UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

denne diskusjonen hører ikke hjemme her!finn en annen tråd å kapre! denne tråden handler om å oppnå UFO observasjon gjennom å utføre en protokoll som forklart på de første sidene. YO Kimbara jeg håper du blir bortført å ikke spør meg hvorfor
Hjelper ikke!!!!. Han blir å krangle så jævlig at de blir å kjøre han tilbake
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
GJest

Innlegg av GJest »

RHA skrev:Eyo,

Ville bare si ifra at jeg har hatt 3 obersevasjoner nå, vell jeg har sett 5 uforklarlige flygende objekter, men 2 av dem var nok satelliter.

Den jeg hadde igår kom etter en god halvtime med meditering ved hjelp av:
Hemi-Sync - Wave I - Discovery 2 - Introduction to Focus 10.
Focus 10 skal være bra for å få kontakt nevnte KB for meg, å det er nok sant.
Jeg avsluttet mediteringen for jeg opplevde det som om noe kontaktet meg, jeg tok hintet og gikk ut i hagen.

Først så fløy den bare stille å rolig som om det ikke var noe spess blant stjernene. Så jeg mistet litt troen, tror du den ikke forsvant rolig samtidig som jeg mistet troen? Jeg snudde meg rundt og så meg omkring, fikk opp konsentrasjonen og ba om kontakt med luv.

Etter kort tid snudde jeg meg mot der jeg hadde observert ufoen igjen, å lyset ble bare sterkere å sterkere. smilet mitt ble bare større å større å det endte opp me at den fløy vestover og gjorde en powerup for å så forsvinne igjen. Det er ingen tvil om at jeg hadde kontakt med noe utenom det vanlige.

Den kan sammenlignes med denne observasjonen:
http://www.youtube.com/watch?v=lNwW8v7V ... re=related
MEN den lyste ikke så godt opp.

Inatt ca kl.04:00 opplevde jeg også noe utenom det vanlige. Jeg våknet med at ørene mine vibrerte, det første jeg tenkte var: "kontakt?".
Jeg ble ganske så redd for jeg ønsker egentlig ikke så god kontakt, jeg la meg godt under dynen og skalv litt av redsel, tankene mine var "jeg er ikke klar". vibrering stanset etter 2-3 minutt etterfølgt av intens piping i hjernen/ørene men det gikk over. Jeg hoppet ut av sengen skrudde på lyset på mindre 2 sek.
Det tok meg 20 minutt for å få roen igjen, jeg la meg med lyset på. Men sovnet faktisk ganske kjapt å drømte ganske så søtt, jeg vant nemlig 4000000kr i lotto. Den beste drømmen i hele midt liv. Alt jeg gjorde i drømmen var å stå ved hovedveien å viftet med vinnerkupongen til bilene som kom forbi for jeg var blitt millionær! Jeg har hatt mange våte drømmer men denne er uten tvil den beste. :D

For meg er det ikke tvil om UFO & ETs eksistens.
Jeg skal begynne å filme observasjonene i nærmeste framtid.

Veldig Spennende RHA. ser frem til eventuelle video lenker her på para :)
Beskriv også gjerne hvordan du gikk frem, så kan vi som driver med CE-5 kan perfeksjonere og utforske på fremgangsmåten på hvordan best få UFO observasjon.
Antall ord: 447

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Da kom jeg nettopp inn etter å ha prøvd CE-5. Det jeg gjorde var at jeg satt meg i stolen vår på verandaen. lukket så øynene og forestille meg at jeg var en sterk laser som tiltrekke seg objekter. Når jeg forestillte meg at jeg var "der ute" så prøvde jeg å konsentrere meg om hvordan det ville sett ut, fra den vinklen.. Etter å ha min zoome inn og ut på området hvor bor med å se stedet ovenfra så åpnet jeg øynene igjen.
Jeg prøvde et siste forsøk med øynene oppe, med å late som jeg "sendte tanker ut i universet".

Det dukker da opp et objekt , ut av intet, som beveger seg mot høyre. Objektet er massivt. Noen sekunder etter blinker det en annen plass. Selv om jeg fortsette kan se det massive objektet i bevegelse en annen plass. Disse to tingene skjedde etter at jeg prøvde ut CE-5 som beskrevet over.

