UFO, Kornsirkler & fenomenUFO, PLANET X & A NEW WORLD ORDER

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Sep 2008 17:16
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skien

UFO, PLANET X & A NEW WORLD ORDER

Innlegg av illuminati hunter »

http://www.youtube.com/watch?v=GsR48sqEiB0 FORKLARER MYE DEN HER ALTSÅ, GANSKE LANG, MEN, MEN. GANSKE DYP, MEN SPENNENDE......Dette er første gang jeg er her. Har satt meg inn i mye av dette i 3 år nå. Har lest, og har fått med meg en god del fra youtube og national geographic og history channel. Er absolutt ikke ekspert, men velger å tro på dette, og er heldigvis ikke helt alene. Flere og flere står fram over hele verden, tidligere ansatte ved cia, faa, fbi, militære, flygere osv. i alle land......http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6Y ... re=related

Så jeg følger meg helt overbevist egentlig om at ufo'er eksisterer.

Når det gjelder planet x, niburu, dette er en planet forskere leter etter, spessielt ettersom sumeritanerne skriver om den, og det har vist seg at de hadde detaljert informasjon om vårt solsystem og de levde ca 4000 år før kristus i nåtidens irak, som dere sikkert vet! Vi har ettersom jeg kan forstå ingen nyere beviser for denne planeten, selv om sumeritanerne hadde rett i alle de andre planetene i vårt solsystem, så har vi altså ikke funnet denne. Men som man sier for å forstå fremtiden så må man forstå fortiden (historien). De fleste moderne mennesker har da en tro på at det de gamle sivilisasjonene skrev ned i ulike tekster er humbug og overtro! Men mange seriøse forskere mener faktisk at det ikke er det. Kunne skrevet mye mer dypt om dette, men da måtte jeg skrevet en bok. Jeg mener at et hvert menneske selv må sette seg inn i alt dette, og selv finne ut av hva man vil TRO på. Alle mennesker burde føle seg forpliktet til å gjøre seg SELV mest mulig opplyst!!!!..........Finner ikke linken nå, men ikke bare maya sivilisasjonen som sier 21.12.2012, minst 5 andre gamle sivilisasjoner også.

Blir det slik at vi mennesker nå i nær framtid blir tvunget til å få chipper under huden, da er ihvertfall ikke jeg i tvil.......Og dessverre er det allerede i gang:....http://www.youtube.com/watch?v=MxTMyZlGK_k

dette er en plan som spessielt bakmenn og myndigheter i usa har satt i gang: A NEW WORLD ORDER! Planen er kontroll over alt og alle.....før!!!.....http://www.youtube.com/watch?v=VDmAX_wO ... re=related

JEG TROR!!!!!!!!! HÅPER SELFØLGELIG FLERE VIL DET OGSÅ! MEN DET ER DERES EGEN OPPGAVE Å SØKE KUNNSKAP! OG SÅ FÅR DERE FØLGE DET SOM DERE FØLER ER RIKTIG I HJERTE
:)
Antall ord: 438

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
17
Blitt takket: 1 gang

Re: UFO, PLANET X & A NEW WORLD ORDER

Innlegg av Mantropolix »

illuminati hunter skrev:http://www.youtube.com/watch?v=GsR48sqEiB0 FORKLARER MYE DEN HER ALTSÅ, GANSKE LANG, MEN, MEN. GANSKE DYP, MEN SPENNENDE......Dette er første gang jeg er her. Har satt meg inn i mye av dette i 3 år nå. Har lest, og har fått med meg en god del fra youtube og national geographic og history channel. Er absolutt ikke ekspert, men velger å tro på dette, og er heldigvis ikke helt alene. Flere og flere står fram over hele verden, tidligere ansatte ved cia, faa, fbi, militære, flygere osv. i alle land......http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6Y ... re=related

Så jeg følger meg helt overbevist egentlig om at ufo'er eksisterer.

