Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAnsikt dukke opp rett forran oss!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
the_darkest_side
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Aug 2008 17:46
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge

Ansikt dukke opp rett forran oss!!

Innlegg av the_darkest_side »

Jeg var hjemme med en av veninndene mine for noen få dager siden, d var mørkt ute og vi hadde bare på noen starinlys for å få d koselig.
Men plutseli slokna d ene lyset og jeg og vennninda mi Martine så rart på hverandre for ingen vinuer eller luker var opne.
Og så så vi ned på starinlyset og da så vi et ansikt av en liten jente, og d rann tårer fra kinnene til jenta og hun stirra rett inn i øynene mine ogd føltes ut som om hun kom nærmere og nærmere og så forsvant hun etter å ha sagt navnet mitt.
Jeg kom først til meg selv etter ca 10min senere og spure Martine om hun hadde sett en liten jente og da svarte hun at hun så en liten jente som gråt og ikke noe mer.

D var j*vli ekkelt og senere fann jeg ut at d var en jente som hadde drukn i vannet utenfor huset til Martine for hun bodde ved en liten innsjø.

Kan noen gi meg svaret på hva d var som egentlig skjedde den kvelden?

Var d inbilning eller noe? for d føltes utrolig virkelig ut!

Åsså vil jeg gjerne høre noe hvis d har skjedd noe om deg!!
Antall ord: 217
Like a dead rose ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg har egentlig ikke noe å si. Men det er alltid skummelt med sånne hendelser og jeg syns det er spesielt skummelt med små barn. Men bare tenk at dette skjedde bare et øyeblikk og det kommer nok helst ikke igjen :)
Antall ord: 41
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Ansikt dukke opp rett forran oss!!

Innlegg av Mantropolix »

the_darkest_side skrev:Jeg var hjemme med en av veninndene mine for noen få dager siden, d var mørkt ute og vi hadde bare på noen starinlys for å få d koselig.
Men plutseli slokna d ene lyset og jeg og vennninda mi Martine så rart på hverandre for ingen vinuer eller luker var opne.
Og så så vi ned på starinlyset og da så vi et ansikt av en liten jente, og d rann tårer fra kinnene til jenta og hun stirra rett inn i øynene mine ogd føltes ut som om hun kom nærmere og nærmere og så forsvant hun etter å ha sagt navnet mitt.
Jeg kom først til meg selv etter ca 10min senere og spure Martine om hun hadde sett en liten jente og da svarte hun at hun så en liten jente som gråt og ikke noe mer.

D var j*vli ekkelt og senere fann jeg ut at d var en jente som hadde drukn i vannet utenfor huset til Martine for hun bodde ved en liten innsjø.

Etter det jeg leser Så tror jeg nok Kansje Martine Har opplevd denne jenta før.
Kansje du burde høre med henne , siden det var utenfor huset hennes denne jenta hadde druknet og dere var hjemme hos deg.Kansje denne jenta Følger Martine og samtidig avogtil besøker huset hennes.Nå vet ikke jeg hvor langdt unna værandre dere bor.Men du burde spørre veninna di om hun har følt noe nærvær hjemme hos seg selv,eller følt kalde gufser hjemme for det det kan tenkes at Martine vet mere om dette en du tror.Det hadde vært intressant og hørt hva hun hadde sakt om du spurte henne,kansje hun har opplevd noe med denne døde jenta før for det er ikke umulig skjønner du.Håper du kan oppdatere oss her senere etter du spurt litt forsiktig.
Er ikke sikkert hun vil snakke om dette hvis du spør,men det er et forsøk.
Bare spør naturlig , men ikke tving henne til det og svare om hun er nølendes med om hun vil dele det.Men viss dere er veldig gode veninner da tror jeg ikke dette er så vanskelig for henne og dele med deg.Hold oss vi vertfall oppdatert :mozilla_smile:
Antall ord: 442

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
the_darkest_side
Nybegynner
Nybegynner
16

Mantropolix skrev:
the_darkest_side skrev:Jeg var hjemme med en av veninndene mine for noen få dager siden, d var mørkt ute og vi hadde bare på noen starinlys for å få d koselig.

