Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIkke et "jeg vil ha kontakt med hjelperne.." emne

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Ikke et "jeg vil ha kontakt med hjelperne.." emne

Innlegg av Pianisten »

Hei alle inne på Paranormal :)
Jeg er ei jente på 15 år, og jeg fikk i sommerferien vite av en venninnes stefar at jeg har 3 hjelpere. Og det synest jeg er kjempefint! Men han sa at han ikke kunne si noe mer enn det, for han kan bare se skyggene. Og derfor spør jeg da dere inne her om det er noen som klarer og finne ut hvem de er eller hvordan de ser ut for meg? :) Jeg vil ikke ta noen kontakt med de ENDA, men jeg er bare ivrig etter å vite mer om de, for jeg kjenner mange ganger at noen er med meg, og at noen stryker meg på hodet og kinnet. Kanskje er de i slekt med meg? Har mange i slekta mi som døde før jeg ble født, og noen jeg stod nær som døde senere med årene som jeg vokste opp. Så hva tror dere? Vil dere gjøre meg den kjempestore tjenesten med å finne ut hvem? :)
Tusen takk på forhånd :) Ida Sofie.
Antall ord: 177
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Hvilken nytte har du av at andre forteller deg hvem som er med deg?
Hva skal du bruke den infoen til?

Hjelpere er der for å styre deg i riktig retning og hjelpe deg
gjennom de utfodringene du har tatt på deg. Om du trenger
eller ønsker å vite noe om dem så bare se i deg selv.
Om en ikke jobber med seg selv og lærer seg å bli ydmyk og
sensitiv har en ingen nytte av å vite. Det er ikke som på jorden at
vi bare blir gitt en masse info som kommer uten noen anstrengelser.

Jeg tviler på at det egentlig er en masse slektninger som svever
rundt deg. hvorfor skulle de det? Hadde de egenskaper du trenger
å lære?
Antall ord: 121
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links