Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker det på Framstad Gård på Hadeland? NY TRÅD!!!!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bauer_83
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Aug 2007 14:50
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppland

Spøker det på Framstad Gård på Hadeland? NY TRÅD!!!!!!

Innlegg av Bauer_83 »

Først: Hvem i heite helvete har slettet den gamle tråden min??? Den er jo borte. Argh.

Sånt fører bare til at jeg lager en ny, så det!!!!!!!!

Anyway, er det noen av mine paranormale venner som har vært der i det siste????
Antall ord: 47
Mvh Bauer:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Tipper det er admin som har slettet den, er vel ingen andre som kan :lol:

Og nei, holder meg langt unna Framstad. Orker ikke mer mas fra sinte naboer og trussel om anmeldelse og alt mulig drit.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bauer_83
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Bauer_83 »

Skjønner ikke hvorfor de skulle slette den=) men men......trodde ikke det skulle bli sånne problemer bare pga noen har interesse for en gård. det er vel ingen som har gjort noe galt?
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

REGLENE HER !
Paranormal.no tar ikke på seg noen form for ansvar for sikkerheten og personvernet til den enkelte bruker. Merk deg at all informasjon som er synlig på paranormal.no er offentlig informasjon. Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre. Bruk normal folkeskikk. Gjentatte meldinger om samme tema i flere tråder - av samme bruker, og iløpet av kort tid, kalles spamming, og er ikke tillatt. Du er som bruker av chat og diskusjonsforum selv ansvarlig for innleggene du skriver.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre, dette omhandler også omtale og bilder av private steder hvor man ikke har lovlig adgang !
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !

Generelt skal du ikke skrive negativt om andre her på forumet.
Når bilder fra privat område blir lagt ut uten godkjenning fra eier, kan det bli reaksjoner.
I grove tilfeller vil den som legger ut info og slike bilder også få reaksjoner, og ved eventuell politianmeldelse, vil politi få all informasjon om avsenders "elektroniske spor" !

Vær obs på at om en tråd ER slettet, vil likevel loggføringen med innhold fremdeles ligge i systemet !

Så bilder og omtale fra steder der det ikke er lovlig adgang ( dvs innbrudd, forstyrrelse av privatlivets fred osv ) vil kunne medføre utestengelse, sletting, og politireaksjoner.

Å skrive om paranormale fenomen er en ting, men det å gå inn på andres private eiendom uten eiers tilatelse kan vi ikke akseptere.
Slik tillatelse må DU kunne fremvise ved forespørsel... - dvs det er DIN oppgave å fremvise dette til politi osv, ved forspøresl.
Paranormal.no tar ikke på seg noen form for ansvar for sikkerheten og personvernet til den enkelte bruker.
Norsk lov er gjeldende, også her på paranormal.no !

Innlegg og bilder som viser overtredelse av Norsk lov, vil ved henvendelse fra eiere kunne bli fjernet, eller fremlegges i sin helhet til politiet ved spørsmål fra politi.
Dette gjelder og meldinger slik de var før og etter at de ble endret / slettet.

Tråden som du henviser til her ble fjernet av ADMIN selv, etter henvendelse.

Skriv gjerne om paranormale fenomen, men ikke uten tilatelse fra eier, når det gjelder privateide steder.

Du står selv ansvarlig for hva du skriver, og må selv ta ansvar for eventuelle reaksjoner.

Co Admin
Antall ord: 416

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bauer_83
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Bauer_83 »

BARE SÅNN TIL INFORMASJON SÅ HAR IKKE JEG LAGT UT ETT ENESTE BILDE HER INNE.

SÅ HVORFOR GÅR DET UTOVER MINE TRÅDER?
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Det var kanskje noen ANDRE som brukte tråden din da, vet du :mozilla_innocent:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Bauer_83 skrev:BARE SÅNN TIL INFORMASJON SÅ HAR IKKE JEG LAGT UT ETT ENESTE BILDE HER INNE.

SÅ HVORFOR GÅR DET UTOVER MINE TRÅDER?
Fordi det er slik det er, når det skjer ting i en tråd som ikke blir akseptert, vil gjerne hele tråden slettes, eller bli lagt i karantene.

Det er reglene her, samt Admin ( som eier nettstedet ) som bestemmer.

Om du eller andre ikke kan respekterer det, finnes det masser av andre steder du kan skrive.

Du EIER IKKE en tråd på paranormal, du eier kun opphavsrett til hva du selv skriver.
Du Eier også ansvaret for hva du skriver, og må akseptere at administrasjonen fjerner uønsket innhold.

Merk følgende :
All tilgjengelig informasjon om deg og din PC blir logget på paranormal.no.
Er du usikker, ikke send inn innlegget.
Paranormal.no står ikke ansvarlig for informasjonen du skriver.
Det er du og ingen andre som er ansvarlig for informasjonen som postes.
Ditt innlegg kan bli besvart av brukere, både positivt og negativt
.
Henvendelser til paranormal.no angående innlegg som du føler er urettferdig men som ikke direkte bryter med lov om personvern og sjikane, vil ikke bli besvart.

Dersom du leser regelverket, samt info som vises med rød og grønn bakgrunn når du skal skrive et innlegg, så står det der.
Som bruker er det din plikt å lese dette, FØR du skriver.

Jeg har valgt å svare her, på tross av at vi og nevner at vi generelt ikke svarer på innlegg hvor noen føler seg urettferdig behandlet.

Co Admin
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bakken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Aug 2008 01:19
16
Kjønn (valgfri): Mann ja
Lokalisering: I Bamble ett sted
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Bakken »

hmm var innom på gården for noe dager siden (Lørdag) da var eieren der å han virket ikke direkte glad for att folk "ravet" rundt på eiendommen hans (Noe jeg har full forståelse for) Men siden jeg kom og presanterte meg så fikk jeg lov til å titte innafor dørene :mozilla_laughing:
Antall ord: 54
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

PM er sendt ,

Vær obs på at personvern ikke bare omhandler bilder, men og tekst. !

OG; Det er DU SOM SKRIVER som er den ansvarlige for innhold i de meldinger du skriver !
Det betyr at om det opprettes sak, er det skriveren som står der . . og da nytter det lite at andre også er med å skrive ...

Co Admin
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bauer_83
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Bauer_83 »

jeg forstår reglene jeg, men prøvde å finne ut av grunnen til at tråden ble slettet bare. er vel noen som har gått over streken da.....
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links