Kansje du burde høre med henne , siden det var utenfor huset hennes denne jenta hadde druknet og dere var hjemme hos deg.Kansje denne jenta Følger Martine og samtidig avogtil besøker huset hennes.Nå vet ikke jeg hvor langdt unna værandre dere bor.Men du burde spørre veninna di om hun har følt noe nærvær hjemme hos seg selv,eller følt kalde gufser hjemme for det det kan tenkes at Martine vet mere om dette en du tror.Det hadde vært intressant og hørt hva hun hadde sakt om du spurte henne,kansje hun har opplevd noe med denne døde jenta før for det er ikke umulig skjønner du.Håper du kan oppdatere oss her senere etter du spurt litt forsiktig.
Bare spør naturlig , men ikke tving henne til det og svare om hun er nølendes med om hun vil dele det.Men viss dere er veldig gode veninner da tror jeg ikke dette er så vanskelig for henne og dele med deg.Hold oss vi vertfall oppdatert :mozilla_smile:
Jeg snakka med Martine idag og hun sa at jenta hun så var noen som hadde komt å snakka med henne om nettene, men hun ville ikke si hva d var de hadde snakka om åsså sa hun noe om at jenta bare forsvann etter hun hadde sagt noe som Martine begynte å gråte av.
Hva skal jeg gjøre nå?
Antall ord: 504
Like a dead rose ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

the_darkest_side skrev:
Mantropolix skrev:

Jeg snakka med Martine idag og hun sa at jenta hun så var noen som hadde komt å snakka med henne om nettene, men hun ville ikke si hva d var de hadde snakka om åsså sa hun noe om at jenta bare forsvann etter hun hadde sagt noe som Martine begynte å gråte av.
Hva skal jeg gjøre nå?
Da var det i vertfall riktig det jeg nevnte tidligere at hun har hatt opplevelser med denne døde jenta før.Det er desverre ikke noe mere du kan gjøre i denne situasjonen.
For begynner du spørre henne mere kan det bli konflikter og hun kan bli lei seg osv.
Det du kan gjøre når hun er på besøk hos deg igjenn eller da dere er alene er at du Sier til Martine at Vis du trenger og snakke ut om det en gang så vet du at jeg er her og så gir du henne en varm god klem og smiler til henne.Du må fortelle henne at du er villig til og høre og støtte henne på alle felt,men du må la henne ta det første steget.Da du forteller henne at hun kan snakke med deg om dette om hun føler det så kansje en dag begynner hun snakke med deg .det jeg mener er at du kan gi henne et signal om at du er der for henne om hun vil dele dette med deg en gang.Det er alt du behøver si. Resten blir opp til Martine selv.Men ikke grav og spør og sånn for da blir det bare vanskeligheter ut av det.
Håper dette var til hjelp :mozilla_smile:
Antall ord: 739

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
the_darkest_side
Nybegynner
Nybegynner
16

Mantropolix skrev:
the_darkest_side skrev:
Mantropolix skrev:

Hva skal jeg gjøre nå?
Da var det i vertfall riktig det jeg nevnte tidligere at hun har hatt opplevelser med denne døde jenta før.Det er desverre ikke noe mere du kan gjøre i denne situasjonen.
For begynner du spørre henne mere kan det bli konflikter og hun kan bli lei seg osv.
Det du kan gjøre når hun er på besøk hos deg igjenn eller da dere er alene er at du Sier til Martine at Vis du trenger og snakke ut om det en gang så vet du at jeg er her og så gir du henne en varm god klem og smiler til henne.Du må fortelle henne at du er villig til og høre og støtte henne på alle felt,men du må la henne ta det første steget.Da du forteller henne at hun kan snakke med deg om dette om hun føler det så kansje en dag begynner hun snakke med deg .det jeg mener er at du kan gi henne et signal om at du er der for henne om hun vil dele dette med deg en gang.Det er alt du behøver si. Resten blir opp til Martine selv.Men ikke grav og spør og sånn for da blir det bare vanskeligheter ut av det.
Håper dette var til hjelp :mozilla_smile:

Tusen takk :D
Skal snakke med henne imorgen for da skal jeg til henne.
Jeg holder dere oppdatert ^^,
Antall ord: 758
Like a dead rose ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
the_darkest_side
Nybegynner
Nybegynner
16