Jeg skal være så "politisk rikitg" og si at jeg ikke vet hva dette var, men interessant var det.
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Her er en del video filming av UFO observasjoner gjort etter CE-5 protokollen. Altså at en for UFO observasjon etter eget iniativ.

http://www.youtube.com/watch?v=aap79vRSKPE

I det første klippet ser en noe filming som er gjort av Dr greer med hans sceti gruppe ute i felten etter å ha gjort CE-5. De andre klippene er fra andre steder rundt om kloden.

Noe som er spennende er at enkelte har signalisert med laser til disse udentifiserte flygende objektene etter de har dukket opp, og fått respons tilbake.

Dette objektet på 4:30 er interessant.

http://www.youtube.com/watch?v=0dhRw44QMw4

Man vet ikke hva det er, men en kan se det lyser opp og en kan se formen på det. Akkurat dette klippet husker jeg at var fasinerende en gang jeg så det før på et annet program, hvor det ble analysert av ekspert at det var noe der og filmen var autentisk. Selv om en ikke vet hva dette er så er det spennende.
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Matthew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Des 2007 10:11
16

Innlegg av Matthew »

Prøvde min første gang, ikke noe hell. Men av en eller annen grunn så klarte jeg ikke holde øynene lukket.. De vibrerte på en måte.. rart og forklare, men sikkert noe naturlig. Åssen bør jeg starte om jeg er helt nybegynner?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tror det letteste er å å meditere i ca 10-15 min først. Og kun slappe av, og høre på f.eks Theta waves imens på headphone, hvis du har i pod. Theta waves eller lignende kan en få ifra f.eks på hemi sync eller i silva produkter. (kan lastes ned i U torrent filer på nettet)

Etter en har meditert, f.eks sittende på en stol på verandaen, og en har kommet inn i den medititative tilstanden, så kan en bare se for seg hvordan byen din ville sett ut utenfra, fra den vinkelen. Hvor en kan zoome opp og ned over byen, hvor grove bilder holder. Dette burde en gjøre etter at en er i denne meditative tilstanden. Slik at det kan lønne seg å meditere i 10-15 minutter først.

Det kan ta litt øvelse. Slik f.eks RHA her på forumet, var i samme posisjon som deg, og prøvde en uke eller noe før han fikk kontakt. Så øvelse gjør mester :)
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Det kan ta litt øvelse. Slik f.eks RHA her på forumet, var i samme posisjon som deg, og prøvde en uke eller noe før han fikk kontakt. Så øvelse gjør mester :)
Øvelse gjør mester ja, men personlig tror jeg det skal lite til. Det skal en slags uskyldighet til for å oppnå kontakt. Mann må kanksje gi slipp på alle hverdagslige bekymringer og tankemønstre..

Bli mer balansert og holde all form for frykt og negativitet på avstand.
Innse at alt er akseptabelt og du er god på alle måter.

Jeg gikk med en sterk intensjon om kontakt i en hel uke før jeg fikk noe kontakt, som jeg har selv konkludert med at var kontakt med ET, men har ingen beviser på dette. Kontakten kom når jeg minst forventet den, jeg lekte meg med 3stk 5mW grønn lasere som sagt.. Har hatt et par observasjoner i ettertid, min siste observasjon som hendte sist fredag var så imponerenes at jeg har tatt en liten pause fra hele greia.

But i'll be back :mozilla_cool:
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Ofret idag 1 time av min dag til CE-5. Først brukte jeg 12 minutter med meditering ved hjelp av "binaural frequency harmonics - telepathy". Deretter gikk jeg ut å la meg på plenen så opp mot stjernene, lyste med laseren og konsentrerte meg om kontakt. Jeg sa gang etter gang (inni meg) at jeg ønsket kontakt å at jeg aksepterer at dere viser dere i vår luft. Føl fri til å fly i midt syn.

Observasjon 1: Ganske så brått poppet der opp en ny stjerne blant stjernene på nattehimmelen men det var ingen normal stjerne, den flyttet på seg. den tok også en brå sving og forsvant over huset. ufoen var høyt oppe blant stjernene.

Etter dette gikk jeg inn og hentet filmkamera.

Observasjon 2: Nummer 1 var ikke så fabelaktig men den var overbevisende så jeg ønsket enda mer kontakt. Å da så jeg den. På størrelse me 2 store stjerner. Den fløy rett over meg. Det kan godt hende at noen andre observerte denne ufoen. Etter å se på den i 10 sekund prøvdte jeg å zoome inn på den med kameraet men fikk alldri filmet den. Den forsvant rolig men sikkert.

