_wink: ), men i tillegg så er de forhindret fra å komme videre i vandringen. Jeg syns det er rart at ikke de høye maktene i så fall har en form for "redningstjeneste", for det virker veldig urettferdig.. :mozilla_undecided:
Ja, dobbelt så trist skjebne, det er jammen meg sant. Men sett at meningen med livet var å erfare, lære og vokse som menneske, da ville det vel vært en grunn til at noen hang igjen hvis de døde før det "sin tid". Nei, nå merker jeg at jeg bare virrer meg inn i masse usammenhengende og lite gjennomtenkte tanker her, men akkurat dette med ånder og reinkarnasjon er veldig interessant. Det er på en måte litt vanskelig å kombinere.
Det er redningstjenerster i åndeverden . Men når ånden som står igjenn er forvirra nok så skaper ånden en "mur rundt seg" de ner ikke intressert i og forstå eller vil videre på en eller annen merkelig måte og da er det ingen som kan hjelpe den fordi vi har alle fri vilje.
Klarer ikke helt beskrive noe mere en det men det er det jeg har lært fra åndeverdens Metafysiske lære sltså metafysikk som det kalles.

Ååå så lyst ejg har på og ta en nål og sprekke den tyggegummi bobla martine hehe . :mozilla_tongue: PANG! hehe
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Nyhus skrev:Litt usikker på om jeg i det heletatt godtar teorien bak at et "spøkelse" i det kan eksistere, men om "de" gjør det tviler jeg på at det er mulig å kunne kommunisere med de. Jeg tror ikke det finnes noe åndeverden eller noe slikt, om noe tror jeg spøkelser kun er replay av faktiske hendelser. Jeg tror ikke disse "spøkelsene" er bevisste, heller som en bildeserie av disse hendelsene, og en kan ikke kommunisere med bilder. Folk som mener de kan kommunisere med spøkelser har en heftig giftlekkasje i drikkevannet, alt for god fantasi/for godtroende eller fulle av bullshit. Det er ihvertfall det jeg tror, men nå er det mulig jeg tar feil også.
Wow..

Du tror ikke på spøkelser eller ånder...

Men du tror på "noe" som har kopiert en faktisk hendelse, uten noen form for teknisk opptaksutstyr, og fremviser hendelsen uten noen form for lerret eller skjerm???

Og hva skal til, for at denne faktiske hendelsen skal bli "tatt" opp, for å bli spilt av i et hologram-aktig visnig?? Sorg, Glede...???
Og hvem/hva skal bestemme om hva/når hendelser skal bevares for fremtiden, og vises til noen få forskremte sjeler??

Og dette med drikkevannet.. Kansje du selv bør gå over til "flaskevann"?

Selv om du selv ikke innehar den evnen med å kommunisere med de som har vandret over, eller kan være i stand til å "se" de, så prøv heller å respekter de som FAKTISK har den evnen..
Med din beinharde tro på, kun det du ser, eller hører... Er det ikke rart at du ikke kan være istand til å se "lengere" enn dine egne fingertupper...

Ellers, får du og dine troløse venner ha en fin helg.. :mozilla_smile:
Antall ord: 297
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nyhus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Sep 2008 04:55
16
Lokalisering: Oslo vest

Innlegg av Nyhus »

storms skrev:Nyhus,

Dine tanker. Er det bare inne i hjernen? I en bit av hjernevevet? Er det som i kretskortene til datamaskinen? ... ... ...
Et veldig godt innlegg, men spørsmålene du hever har ingen 100% relevans. Vi vet hvorfor noen ser, hører, lukter, smaker eller føler kraftigere enn andre, men ingen har noen peiling på hva som skal være grunnen til at noen mennesker kan merke et nærvær eller prate med "folk" andre ikke ser.
Jeg tror på vitenskap. Og jeg VET at vitenskapen er langt i fra perfekt mtp alt vi fortsatt ikke vet. Men siden vi uten problemer kan finne ut hvorfor person 1 har bedre luktesans enn person 2, tror jeg også vi uten problemer kunne ha funnet ut hvorfor person 2 kan se spøkelser når person 1 ikke kan det. Jeg tror dette åndeopplegget har blitt så "romantisert" at mange ser ting som ikke er der, eller tolker ting feil. Men jeg er usikker på om jeg tror alle gjør det.

HappeTittenTooYouNow:
Du snakker om å respektere meninger? Respekter meningene mine. Jeg har ikke angrepet eller overkjørt noen, jeg har ikke latterliggjort eller mobbet noen, jeg har skrevet hva jeg mener og tror. I tillegg har jeg skrevet at det er mulig jeg tar feil. Du burde også innse at det er mulig "troende" tar feil også.
Antall ord: 230
Can't you hear the slaughterhouse bells?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

når man respekterer innlegg, så slenger man da ikke ut av seg, " de som ser/hører", har problemer, eller bør bytte drikkevann..
Altså, ikke diss de som har evner..

Nei, jeg vet at du ikke nevnte noe om teknisk utstyr, ville bare ha deg som ikke tror på noe, til å forstå at " hva skal til for å få en hendelse til å gå igjen", uten noe form for intligens i bildet??

HVORDAN?

Du, skjønner oxo det min venn, at jeg er en som har opplevd "nærvær" av forskjellige slag.
Derfor blir jeg litt sånn derre oppgitt av sånne som på død og liv skal fortelle meg og andre som vet såååååå jævelig godt hva vi ser, at vi er en gjeng med tullinger som ikke vet vårt eget beste..

Fortsatt.. MVH: Happe....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links