Okey!
Dette var det som skjedde da jeg spurte henne igjen:
Hun ble først veldig stille, menså så hun alvorlig på meg og sa "Jeg er ikke gal" jeg sa at hun ikke var d for d vet jeg godt for jeg har kjent Martine i snart 9år og vi har vert venner siden.
Hun sa til meg at om natten brukte d og komme en jente og snakke med henne og fortelle om hva som skjedde, og det som skjedde var:

Jenta sa hun het Maddelen og ble drept i elva utenfor huset til Martine og nå leter jenta etter moren sin som bare plutseli forvsann den dagen, men som ganske sannsynligvis er død nå!

Og dette plager Martine veldig så noe mere dere kan hjelpe til med?(A) vær så snill!!!
jeg er bare ei som prøver å hjelpe en god venn!!
Antall ord: 148
Like a dead rose ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

the_darkest_side skrev:Okey!
Hun ble først veldig stille, menså så hun alvorlig på meg og sa "Jeg er ikke gal" jeg sa at hun ikke var d for d vet jeg godt for jeg har kjent Martine i snart 9år og vi har vert venner siden.
Hun sa til meg at om natten brukte d og komme en jente og snakke med henne og fortelle om hva som skjedde, og det som skjedde var:

Jenta sa hun het Maddelen og ble drept i elva utenfor huset til Martine og nå leter jenta etter moren sin som bare plutseli forvsann den dagen, men som ganske sannsynligvis er død nå!

Og dette plager Martine veldig så noe mere dere kan hjelpe til med?(A) vær så snill!!!
Siden ingen har skrevet noe til deg enda og jeg ikke vet helt hvordan jeg kan hjelpe , kan jeg i vertfall forsøke en gang til.Det man burde gjøre i et slikt tilfelle er og kontakte et ånde medium som kan hjelpe denne stakkars døde jenta hjem til lyset og møte sin mor.
Om man ikke kan dette eller ikke har råd til det så kan man neste gang jenta viser seg for henne fortelle at jeg skulle så gjerne hjulpet deg men jeg kan ikke.Man kan oxo prøve fortelle henne at hun er død og at hun må gå inn i lyset for der vil hun møte sin mor som vil ta henne med hjem.Det som kan gjøres om martine tørr er at hun slukker lyse og tenner et vitt stærinlys og ber jenta gå mot dette lyset.hun lukker øynene sine og ser for seg en dør som åpner seg til et sterkt lys og at hun da peker mot lyset at denne døde jenta ikke skal være redd og gå mot det og der vil hennes mor vente på henne og ta henne i mot.Du kan jo godt være hos martine da hun gjør dette for det tror jeg føles tryggere.Da må dere kalle på henne da dere har tent stærinlyset og lyset er slukket.
Kansje dere kan samle energiene sammen og lukke øynene deres og konentrere dere om at dere åpner døren og at dere peker mot lyset at hun skal gå inn i det for der vil hennes mor møte henne og ta henne med hjem.For dette stærinlyset skal være portalen altså lyset.Jeg håper dette kan fungere.Jeg tror at om dere får dette til virke vil dere se at hun går over og blir borte i lyset da dere holder konsentrasjonen samtidig som dere har øynene lukket.For vis dere forteller henne at hun er død og dere gjør følgende jeg beskrev så vil hun nok villig dra videre.For un er forvirret og vet ikke om at hun er død.
Motiver henne og si at det ikke er farlig osv til den døde jenta.Si som jeg sa at mamma eller noen andre hun kjenner vil møte henne og leie henne hjem.stærinlyset må være vitt dette er viktig!!!
håper dette kan hjelpe. Velsigne dere! klem til dere begge. :mozilla_smile:
Antall ord: 580

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Torrarn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Sep 2008 18:31
16

Innlegg av Torrarn »

Hvorfor er det viktig at lyset er hvitt egentli?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Mantropolix »

Torrarn skrev:Hvorfor er det viktig at lyset er hvitt egentli?
Fordi er det mørkt kan mørke krefter tiltrekkes og skape problemer.Lyset er vitt og mørke er mørkt.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
the_darkest_side
Nybegynner
Nybegynner
16

Mantropolix skrev:
the_darkest_side skrev:Okey!

