Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUnderlig blinking?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Thane

Underlig blinking?

Innlegg av Thane »

Hallo, jeg skal skrive om en liten ting jeg så i sommerferien.
Jeg var på landet, vestkanten, eller noe slikt, jeg og familien var ute og gikk i skogen, det regnet, men var grei temperatur, veldig frisk luft. På vei tilbake fikk jeg en trang til å løpe, og løp lenger enn jeg venligvis orker, og kom langt foran de andre, kanskje 15 minutter. Jeg bestemt meg for å sette meg ned på en stein, og bare stirret tomt ut i lufta, og tenkte vel egentlig ikke på noe særlig. Så slutter det nesten å regne, og jeg ser noe som begynner å blinke i en busk. Jeg tenker ikke noe serlig over over det, og trodde at det var sola som reflekterte seg på en vanndråpe. Ettervert ble blinkingen sterkere, og lyset var ganske sterkt å se på. Det var ikke noe serlig sol heller. Jeg begynte å gå litt rundt, bare for å se om det ville slutte, men det fortsatte. Sån holdt det på lenge, i rundt 13 minutter, så skimter jeg kusinen min komme til synet et godt stykke unna, kanskje 30 meter, og blinkingen blir svakere og svakere, der hun sto hadde hun ikke mulighet til å se det, men jo nermere hun kommer jo svakere blir blonkingen, og så er hun nesten hos meg, og snur seg mot blinkingen, og den er plutselig helt borte, på sekundet.

Jeg vet ikke om dere vil se på dette som en selvfølge, at det er en helt naturlig årsak, men jeg fikk vel bare en underlig følelse. Jeg synes også at det er merkelig at det sluttet med en gang noen andre kom til syne, og det er forresten helt utelukket at kusinen min gjorde det, hvis noen skulle hatt det i tankene. (Hun var på et helt annet sted når hun kom til syne). Ja, jeg vet ikke om det er noe mystisk ved dette, men er veldig interessert i å høre andres meninger og synspunkter.
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Sært.

Hvorfor gikk du ikke bort til busken og sjekket?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

The burning bush???
Perhaps??
Antall ord: 4
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Captain Obvious
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jun 2008 00:07
16

Innlegg av Captain Obvious »

HappeTittenTooYouNow skrev:The burning bush???
Perhaps??
Ed Gein påsto også at han kommuniserte med en brennende busk. Det endte med likskjending og (minst) to mord.

Så vi får håpe det var noe mindre spektakulært.
Antall ord: 38
<Insert Cool Latin Expression>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

TheMartine skrev:Sært.

Hvorfor gikk du ikke bort til busken og sjekket?
Ja, man sitter ikke i et kvarter og ser på et fenomen uten å sjekke hva det er. Vettduka...
Antall ord: 31
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thane

Innlegg av Thane »

Jeg gikk ikke bort for å sjekke fordi det var vanskelig å komme seg over til busken. ^^
Nesh, det brant ikke.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links