Ghost hunter skrev:Er ikke så sikker på at det er så enkelt.
Satt og så på tv forresten hvor historien forteller at administrasjonen til John Kennedy satt en solid stopper for en høytstående manns karriere i forsvaret hvor han og noen andre kom med planer om terrormål i Florida med påskudd om at man skulle få det amerikanske folket til å tro at det var Cuba som sto bak. Han ble fjernet og ligger vel sikkert begravd utenfor Las Vegas en plass.
Uansett, Nå ble jo Kennedy myrdet like etterpå så hvem vet hvem som sto bak. Det kommer vel ikke som noen bombe hvis Mr. Oswald ikke er så skyldig som man skal ha det til.
Det er ikke så enkelt, men for å gå dypt nok inn i hva som egentlig har skjedd her, er det svært mange detaljer en må ta med i betraktning. Når det gjelder mordet på JFK kan det jo enklest (dersom man skal være korrekt også) sies at han ble myrdet ikke av sine egne, men av sterke interesser med FORBINDELSE til hans egne.
JFK var en kjernefyr som hadde skapt mindre ulikhet og skille mellom folket.
Selvsagt vet de som tjener på det, at det trenges noen klart svake og noen klart sterke i et samfunn for at de allerede sterke skal fortsette å gagnes ved det.
Alt annet kunne de i den tiden kalle "kommunisme". Ja, selv rettferdighet har i sin tid blitt kalt for kommunisme. Det foregikk mye stigmatisering da. Og med det presset hengende over seg, er det mange som ikke turte å si sin egen mening, uansett hvor enn nyansert den var, fordi de ble risikert for å bli stemplet.
Nesten på lik linje med å være venner med en tyrker idag.
Da støtter man jo terrorisme.
Poenget er ihvertfall at skyggen rett og slett ikke har den makta som skal til.
En trykk er nå kanskje nok til å drepe en milliard mennesker i Kina. Men selv skyggestaten eller skyggeregjeringen om du vil, har ikke mage til den slags.
De har vel kjærring og unga de som alle andre å risikerer vel ikke å få to stridshoder i kjapp retur etter å ha trykket på knappen. Det tror jeg Bush er enig i siden det er han som må gi den berømte ordren.
Det er ikke så vanskelig å tømme seg for samvittighet og tenke tomme tanker,
nettopp for å gjennomføre noe. Ingenting er umulig.
Selv om jeg ikke er stolt over det, så har jeg denne egenskapen selv.
Jeg er sikker på at jeg hadde vært i stand til å drepe, om jeg hadde blitt satt opp i et hjørne og måtte. Om jeg ble tvunget. Og selv om jeg ikke har så mye grådighet og materalistisk begjær i meg, så er dette noe som kunne ha blitt opparbeidet gjennom tid hos meg også. Nå er jeg heldig nok til å ha tatt bevisst avstand fra dette i så lang tid at det faller naturlig for meg å være varsom for svakhetene ved statusjaget.
Det synes jeg derimot at jeg kan være stolt over.
Mulig de har en agenda for å manipulere folk. Men det skal litt til å manipulere folk så mye at 4-5 milliarder mennesker blir utryddet, just like that, uten reaksjon. En by er nok tror jeg, å da er vel helvete løs..........
Det skjer i forskjellige ledd og i forskjellige faser.
Vi blir vant med noe, fordi vi lærer å akseptere det.
Toleransen opparbeides, så kommer "sjokkene", deretter "redningen".
Så får vi toleranse for "redningen" også, fordi målet helliger middelet.
Denne "redningen" kan være vår nemesis.
(og sorter ut den dommedagsprofetiske undertonen min, som egentlig ikke er der) ;p
Videre stiller jeg meg tvilende til denne microship og mincontroll teorien. Du må huske at myndigheter har store restriksjoner med å la folk bli påtvingt selv fingeravtrykk og DNA prøver. Nå snakker jeg ikke om drapsmenn men vanlige sivile borgere. Bare her blir det vanskeligheter for skyggen og påtvinge noe.
Okay, her svarer virkeligheten deg gledelig tilbake!
Nå er det faktisk slik at det er vanskelig å påtvinge folk til dette.
Hva skjer? Jo, vi får nye pass nå. Biometriske.
Sjekk det opp selv! Her i Norge får vi dem innen noen få år, og det er sagt av myndighetene at det er "selvfølgelig opp til hver enkelt om de vil ha dette, det er valgfritt, så de som vil kan foreløpig beholde de gamle passene, selv om de nye er sikrere". Hva var det jeg sa om gradvis toleranse..?
Videre la oss si at det eksperimenteres med mindcontrol og målet er destruksjon samt at de flyver rundt med blikkbokser som er produsert i denne verden. Da vil jeg nok tro at de har hentet teknologi fra ET`s. Og da er vi nok trygge. Uten og bli helt "space" her, tror jeg nok de overvåker skyggens bruk av sin egen teknologi. Så la oss si at skyggen prøver de stunta som dere her antyder. Da vil de nok bli skutt til h... av SKYORDER eller noe sånt... Ikke sant?
Men fra spøk til revolver. Jeg tror ærlig talt ikke det kommer så langt.
Hvorfor skal vi stole på de utenomjordiske?
Fordi de enda ikke har gjort oss noe drastisk galt?
Isåfall kan jeg være med på de idéene om at vi egentlig er et eksperiment for dem.
Kanskje de ser hvor langt vi klarer å tøye det, hvor langt vi klarer å ødelegge oss selv og den kloden vi lever på? Da tror jeg ikke vi skal vente i god tro på at de kommer med Elvis og henter oss til Mars, liksom...
Skyggen har større makt, fordi de er nærmere oss og bestemmer i nærmeste ledd.
Tror ikke ET og co. har så mye samvittighet jeg. Det hører vel mer til oss mennesker.
Vi er kanskje utstyrt med denne kjærligheten vi har, og den grådigheten vi har, og kanskje eksperimentet går ut på og se hva vi velger..?