Observasjon 3: Jeg skulle til å gå inn, var fornøyd med de andre 2 observasjonene selv om jeg ikke fikk filmet de. Men der la jeg merke til en ny, den bevegte seg fra sør på himmelen helt nord på under 10 sekunder. Men holdt god avstand i forhold til de andre to.

Jeg er åpen for at observasjon nr 1 og 3 kan ha vært noe vanlig. Men observasjon 2 var noe mer lignenes det du ser av James Gilliland, uten tvil utenom det vanlige. Jeg føler at det blir mye observasjoner av meg i fremtiden og til slutt kommer de kanskje nær nok så jeg kan filme dem, forhåpentligvis.
Antall ord: 313

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

RHA skrev:Ofret idag 1 time av min dag til CE-5. Først brukte jeg 12 minutter med meditering ved hjelp av "binaural frequency harmonics - telepathy". Deretter gikk jeg ut å la meg på plenen så opp mot stjernene, lyste med laseren og konsentrerte meg om kontakt. Jeg sa gang etter gang (inni meg) at jeg ønsket kontakt å at jeg aksepterer at dere viser dere i vår luft. Føl fri til å fly i midt syn.

Observasjon 1: Ganske så brått poppet der opp en ny stjerne blant stjernene på nattehimmelen men det var ingen normal stjerne, den flyttet på seg. den tok også en brå sving og forsvant over huset. ufoen var høyt oppe blant stjernene.

Etter dette gikk jeg inn og hentet filmkamera.

Observasjon 2: Nummer 1 var ikke så fabelaktig men den var overbevisende så jeg ønsket enda mer kontakt. Å da så jeg den. På størrelse me 2 store stjerner. Den fløy rett over meg. Det kan godt hende at noen andre observerte denne ufoen. Etter å se på den i 10 sekund prøvdte jeg å zoome inn på den med kameraet men fikk alldri filmet den. Den forsvant rolig men sikkert.

Observasjon 3: Jeg skulle til å gå inn, var fornøyd med de andre 2 observasjonene selv om jeg ikke fikk filmet de. Men der la jeg merke til en ny, den bevegte seg fra sør på himmelen helt nord på under 10 sekunder. Men holdt god avstand i forhold til de andre to.

Jeg er åpen for at observasjon nr 1 og 3 kan ha vært noe vanlig. Men observasjon 2 var noe mer lignenes det du ser av James Gilliland, uten tvil utenom det vanlige. Jeg føler at det blir mye observasjoner av meg i fremtiden og til slutt kommer de kanskje nær nok så jeg kan filme dem, forhåpentligvis.

Dette var jo int. lesning RHA. Regner med at du ser 100% bort fra satellitter etc. som hele tiden passerer over oss. Fly etc. kan man jo også se bort fra. Meteoritter vet jo de fleste hvordan ser ut også, og det kan jo ikke sammenlignes med det du forklarte.

Når et objekt som du beskriver plusetlig forandrer bane så kan man stusse.

Hvordan var hastigheten, sånn sammenlignet med en satellitt. Beveget objektet seg raskt eller sakte i forhold. ?

Jeg har forsøkt tingene du beskriver, det med å ligge på plenen og ha de samme
ønsker slik du beskriver det, og det ofte også. Men, satellitter, samt Romstasjonen ISS, samt en bråte fly er de som hittil har vist seg.

Siden jeg i barneårene hadde en dagslys-obervasjon av en blank sylinderformet UFO
på en 20-30 meters hold, og det sammen med en voksen, har jeg ihuget å oppleve dette på nytt. ;-)

Prøv dette på dagtid også RHA. Ta med kamera på nytt.
Jeg tar ofte bilder MANGE bilder av himmelen med mobilkamera på dagtid.
Dette kamera fanger jo også opp i IR området, og det ER interssant.

På ETT av bildene har jeg fått noe med som IKKE var der da jeg tiok det.
Så det ikke før jeg gransket bildene på PC i ettertid.

