![Tongue out :mozilla_tongue:](./images/smilies/mozilla_tongueout.png)
Eller.. Nå blei jeg usikker! 60-70cm høy.. Småfolk?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
enig derSmG1991 skrev:tviler på at det er så mange som tuller, jeg bor i en bygd me ca 70-80 innbyggere å de fleste er gammle såklart. å mamma så aldri dem hun hørte bare masse folk som lo.
Hunden hørte som sagt også det å skulle til å springe ned i skogen å sjekke ut hva det var før mamma stoppa henne..
Hide post links |
Hide post links |
Thihi, det var nok noen som hadde lånt den, ja :mozilla_wink:Matthew skrev:Hørte noe om at småfolk liker og gjemme ting, som f.eks fjernkontroller, mobiltelefoner etc, også kan de plutselig dukke opp flere uker senere.. Uansett, jeg mistet mobiltelefonen min ca rett før sommerferien startet. Jeg lette overalt, men igår kveld så lå den PLUTSELIG på gulvet på rommet mitt..
Noen som aner hva det er? Jeg bor i oslo.
Hide post links |
Hide post links |
Hehe, null stress. Har ikke postet noe nei, har for det meste bare tittet litt rundt her. Men ang. nissene.. Om de er virkelig, hva er de for noe egentlig? Litt rart om de skulle bo midt i Oslo sentrum liksom.Lilja skrev:Thihi, det var nok noen som hadde lånt den, ja :mozilla_wink:Matthew skrev:Hørte noe om at småfolk liker og gjemme ting, som f.eks fjernkontroller, mobiltelefoner etc, også kan de plutselig dukke opp flere uker senere.. Uansett, jeg mistet mobiltelefonen min ca rett før sommerferien startet. Jeg lette overalt, men igår kveld så lå den PLUTSELIG på gulvet på rommet mitt..
Noen som aner hva det er? Jeg bor i oslo.
Neste gang noe forsvinner, kan du prøve å si ut i lufta at "jeg vil hjerne ha tilbake *** nå, den tilhører meg". Det hender det hjelper.
(Alternativt kan du forsøke å rydde rommet litt oftere)
Disse "lånerne" er svært så festlige innimellom...
Velkommen hit til Para, forresten!
Mvh Lilja
Øh, så nå at du har vært medlem en stund... Ble litt forvirra av at det sto bare ett innlegg på deg...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |