Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Dette er veldig spennende. Men jeg tror nokk det vil ta en del tid, før der offentligjør resultatene av forskningen. Det er sikker mye som skal analyseres.
Det blir vel litt feil å si att de skal gjenskape big-bang. Vi vet jo ikke årsakene bak big-bang. Jeg tviler også på att denne maskinen klarer å gjenskape det, men vi vil helt sikker leære mye av denne forskningen.
Dagbladet har allerede starta nedtellingen. Jeg tar meg fri fra jobb i natt så jeg kan tilbringe det siste døgnet i senga med min kjære, og gjøre det som vi mennesker er skapt for
Antall ord: 37
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
Baronen skrev:Dagbladet har allerede starta nedtellingen. Jeg tar meg fri fra jobb i natt så jeg kan tilbringe det siste døgnet i senga med min kjære, og gjøre det som vi mennesker er skapt for
Faen, hvorfor kunne ikke jeg også hatt en kjæreste imorgen da? :\
Antall ord: 51
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Baronen skrev:Dagbladet har allerede starta nedtellingen. Jeg tar meg fri fra jobb i natt så jeg kan tilbringe det siste døgnet i senga med min kjære, og gjøre det som vi mennesker er skapt for
Helvete, hadde vært digg å ha en dame her nååå ja.. faen ass tenker på de damene jeg har likt godt men jeg har driti meg ut med.. angrer på det nå.. velvel.. ingen dame i natt dvs at denne natta kommer til å bli hard for min romkompis. Han får belage seg på å bite hardt i puta til prosjektet er ferdig.
Prøvde ikke være morsom vøtt, lurer på om du er morsom? Nei tror nok ikke det.
Du som ble så lei deg fordi du fikk en advarsel, begynte å sutre å grine som et lite barn for å få sympati fra andre. Joda men tilbake kom du tilslutt for du har ikke noe annet å gjøre.. Det vet både du og jeg. Hvorfor har du ikkenoe annet å gjøre? Jo fordi du ikke har venner.. Hvorfor har du ikke venner? Jo fordi du ikke har humor og du er sær..
Du syns ikke jeg er morsom, nei nå ble jeg lei meg dr.doktor. *gråte litt* kanskje jeg skal ta liv av johnny nå? farvel grusomme verden osv... Nei tror jeg gir faen i din mening der.