Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
"forfulgt" skrev:nei tror ikke vi har blitt holdt for narr, var sambo som så dette da hun var oppe i natt me ungen. Tjukk lysstripe over veggen/døren. dette skjedde 3 ganger. vi har lystette rullegardiner, så ingen som kan komme å lure oss me lommelykt o.l
Det er vel ikke lystett, med mindre man stifter/limer gardina fast i veggen. Et lite blafr og en bil som kjører forbi er vel alt som skal til for å lage litt lyseffekter.
Har du prøvd å lyse med en lykt utenfor vinduet?
Antall ord: 93
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
hehe, vi får sånne billys inn i stua, så hadde nok sett forskjell på det. rullegardinen har jeg faktisk teipa fast (litt flaut at jeg ikke fikk den opp,menmen) så slipper ikke så mye gjennom der nei... ingen som har erfaring me dette fenomenet nei
----------------------------
---------------------------- noe i den duren så det visst ut som. noe langt som lyser.. jaja, finner vel utav det selv
Det er ikke enkelt å svare på hva det kan være for noe, når det eneste du beskriver det som er at hun så en lysstripe over døren/veggen tre ganger. En lysstripe kan være alt fra billys, lommelykt. Fantasien kan ha spillt henne ett puss, man kan se mye rart når man er oppe med unger om natten, særlig hvis man er skikkelig trøtt selv. Eller det kan være at dere har en form for aktivitet hjemme hos dere. Men som sagt, dette blir bare spekulasjoner når du ikke forklarer det noe bedre enn det!
Antall ord: 104
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
ja blir vel vanskelig å forklare siden jeg ikke så det selv, men kan garantere at d ikke va hjernen som spilte henne ett puss. vi har opplevd en god del her allerede. men kan legge med en link så kan dere se sånn ca hvordan det så ut.
"forfulgt" skrev:ja blir vel vanskelig å forklare siden jeg ikke så det selv, men kan garantere at d ikke va hjernen som spilte henne ett puss. vi har opplevd en god del her allerede. men kan legge med en link så kan dere se sånn ca hvordan det så ut.
Hvordan kan du garantere at det ikke var hjernen som spilte henne et puss, eller noe annet helt vanlig? Du sier det jo selv - du så det ikke personlig.
Antall ord: 91
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
vanskelig å forklare hvorfor egentlig, men vi har opplevd såpass mye i denne å andre leiligheter at jeg klarer ikke tvile. hadde det bare vert en gang, kunne det kanskje vert hjernen som spilte henne ett puss, men det skjedde 3 ganger etter hverandre. har selv opplevd lysglimt i leil. men d er tydeligvis ingen som har d svaret jeg er ute etter, så bare glem det da.