UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Tyrell skrev:Er dette område et såkalt ufo hot spot?
Ja,dette området av Colorado har siden 1960-tallet vært kjent for å ha hyppige ufo observasjoner.Det er også der de første "animal mutilations" ble rapportert,selv om jeg ikke nødvendigvis tror det er noen sammenheng mellom de to...

Det er heller ikke langt ifra NORAD basen som ligger inni Cheyenne Mountain!

Min hendelse skjedde i en liten by som heter Crestone,noen mil ifra Salida,hvor "sigaren" ble filmet...
Antall ord: 86
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Hvorfor gjentar ufo observasjoner seg på de samme stedene tror du Cosmic Ejaculator? :-k - Hessdalen,Yakima osv.Har du noen teori på dette?Det er noe som jeg til stadighet funderer over...
Kanskje du kunne fortalt litt om hva du så også? :)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:Hvorfor gjentar ufo observasjoner seg på de samme stedene tror du Cosmic Ejaculator? :-k - Hessdalen,Yakima osv.Har du noen teori på dette?Det er noe som jeg til stadighet funderer over...
Kanskje du kunne fortalt litt om hva du så også? :)
Ikke godt å vite,Tyrell...

Noen av de såkalte ufo hotspot'ene kan kanskje ha spesielle geofysiske forhold som skaper uvanlige natur-fenomen - tenker da først og fremst på Hessdalen,men muligens også Yakima...

Men det betyr ikke at jeg tror det er slik med ALLE hotspots - Bølgene over Hudson Valley,New York(83-87) - Belgia(89-90) - Mexico(90's til i dag) er eksempler på noe helt annet!!

Min observasjon var i forbindelse med en CSETI ekspedisjon som jeg deltok i...

Vi var over 60 vitner som så ett relativt stort gull/oransje farget objekt som steg opp ifra Great Sand Dunes National Park ( www.youtube.com/watch?v=-qXwICn4z6E ) og var synlig i 3-4 minutter,før det "imploderte" inn i seg selv.Det hele ble filmet...
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 14 Sep 2008 03:44, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 176
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Nå blir jeg veldig Star Trek her i min teori, Kanskje det er steder på jorden som har såkalte portaler til andre dimensjoner som disse utenomjordiske bruker som "snarveier" til andre steder i galaksen,deriblandt vår egen planet...Det er lov å fantasere håper jeg :D ,et spark til skeptikerne.
Det må ha vært et utrolig syn Cosmic Ejaculator,da dette lysende objektet viste seg...Hvordan forholder man seg til hverdagen etter en slik fantastisk opplevelse?
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:Nå blir jeg veldig Star Trek her i min teori, Kanskje det er steder på jorden som har såkalte portaler til andre dimensjoner som disse utenomjordiske bruker som "snarveier" til andre steder i galaksen,deriblandt vår egen planet...Det er lov å fantasere håper jeg :D ,et spark til skeptikerne.
Det må ha vært et utrolig syn Cosmic Ejaculator,da dette lysende objektet viste seg...Hvordan forholder man seg til hverdagen etter en slik fantastisk opplevelse?
Vel,er ikke noen stor Star Trek fan,men la gå...

Er jo noe av en skeptiker selv (ihvertfall kritisk tenker),så teorier om "portaler" og slikt blir "mental masturbasjon" i mine øyne :mozilla_wink:

Det var en utrolig opplevelse,ja - men det var ikke min første observasjon,så mitt "virkelighetsbilde" hadde allerede fått seg noen trøkker ](*,)
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 14 Sep 2008 03:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Nå blir det ikke så mye mental masturbasjon for min del heller,jeg er også selv en skeptiker.Det er litt av et dilemma dette her,hvordan skal man plassere en slik opplevelse i sitt logiske og rasjonelle sinn? :-k
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:Nå blir det ikke så mye mental masturbasjon for min del heller,jeg er også selv en skeptiker.Det er litt av et dilemma dette her,hvordan skal man plassere en slik opplevelse i sitt logiske og rasjonelle sinn? :-k
Ja,det er det er alltid en utfordring å integrere så sære erfaringer inn i en "normal" tilværelse...

Jeg prøver å se på det som en berikelse - selv om jeg ikke kommer noe nærmere en objektiv forståelse av hva det egentlig var...
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Ja, for det bryter jo helt med ens "normale" opplevelses tillstand slike ufo observasjoner.Ja det er en berikelse og man åpner seg for at fenomenet er reelt og ikke kun er noe man hører ifra andre.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:Ja det er en berikelse og man åpner seg for at fenomenet er reelt og ikke kun er noe man hører ifra andre.
Det er en viss sannhet i det,men jeg baserer ingen av mine "konklusjoner" om ufo-fenomenet på personlige observasjoner - til det stoler jeg for lite på egen persepsjon.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Har du sett Ufo du Tyrell? :)
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Ja,det menneskelige sanseorganet kan vel tolke omverdenen på en vidt forskjellig måte og således også feiltolke det.Men hvis man ser et ukonventionelt flyvende objekt som ikke er av kjent jordisk opprinnelse,må man vel revurdere sine konklusjoner?
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

KB skrev:Har du sett Ufo du Tyrell? :)
Ja KB,jeg har opplevd en nærkontakt med flyvende tallerken :)
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tyrell skrev:
Fortell fortell! :)
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:
Oi,dette var juicy!

Fortell!!
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Okay boys! Nå kommer hemmeligheten, jeg har byttet identitet,og i mitt forrige liv het jeg ALP :D
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links