Når det gjelder planet x, niburu, dette er en planet forskere leter etter, spessielt ettersom sumeritanerne skriver om den, og det har vist seg at de hadde detaljert informasjon om vårt solsystem og de levde ca 4000 år før kristus i nåtidens irak, som dere sikkert vet! Vi har ettersom jeg kan forstå ingen nyere beviser for denne planeten, selv om sumeritanerne hadde rett i alle de andre planetene i vårt solsystem, så har vi altså ikke funnet denne. Men som man sier for å forstå fremtiden så må man forstå fortiden (historien). De fleste moderne mennesker har da en tro på at det de gamle sivilisasjonene skrev ned i ulike tekster er humbug og overtro! Men mange seriøse forskere mener faktisk at det ikke er det. Kunne skrevet mye mer dypt om dette, men da måtte jeg skrevet en bok. Jeg mener at et hvert menneske selv må sette seg inn i alt dette, og selv finne ut av hva man vil TRO på. Alle mennesker burde føle seg forpliktet til å gjøre seg SELV mest mulig opplyst!!!!..........Finner ikke linken nå, men ikke bare maya sivilisasjonen som sier 21.12.2012, minst 5 andre gamle sivilisasjoner også.

Blir det slik at vi mennesker nå i nær framtid blir tvunget til å få chipper under huden, da er ihvertfall ikke jeg i tvil.......Og dessverre er det allerede i gang:....http://www.youtube.com/watch?v=MxTMyZlGK_k

dette er en plan som spessielt bakmenn og myndigheter i usa har satt i gang: A NEW WORLD ORDER! Planen er kontroll over alt og alle.....før!!!.....http://www.youtube.com/watch?v=VDmAX_wO ... re=related

JEG TROR!!!!!!!!! HÅPER SELFØLGELIG FLERE VIL DET OGSÅ! MEN DET ER DERES EGEN OPPGAVE Å SØKE KUNNSKAP! OG SÅ FÅR DERE FØLGE DET SOM DERE FØLER ER RIKTIG I HJERTE
:)
Jeg tror deg! Nbiru er faktisk et stjerne skip blitt , en kunstig planet.
Jeg har en side her som du kan ta en titt på , dette er siden til et medium som er kanal for nibiru og gir info til oss på Gaia . Håper dette kan være av interesse for deg like mye som det var for min egen del The Nibiruan Council --> http://www.nibiruancouncil.com/
Siden Nibiru er et stjerne skip eller en planet som beveger seg kan dette være grunnen til at forskere ikke har funnet dem,men her står det oxo hva slags befolkning som er på nibiru for det er mange forkjellige raser ombord.Enkelte hevder at det er Nibiru som skaper alle disse værforskjellene og jordsvigningene som vi opplever , slik som dette hente for 3600 år siden da di var her sist,di er her nå men er kamuflert.
Antall ord: 591

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
16

Sikkert innteressant dette også, men jeg klarer dessverre ikke å ta helt tak i dette! Jeg velger å se på de bevisene med bilder og videoer , og vitnemål fra folk som har jobbet i militæret cia, fbi osv. Når det gjelder niburu som jeg har stor tro på faktisk eksisterer, så velger jeg å se på hva sumeritanerne sier og hva ulike forskere sier om saken. Det er det som gjør at jeg tror på det! Ikke mennesker som sier de har kontakt med aliens på niburu, og etter hva jeg kunne se av linken atpåtil tar seg betalt, men det er min mening! men er det riktig for deg så er det riktig for deg! :)
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Re: UFO, PLANET X & A NEW WORLD ORDER

Innlegg av Rha »

illuminati hunter skrev:Så jeg følger meg helt overbevist egentlig om at ufo'er eksisterer.
Da syns jeg du skal lese "Hvordan Kontakte ET's med bevissthet." tråden. :mozilla_wink:
Dette er noe jeg selv studerer. Jeg har hatt noen utrolige opplevelser. Det er mye forskjellig info om ufo fenomenet for tiden så jeg holder meg til min egen tro; utenomjordiske vesener fra andre planeter eksisterer og besøker oss. Men hva hvem hvordan osv vil jeg høre fra dem selv og ikke fra en film på youtube.

Jeg så del 1 av "The Legend of Atlantis - It´s Time to Wake Up - Pt 1 of 25", skal se resten om du gjør et godt forsøk på å kontakte ET med bevissthet ;)
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
16

Er enig med deg i at det beste hadde vært om jeg hadde hørt det direkte fra de selv. Men du har vel hørt på ufo disclosure http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6Y ... ....Virker ganske seriøst på meg! Har ikke prøvd å kontakte noen, og kommer ikke til å gjøre det heller! Tror på en gud eller en kraft om du vil, som er over både oss og de. Ikke religion i den måten det er fremstilt på i verden i dag! Når alt kommer til alt så er alt dette snakk om tro, selv om det er andre som har opplevd det, vanlige mennesker og folk i fbi, cia ...osv... jeg hører på hva de sier og velger å tro på de, men jeg vet ikke! Akkurat som du sier også!......jeg tror rett å slett ikke at jeg kan velge å ta kontakt med noen!
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Ja, jeg har sett og lest om the disclosure prosject og de fleste ufo dokumentarer å nyhets sendinger. Var også skeptisk til å kontakte ET med bevissthet. Men det er mange som gjør dette rundt om i verden å det gir resultater. Apollo astronauter forsket også på dette da de møtte flygenes tallerkener osv på romferdene sine, det finnes ingen spesielle bevis til dere skeptikere utenom at enkelte astronauter har innrømt dette.