En grå-mettalisk gjenstand. Når den zoomes inn ser den mest ut som en slik engelsk "bowler hatt" - og det rett over hustaket her. Det er ihvertfall hverken fugl eller fly.
Antall ord: 571
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

Jeg hadde sist fredag min mest overbevisende sighting ever siden jeg startet med kontakting....det startet som vanlig med at jeg gikk ut og la meg på en av solstolene.jeg lå bare og observerte nattehimmelen med intensjonen om dere vet....jeg l å circa 15 min.så la jeg merke til 2 objekter som lignet på sattelitter som hang rett etter hverandre men det virket som om de gikk litt sikksakk som ufo flåtene i mexico for dere som har sett de, det skulle vise seg at de ikke var sattelitter etter min mening,det virket som de slakket farten idet den fremste begynte å lyse opp så smått, så ca.3- 5 sek.senere begynte den bak å lyse opp på akkurat samme måte som den første, de fortsatte å lyse seg opp til maximum som tok ca.15_20 sek.å så holdt de maxintensiteten på lyset så lenge som aldri før ca.15 sek.UNREAL:).som 2 svære lyskastere som faktisk lyste opp en del av tretoppene på fjellet over mitt hus.hvem som helst i min hjemby som hadde sett på himmelen Nordøst den natta mellom kl.00.30 og 01.00 hadde garantert fått hakeslepp.....min første DOUBLE POWERUP jeeeej!!!Gilliland har filmet en dobbel powerup., hvis dere ser den på youtube ell no så bare husk at den jeg så var 5 ganger lysere og bedre enn det opptaket NO JOKE!Prøv dette folkens det er REAL det er LETT det er uungåelig, come on folkens la oss skape en ufo bølge i Norge!Kanskje noe mer enn det! man kan bare drømme om hvilke muligheter vi har eller er på bredden av å skape:)_This is our faith_embrace it_
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Spennende dette RHA,ikke for å ta ifra deg motet,men hvordan kan du være så sikker på at dette virkelig dreier seg om noen utenomjordisk kontakt og ikke ren ønsketenkning ifra din side? Man mediterer som du sier og legger seg ned og studerer himmelen,så ser man plutselig et lys som beveger seg,hvordan kan man være så sikker på at nettopp dette ene lyset man ser har noen kobling med "deg" og de "der oppe" å gjøre,og ikke er en ren tilfeldighet?Ufo fenomenet eksisterer, det er jeg ikke i tvil om,det har også jeg opplevd,men kanskje man lurer seg selv og tror man har disse kontaktene bare fordi man ser lys som beveger seg på himmelen?Er ikke dette en ganske ukritisk konklusjon man trekker utifra så vage observasjoner?
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

ufo skrev:Dette var jo int. lesning RHA. Regner med at du ser 100% bort fra satellitter etc. som hele tiden passerer over oss. Fly etc. kan man jo også se bort fra. Meteoritter vet jo de fleste hvordan ser ut også, og det kan jo ikke sammenlignes med det du forklarte.

Når et objekt som du beskriver plusetlig forandrer bane så kan man stusse.

Hvordan var hastigheten, sånn sammenlignet med en satellitt. Beveget objektet seg raskt eller sakte i forhold. ?

Jeg har forsøkt tingene du beskriver, det med å ligge på plenen og ha de samme
ønsker slik du beskriver det, og det ofte også. Men, satellitter, samt Romstasjonen ISS, samt en bråte fly er de som hittil har vist seg.

Siden jeg i barneårene hadde en dagslys-obervasjon av en blank sylinderformet UFO
på en 20-30 meters hold, og det sammen med en voksen, har jeg ihuget å oppleve dette på nytt. ;-)

Prøv dette på dagtid også RHA. Ta med kamera på nytt.
Jeg tar ofte bilder MANGE bilder av himmelen med mobilkamera på dagtid.
Dette kamera fanger jo også opp i IR området, og det ER interssant.

På ETT av bildene har jeg fått noe med som IKKE var der da jeg tok det.
Så det ikke før jeg gransket bildene på PC i ettertid.

En grå-mettalisk gjenstand. Når den zoomes inn ser den mest ut som en slik engelsk "bowler hatt" - og det rett over hustaket her. Det er ihvertfall hverken fugl eller fly.
Som sagt observasjon nummer 1 og 3 kan være noe mer vanlig som satelliter. Jeg ser ofte fly i nattehimmelen. Men du kan ikke sammenligne et fly eller komet med disse observasjonene som du sier..

http://www.youtube.com/watch?v=J_7kbeAC ... re=related
Denne filmen kan sammenlignes med observasjon nummer 2.

