Bor i et gammelt hus fra midten av 1800-tallet. Vi har over en lengre periode hatt problemer med hvileløse sjeler i huset vårt, og vi har fått profesjonell hjelp til å overføre totalt 12 stk nå(!) Men for hver sjel som blir ført over trer nye frem, akkurat som om vi skreller av lagvis med løk. Vi driver også og restaurerer store deler av huset, noe som igjen har økt sjeleaktviteten. Som flere her inne sikkert vet og har erfart, fører det til å leve sammen med hvileløse sjeler, til en enorm uttapping av energi, noe som fører ofte til tretthet, hodepine, trist sinnstemning o.l. Dette kan være belastende over lengre perioder og da vi har god erfaring med overføringer, så koster jo dette en hel del. Jeg slenger bare ut noen spørsmøl om det finnes noen gode tips der ute, for å knne beskytte seg selv, ikke nødvendigvis å sende over, men å kunne reservere seg litt fra energitapet man opplever. Vi har prøvd å snakke høyt og sifra, det kan fungere greit i perioder, men kan også føre til en mer truende tilstedeværelse av energier. Påkalling av St.Mikael er også noe vi prøver å praktisere, men er ganske fersk i hvordan man gjør dette, mye ligger vel i intensjonen har jeg forstått.
Så det jeg egentlig lurer på er om noen der ute har noen gode råd
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Beskyttelse mot hvileløse sjeler.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2008 09:40
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Beskyttelse mot hvileløse sjeler.
Antall ord: 248
Andreas Leander
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Du skriver ikke noe om -hva- du opplever?
Antall ord: 8
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
skjønner ikke helt hva du mente nå... Opplevelsen av å ha hvileløse sjeler i huset, kan variere mye fra episode til episode, jeg har opplevd trykkende stemning, som om rommet er helt tappet for energi, ulike lyder , lysforandringer, temperatursvigninger, hodepiner, utmattethet.. Jeg er på utkjikk etter råd og tips for å kunne beskytte seg fra disse energiene, til vi kan få send det over til den andre siden.
Antall ord: 69
Andreas Leander
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det var som jeg tenkte. Har du tenkt over at dette kanskje kan være kroppslig/mentalt betinget?AndreasLeander skrev:skjønner ikke helt hva du mente nå... Opplevelsen av å ha hvileløse sjeler i huset, kan variere mye fra episode til episode, jeg har opplevd trykkende stemning, som om rommet er helt tappet for energi, ulike lyder , lysforandringer, temperatursvigninger, hodepiner, utmattethet.. Jeg er på utkjikk etter råd og tips for å kunne beskytte seg fra disse energiene, til vi kan få send det over til den andre siden.
Siden dette plager deg burde du være helt åpen for hva det kan være. Jeg tror du har hengt deg for mye opp i at dette er "hvileløse sjeler".
Ofte kan rett og slett bare troen på at dette du beskriver skjer, være nok til at det faktisk kjennes på og i kroppen.
Antall ord: 146
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
åja, jeg trodde man fikk svar på poster utfra hva man skrev og spurte om jeg. Er ikke tvilende i det heletatt om at det finnes hvileløse sjeler, at de er her hvor jeg bor og at de sitter fast mellom vår verden og den andre siden. Du trenger ikke argumentere meg fra min overbevisning Jeg søker folk som har samme tanker i hodet som meg, mine spørsmål er praktisk retta (til de som kan en del om dette) noen gode tips og råd for å beskytte seg i hverdagen.
Antall ord: 95
Andreas Leander
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Du har fått svar utifra hva du spør om.AndreasLeander skrev:åja, jeg trodde man fikk svar på poster utfra hva man skrev og spurte om jeg. Er ikke tvilende i det heletatt om at det finnes hvileløse sjeler, at de er her hvor jeg bor og at de sitter fast mellom vår verden og den andre siden. Du trenger ikke argumentere meg fra min overbevisning Jeg søker folk som har samme tanker i hodet som meg, mine spørsmål er praktisk retta (til de som kan en del om dette) noen gode tips og råd for å beskytte seg i hverdagen.
Jeg forsøker kun å få deg til å tenke litt vekk fra det sporet du er i. Noen ganger hjelper det ikke å søke svar hos mennesker som tenker likt, siden man da ofte kun får kastet ved på bålet. Dessuten; det hjelper ikke om du får tusen velmenende råd ang. "hvileløse sjeler", hvis "hvileløse sjeler" ikke eksisterer.
Det er helt opp til deg om du vil ta til deg rådet eller ikke. Tenk nøye gjennom hvilket grunnlag du har til å konkludere slik du gjør, og tenk så igjennom årsaker til at konklusjonene kanskje er feil. Det eneste du risikerer er å lære noe.
Noen ganger, Andreas, er det oss selv vi må ta tak i for å tackle et problem.
Antall ord: 236
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2008 01:03
- 16
Jeg har ikke hørt om sjeler som man hjelper over, resulterer i at flere nye kommer inn.
Det jeg tror er at sjelene kommer uavhengig av de sjelene du hjelper over. Dere har nok en energiport et sted i huset som ånder tiltrekkes av (gjerne lavtstående).I det hindsidige kan det forklares som et veiskilt som sier velkommen inn.
Jeg anbefaler deg at setter deg inn i Silvametoden. Dette er en type dynamisk meditasjon som mest brukes for å utvide kreativitet og hjerneaktivitet. Men metoden er også ypperlig å bruke til det spirituelle men da går du ofte fra et grunnkurs i Silva til en spesialisering innen det spirituelle på en måte.
Hvis du trenger beskyttelse nå anbefaler jeg å påkalle englene. Derav erkeenglene som har en enorm kosmisk kraft som kan hjelpe deg med det meste.
Bøker du kan lese for å få kontakt:
1. Spør dine åndelige veiledere : Sonia Choquette (Kjempe bra bok!)
2. Erkeenglenes kraft : Theolyn Cortens (ikke lest selv men handler om hjelp man kan få)
3. Silvametoden (bra bok men anbefaler deg kurs likevel. Går kjappere og lære)
Lykke til!
TD
Det jeg tror er at sjelene kommer uavhengig av de sjelene du hjelper over. Dere har nok en energiport et sted i huset som ånder tiltrekkes av (gjerne lavtstående).I det hindsidige kan det forklares som et veiskilt som sier velkommen inn.
Jeg anbefaler deg at setter deg inn i Silvametoden. Dette er en type dynamisk meditasjon som mest brukes for å utvide kreativitet og hjerneaktivitet. Men metoden er også ypperlig å bruke til det spirituelle men da går du ofte fra et grunnkurs i Silva til en spesialisering innen det spirituelle på en måte.
Hvis du trenger beskyttelse nå anbefaler jeg å påkalle englene. Derav erkeenglene som har en enorm kosmisk kraft som kan hjelpe deg med det meste.
Bøker du kan lese for å få kontakt:
1. Spør dine åndelige veiledere : Sonia Choquette (Kjempe bra bok!)
2. Erkeenglenes kraft : Theolyn Cortens (ikke lest selv men handler om hjelp man kan få)
3. Silvametoden (bra bok men anbefaler deg kurs likevel. Går kjappere og lære)
Lykke til!
TD
Antall ord: 191
Hide post links |