Jeg skal se resten av filmen i linken din uansett men oppfordrer deg til å prøve å sende ut intensjon om å se en ufo. Mottar ET denne intensjonen fra deg (for det er nok dem som har telepatiske evner osv) så vil du kanskje få se noe spesielt i himmelen.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
16

jaja.....det er jo lov å prøve :D
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
16

illuminati hunter skrev:jaja.....det er jo lov å prøve :D
......jeg er veldig lite skeptisk jeg. Men har ikke satt meg inn i akkurat denne siden av saken. Jeg må ihvertfall innrømme at jeg har i de siste årene sett mer opp på stjernehimmelen enn tidligere, og spurt meg selv hvorfor ikke jeg kan oppleve noe :) ! Men jeg opplevde noe ganske sykt her hjemme hos meg selv, akkurat i det jeg hadde lagt meg ned i senga, i fjor i oktober. En stemme visket noe jeg ikke forsto inn i øret mitt, og for meg så virket det som om det var helt inntil øret mitt, og det var en merkelig stemme. Jeg lover deg at jeg ikke har vært så redd før i hele mitt liv hehe. Sprang ut av rommet, men d var ingenting der når jeg slo på lyset. Jeg fortalte dette kun til min mor, rett etterpå ble jeg sammen med ei jente, ca 1 mnd seinere fortalte hun meg vettskremt, når jeg kom hjem på morgenen at hun hadde opplevd akkurat det samme i det hun skulle legge seg. Jeg hadde ikke fortalt henne noen ting!! Da fikk jeg gåsehud over hele meg, det kan jeg love deg!!!!!....Har aldri opplevd noe slik før eller siden! Jeg kan ikke forklare det, men sant er det ihvertfall! Grunnen til at jeg fortalte dette til min mor, er fordi hun har sett ufo over huset sitt sammen med barnevakten på 14, 2 år før jeg ble født i 1973. Den var sigarformet, og hun sier at den faktisk bare var 100 meter over taket, den lagde ingen lyd og den beveget seg sagte vekk fra de i ca 300 meter, for så å forsvinne extremt fort. Og jeg har i alle år utenom de siste 3-4 åra bare ledd av henne, selv om hun hardnakket, og helt alvorlig har sagt at det er sant!....Jeg begynte på akupuntur studier i 2004, og dette var helge skole over 3 år, og det var når jeg begynte der jeg tilfeldigvis etterhvert kikket innom youtube( fikk god tid til å forske litt :) ), og begynte å se mer nærmere på det, og jeg ler ikke av min mor lengre nå!!!!!
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Rha »

Interresant illuminati hunter!

Fint å høre at noen andre har opplevd hvisking helt inntill øret. Ca 3 uker etter jeg begynte med CE-5 og hadde opplevd minst to ufo fenomener på en fredag kveld gikk jeg ut av bilen og mot døren, plutselig hvisket noe/noen navnet mitt helt opp i øret på meg. Uten tvil det mest skumleste jeg har vært med på, jeg var våken og opplagt. Jeg vil ikke påstå at dette var ET men gjenferd kanskje?

Cigar formet ufo er en nokså vanlig observasjon, har ikke moren din sett noe siden?

Anywayz skal ikke skifte samtale emne totalt her. *ser videre på Atlantis.... filmen*
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

illuminatihunter:
Sumeritanerne har jeg aldri hørt om. Sikker på at du ikke mener sumererne? Eller samaritanerne? Fort gjort å blande sammen her.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
illuminati hunter
Nybegynner
Nybegynner
16

sumererne ja
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Denna filmsnutten hadde ei eventyraktig vinkling, noko von daniken understreka ved sitt nærvær...håper du ikkje vert altfor skuffa over 2012-hypen...
Antall ord: 25
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links