Det er vanskelig for meg å beskrive farten på disse ufoene. nr 1 kan kanskje sammenlignes med en rask satelitt. Nr 2 var mer rolig og ganske overbevisende. Nr 3 fløy som sagt fra den ene siden av nattehimmelen til den andre på drøye 10 sek. Raskere enn noen satelitt jeg har sett. Men det er jo enorm fart på noen av disse satelittene også da..

Å se en ufo som deg på nært hold er et av mine største ønsker. Men siden de kommer å viser seg for meg ved hjelp av min tankegang og initativ så har vell egentlig jeg hatt nermere kontakt? Men jeg tror alle kan oppnå denne kontakten, spesiellt du som har sett en ufo før og har troen. Jeg mediterer ikke når jeg ligger på plenen men på forhånd. Så jeg går ut av huset med den rette roen og balanse, ingen frykt eller negativitet. Så klart kommer negative tanker osv snikende innpå, men etter meditering er det lettere for meg å legge merke til dette og fjerne dem. Å da er det mye lettere å fokusere på å få kontakt, bare positiv kontakt såklart. Håper dette vil hjelpe deg med å få kontakt.

Skal prøve meg på å filme og ta bilder av himmelen i dagtid i nær framtid, med CE-5 initativ på forhånd selvfølgelig.

ALP skrev:Spennende dette RHA,ikke for å ta ifra deg motet,men hvordan kan du være så sikker på
at dette virkelig dreier seg om noen utenomjordisk kontakt og ikke ren ønsketenkning
ifra din side? Man mediterer som du sier og legger seg ned og studerer himmelen,
så ser man plutselig et lys som beveger seg,hvordan kan man være så sikker på at
nettopp dette ene lyset man ser har noen kobling med "deg" og de "der oppe" å gjøre,
og ikke er en ren tilfeldighet?Ufo fenomenet eksisterer, det er jeg ikke i tvil om,
det har også jeg opplevd,men kanskje man lurer seg selv og tror man har disse kontaktene
bare fordi man ser lys som beveger seg på himmelen?
Er ikke dette en ganske ukritisk konklusjon man trekker utifra så vage observasjoner?
Spennende indeed. Jeg har hatt for mange observasjoner, jeg forstår det med ønsketenkning. Men jeg har hatt for mange observasjoner for tiden å likeså påstår mange andre folk at de har. Å vi ser de samme lysene.

Hver gang jeg har sett ufoer som for meg virker som intelligent liv har jeg blunket, gnidd meg i øynene. Ristet på hodet. Men de viser seg fortsatt. På en spesiell ufo observasjon jeg hadde mistet jeg troen mens jeg så fenomenet å den forsvant helt likt som jeg mistet troen, den kom tilbake når jeg hadde fått troen tilbake. Jeg har forsket på dette i senere tid men de forsvinner ikke når jeg mister troen lenger. Det var nok et engangstilfelle..

Jeg mister nok alldri troen igjen etter gårsdagens hendelse, jeg har blitt 100% overbevist.

Jeg har også prøvdt å få kontakt med gjenferd i flere anledninger. Har hatt sterke ønsker om å få kontakt med gjenferd men det har alldri skjedd noe spesiellt. Jeg har heller ikke hatt noen andre hallisjoner eller lignenes i mitt liv som jeg kan huske. Både min fast lege og legen jeg går til via jobb som også er hobby psykolog sier jeg er et friskt og sunt menneske + frisk mentalt selvfølgelig. Men jeg har ikke sagt til dem at jeg ser uforklarlige fenomener i himmelen da, men det er noe de ikke ville forstått.

Kameraet jeg bruker klarer jeg såvidt å finne stjernene på himmelen med, men en dag i nærmeste fremtid så satser jeg på å få filmet ufo fenomenet som det ser ut til at jeg bare ser mer og mer av.

Litt mer om CE-5:
http://www.cseti.org/ce5.htm
Antall ord: 966

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

..ET.... ....phone... ...home.........
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det er greit Liza at ditt området er å skape PSI baller igjennom visulisering. Noe jeg respekterer :)

Minner på at det er mulig å vise repsekt på andre områder en ens eget, også til andre områder.. Bare tenk på hvordan det er når folk ikke viser deg respekt for hva du tror på.

For mer info vil jeg anbefale å se nærmere på følgende info fra national press club i 2001:
http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

...tenk om nokon hadde filma dette med såpass kvalitet at det er verdt å sjå...gjerne brukt stativ...burde jo la seg gjere sia dåkke lokker fram desse hendingane...
Antall ord: 30
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links