>Nettbutikken her selger krystallkuler... Mener å ha sett det iallefall..erlesol skrev:Kjempebra!! Tusen takkBiejjie skrev:Hey, flott!erlesol skrev: Jeg har funnet en oppskrift:
Månevann
Hver gang det er fullmåne tar du en flaske med vann og setter den utenfor huset hvor fullmånen vil skinne på den.La den stå der så lenge månen er oppe.Be om at vannet blir velsignet med lys og kjærlighet (Gudinnen).Så tar du flasken og korker den.Bruk den i alle ritualer og magier hvor du trenger vann.Når neste fullmåne kommer,slår du resten av vannet ut på gresset eller en annen plass i hagen (ikke i vasken) og gjentar prosessen.
Får jeg dele min oppskrift med deg, likevel?
Måneskinnsvann
Fyll en skål med kildevann - gjerne kjøpt på flaske om du ikke har en kilde i nærheten. Det må da være uten kullsyre. Poenget er at det skal være så rent som mulig og at det ikke skal være tilsatt skadelige ting som klor eller kalkmiddel i det. Nå vet jeg at vannet i Norge på de aller fleste steder er sprudlende rent for både skitt og kjemikalier, så du kan nok tryggt bruke vann fra kranen om du ikke har tilgang på kildevann.
Sett skålen i vinduskarmen (eller ute på verandaen - men da risikerer du at noen drikker av det, så legg en finmasket netting over) fra solnedgang til soloppgang på fullmånenatten (er det fullmåne på en torsdagsnatt, desto bedre). Du kan gjerne lage en kvart/halv liter og ha det på en flaske til bruk for andre ritualer den kommende måneden. Merk flasken og sett den i kjøleskapet. Dette vannet skal bare brukes til ritualer som foretas etter solnedgang.
Du behøver bare noen få sjeer av det for å rense kulen din. Du heller helt enkelt litt i en skål og bader kulen i det. Siden tørker og polerer du den med myke kluter og den er klar for bruk.
Om du planlegger denne rensingen og innvielsen av kulen noen dager i forveien kommer du til å føle det enda sterkere når dagen endelig kommer og du kan holde det lille ritualet. Skriv gjerne en beskyttende besvergelse også, som du kan lese høyt mens du bader kulen, så du slipper å få uønskede energier som blander seg inn når du skal bruke den.
Vil du heller rense kulen din på dagtid, kan du lage solskinnsvann på samme måte. Da skal skålen stå fra soloppgang til solnedgang en solskinnsdag under voksende måne. Dette vann skal da bare brukes til riter man har for seg mens solen er oppe.
Neste problem er å få tak i en krystallkule. Har tatt kontakt med en nettbutikk som har slike artikler men de svarer ikke på mine henvendelser? Tar ikke telefonen når jeg ringer heller.
Det står at de er tomme for slike krystallkuler.!?? Jaja, får bare smøre meg med tålmodighet.
Mvh Erlend
Velkommen hit ja.,. Håper du vil trives