Siden ingen har skrevet noe til deg enda og jeg ikke vet helt hvordan jeg kan hjelpe , kan jeg i vertfall forsøke en gang til.Det man burde gjøre i et slikt tilfelle er og kontakte et ånde medium som kan hjelpe denne stakkars døde jenta hjem til lyset og møte sin mor.
Om man ikke kan dette eller ikke har råd til det så kan man neste gang jenta viser seg for henne fortelle at jeg skulle så gjerne hjulpet deg men jeg kan ikke.Man kan oxo prøve fortelle henne at hun er død og at hun må gå inn i lyset for der vil hun møte sin mor som vil ta henne med hjem.Det som kan gjøres om martine tørr er at hun slukker lyse og tenner et vitt stærinlys og ber jenta gå mot dette lyset.hun lukker øynene sine og ser for seg en dør som åpner seg til et sterkt lys og at hun da peker mot lyset at denne døde jenta ikke skal være redd og gå mot det og der vil hennes mor vente på henne og ta henne i mot.Du kan jo godt være hos martine da hun gjør dette for det tror jeg føles tryggere.Da må dere kalle på henne da dere har tent stærinlyset og lyset er slukket.
Kansje dere kan samle energiene sammen og lukke øynene deres og konentrere dere om at dere åpner døren og at dere peker mot lyset at hun skal gå inn i det for der vil hennes mor møte henne og ta henne med hjem.For dette stærinlyset skal være portalen altså lyset.Jeg håper dette kan fungere.Jeg tror at om dere får dette til virke vil dere se at hun går over og blir borte i lyset da dere holder konsentrasjonen samtidig som dere har øynene lukket.For vis dere forteller henne at hun er død og dere gjør følgende jeg beskrev så vil hun nok villig dra videre.For un er forvirret og vet ikke om at hun er død.
Motiver henne og si at det ikke er farlig osv til den døde jenta.Si som jeg sa at mamma eller noen andre hun kjenner vil møte henne og leie henne hjem.stærinlyset må være vitt dette er viktig!!!
håper dette kan hjelpe. Velsigne dere! klem til dere begge. :mozilla_smile:

Sorry, for at d har tatt så lang tid før jeg kunne ha svar, men d har skjedd så mye nå, trist... Jeg og Martine satte oss på rommet hennes og jenta kom etter vi hadde sittet forran lyset i en time, hun så lenge på Martine og Martine begynte å gråte....
Så begynte d hele, Jeg sa at moren til jenta var død og alt d der go at hun måtte gå inn i stearinlyset....
Jenta ble sint og så på lyset, da jeg så på Martine igjen var hun likeblek, pupillene hennes var store og så sa jenta til MArtine: Kom med meg!
Jeg aner ikke hvorfor, men Martine sa ja, og av en eller annen grunn klarte jeg ikke å si noe selvom jeg prøvde alt jeg kunne, så ble alt svart, da jeg vokna var stearinlyset slukket og jeg skrudde på lyset og da jeg så der Martine satt hylskrek jeg, for d som lå der var Martine, hun..... hun.... vokna ikke opp og d er derfor jeg ikke har vert her på lenge, hun døde av en eller annen merkelig grunn, jeg sørger og gråter hver eneste kveld over henne.....
Bare 15år.....
Jeg var så utroli gla i henne, og dette kan virke utroli, men d er faktisk 120% sant, tro hva du vil, men jeg vet at dette er sant og jeg skal leve livet for MArtine, min aller beste venn.....

RIP<33333

//Julie//
Antall ord: 829
Like a dead rose ...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Innlegg av GJEST »

Dette er nødt å være tull. Hvorfor tuller du med sånt? SKikkelig useriøst og barnslig! Hvis dette var sant, hva var årsaken til din besteveninnes død? Og hvis dette var sant, kan du linke til aviser fra nett? Det forekommer alltid i media når noen dør.

Irriterende.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Useriøst og spøke om slike ting her inne. Virker på måten du skriver att du er ganske ung, rundt 11-12 år?
Vi vill ha årntlige historier henta fra virkeligheten, ikke noe fra barnetv!
Antall ord: 37
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links