Haha! Du sier noe der.mee-ran skrev:Da skal jeg ta meg min siste siggis. For det blir vel ei stund til neste gang... :mozilla_wink:
Jeg løper ut nå
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Haha! Du sier noe der.mee-ran skrev:Da skal jeg ta meg min siste siggis. For det blir vel ei stund til neste gang... :mozilla_wink:
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja, dette blir faktisk russisk roulette for menneskeheten.Akasha memoria skrev:Jeg er faktisk enig. Hva om de skulle forske på noe virkelig ustabilt og uforståelige greier (ikke det at jeg syns dette er serlig forståelig..) bare sånn helt uten vidre også slipper de løs krefter de ikke har peiling på. Itilleg så har de bare forsket på hvordan de skulle få forsøket til å lykkes ikke på hvordan se skal fikse problemet om forsøket lykkes altfor bra. Da er det jo ute med oss da
Hide post links |
Ja akkurat det sa jeg til venninna mi igår også. Ho var veldig bekymret. Jeg sa at vi ikke kunne gjøre noe med det så vi fikk bare nyte den siste dagen og vente i spenningludoburgero skrev:Ja, dette blir faktisk russisk roulette for menneskeheten.Akasha memoria skrev:Jeg er faktisk enig. Hva om de skulle forske på noe virkelig ustabilt og uforståelige greier (ikke det at jeg syns dette er serlig forståelig..) bare sånn helt uten vidre også slipper de løs krefter de ikke har peiling på. Itilleg så har de bare forsket på hvordan de skulle få forsøket til å lykkes ikke på hvordan se skal fikse problemet om forsøket lykkes altfor bra. Da er det jo ute med oss da
Ti minutter igjen nå. Jeg skjønner ikke vitsen, men det er jo ikke noe å gjøre uansett.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |