Fakta, teori & skepsis ⇒ Homofile
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Vi skal nok klare å finne løsningen på homo mysteriet!
Antall ord: 10
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2008 03:56
- 16
- Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte
Jeg vil ikke si at jeg er spesielt mot homser eller at jeg er homofob, men kom ikke her å si at homofili er "normalt", Det er en grunn til at man har utovertiss og innovertiss.
Antall ord: 35
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2008 21:49
- 16
Homo det er drit det de er egoistisk også, tenk om alle skulle heve seg på motebølgen ? hadde ikke blitt mye barn da, nei homofile betyr ikke noe for jordens eksistens.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Åja! Det var jammen godt du sa ifra om det, jeg trodde det var helt tilfeldig.Ashtar skrev:Det er en grunn til at man har utovertiss og innovertiss.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jeg har ikke lyst på barn. Er jeg også ubetydelig?*LUFT* skrev:Homo det er drit det de er egoistisk også, tenk om alle skulle heve seg på motebølgen ? hadde ikke blitt mye barn da, nei homofile betyr ikke noe for jordens eksistens.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
TheMartine skrev:på en måte er du det ja, hvordan skal vi beholde meneskene om alle tenker slik?*LUFT* skrev:Homo det er drit det de er egoistisk også, tenk om alle skulle heve seg på motebølgen ? hadde ikke blitt mye barn da, nei homofile betyr ikke noe for jordens eksistens.
Jeg har ikke lyst på barn. Er jeg også ubetydelig?
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
hahahha, det kommer ALDRI en dag hvor alle mennesker tenker slik da *LUFT*. Du trenger ikke bekymre deg.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Er menneskeheten noe å bevare da?
Jeg vil heller jobbe for å opprettholde dyrebestanden, jeg. Hadde jeg kunne føde pandaer for eksempel, hadde jeg stilt meg helt annerledes til barn.
Jeg vil heller jobbe for å opprettholde dyrebestanden, jeg. Hadde jeg kunne føde pandaer for eksempel, hadde jeg stilt meg helt annerledes til barn.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
HAHAHAHAHAHAH! For et utsagn!TheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Du kan jo adoptere en panda!TheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Eller vent! Nei, det kan du jo ikke, for det er ingen menneskerett å få adoptere en panda altså! Du må skjønne at pandaen heller burde bli adoptert av to friske, heterofile pandaer! Ellers kan den finne ut at den vil hive seg på motebølgen, konvertere til menneskeheten og bli et rart utskudd. ...Og tenk på all mobbingen!!! :mozilla_surprised:
Antall ord: 98
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja også at afrikas største elefant blir farenTheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Stakkars lille mobbeoffer panda
Nei, det kan jeg ikke utsette den for. Det ville vært regelrett ondt av meg å ta meg av en panda i nød =/
Nei, det kan jeg ikke utsette den for. Det ville vært regelrett ondt av meg å ta meg av en panda i nød =/
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hva slags dyr hadde det blitt, da? Et panda-elefant-menneske? Du og de rare fantasiene dine, altså.*LUFT* skrev:ja også at afrikas største elefant blir farenTheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
bare så du vet det, jeg har sett en giraff pare seg med en elefant og det var noen jævlige avkom, de lokale stammene gav de navnet, telegraf,,,TheMartine skrev:Hva slags dyr hadde det blitt, da? Et panda-elefant-menneske? Du og de rare fantasiene dine, altså.*LUFT* skrev:ja også at afrikas største elefant blir farenTheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Antall ord: 91
Hide post links |