Universet & dets hemmeligheter ⇒ skal gjenskape big bang!!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestlandet
skal gjenskape big-bang!!!
Ja, snart skal vi gå under, så da er vi HISTORY!!!! :mozilla_wink:
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Når var det igjen? Er det noe klokkeslett?
Tenkte jeg skulle trykke i meg egg og bacon og røyke som en svamp. Så vil jeg trykke i meg masse kake, smågodt, ost og andre gode ting som jeg ikke har kunnet spise den siste tiden. Så når ingenting skjer, kan jeg trøste meg med at jeg hadde faktisk en god grunn til å skeie ut ^^
Tenkte jeg skulle trykke i meg egg og bacon og røyke som en svamp. Så vil jeg trykke i meg masse kake, smågodt, ost og andre gode ting som jeg ikke har kunnet spise den siste tiden. Så når ingenting skjer, kan jeg trøste meg med at jeg hadde faktisk en god grunn til å skeie ut ^^
Sist redigert av Gjest på 10 Sep 2008 08:09, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ooooo! Spennende! Da er det på høy tid å slå på stekepanna ^^ Og jeg som hadde startet ny jobb og greier... Fikk ikke jobbet der mer en en dag joo :mozilla_frown:
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja, det var synd. I hvertfall hvis du har en godfølelse av at du kommer til å trives. :mozilla_smile:
Antall ord: 20
Hide post links |
Det var det jeg nettopp hadde ^^ Menne, jaja... Snart skal vi hjem og da tror jeg ikke denne jordiske jobben betyr så mye lenger.. Ikke baconet heller ^^
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja, nå er det bare en time igjen, dere... :mozilla_wink:
Antall ord: 11
Hide post links |
Åh! Herregud! Bacon! Jeg må lage mat. Nå skal både hund og katt få litt bacon også tenker jeg :mozilla_laughing: Jeg tror ikke det er godt å dø på tom mage eller hva tror dere?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
He he... Akkurat det tenkte jeg óg på: "Jeg får vel ta meg mitt siste måltid". :mozilla_wink: Den siste olje, he he. :mozilla_wink:
Antall ord: 27
Hide post links |
Re: skal gjenskape big-bang!!!
Jævla jesushumormee-ran skrev:He he... Akkurat det tenkte jeg óg på: "Jeg får vel ta meg mitt siste måltid". :mozilla_wink: Den siste olje, he he. :mozilla_wink:
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kan koste på meg det, er ikke kristen. Da hadde jeg vel heller ikke vært her(på "Para").
Så snill du er mot dyrene(barna) dine. Vovven min fikk kun en tablett innhyllet i leverpostei
stakkars!!!! :mozilla_frown:
Så snill du er mot dyrene(barna) dine. Vovven min fikk kun en tablett innhyllet i leverpostei
Antall ord: 39
Hide post links |
Jammen han skal jo DØ JOOO :mozilla_surprised: :mozilla_laughing: Dyrene betyr alt fortidenmee-ran skrev:Kan koste på meg det, er ikke kristen. Da hadde jeg vel heller ikke vært her(på "Para").
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Fikk han endelig prøve ecstasy før jordens undergang?mee-ran skrev:Vovven min fikk kun en tablett innhyllet i leverpostei
Eller var det noe nyttig i den tabletten. Kunne gjerne trengt en valium selv jeg, sånn at jeg får roet meg ned. Ikke gjør de det bedre på Dagbladet.no ved å ha NEDTELLING heller... det virker jo jævla søkt ut. Hvorfor skal vi telle ned, dersom dette ikke er noe som i det minste kommer til å gi et stort smell?
Kunne sikkert sprengt jorden i fillebiter på en billigere måte.
Men disse nerdene måtte jo ha noe å forske på.
Ingen vet jo hva utfallet vil bli. Jeg synes faktisk dette er litt opprivende jeg, uansett om trusselen kanskje ikke er så kjempestor. Men jeg tror det er umulig å ta sånne trusler seriøst før det virkelig faktisk skulle skje også. Det er jo noe av dimensjoner vi ikke klarer å forestille oss. Men... jaja.
Antall ord: 167
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Jeg er faktisk enig. Hva om de skulle forske på noe virkelig ustabilt og uforståelige greier (ikke det at jeg syns dette er serlig forståelig..) bare sånn helt uten vidre også slipper de løs krefter de ikke har peiling på. Itilleg så har de bare forsket på hvordan de skulle få forsøket til å lykkes ikke på hvordan se skal fikse problemet om forsøket lykkes altfor bra. Da er det jo ute med oss daludoburgero skrev:Fikk han endelig prøve ecstasy før jordens undergang?mee-ran skrev:Vovven min fikk kun en tablett innhyllet i leverpostei
Eller var det noe nyttig i den tabletten. Kunne gjerne trengt en valium selv jeg, sånn at jeg får roet meg ned. Ikke gjør de det bedre på Dagbladet.no ved å ha NEDTELLING heller... det virker jo jævla søkt ut. Hvorfor skal vi telle ned, dersom dette ikke er noe som i det minste kommer til å gi et stort smell?
Kunne sikkert sprengt jorden i fillebiter på en billigere måte.
Men disse nerdene måtte jo ha noe å forske på.
Ingen vet jo hva utfallet vil bli. Jeg synes faktisk dette er litt opprivende jeg, uansett om trusselen kanskje ikke er så kjempestor. Men jeg tror det er umulig å ta sånne trusler seriøst før det virkelig faktisk skulle skje også. Det er jo noe av dimensjoner vi ikke klarer å forestille oss. Men... jaja.
Antall ord: 249
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Da skal jeg ta meg min siste siggis. For det blir vel ei stund til neste gang... :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Hide post links |