Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKontakte Åndene

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

man skal ikke leke med ouija brett. man veit aldri om det er en god eller ond ånd som kan stå bak. noen ganger får man ikke kontakt med åndeverden andre ganger gjør man. da skal du passe på hva du spørr om. Da vil du sikkert spørre om hva slags spm skal man spørre og ikke. ret å slett ikke spørr om de tingene du ikke vil få svar på. men selv sagt om du spør da: når skal jeg dø osv.. og du får svar, betyr ikke at det er 100% sikkert at det kommert til å skje da ånden sier det, men det vil virkelig sitte inne på deg, pyskisk.. det må du huske.

så mitt råd, ikke lek med ouija brettet. Er det noe du ønsker å vite å at du føler at du burde spørre fordi du kanskje har sjansen til å gjøre det. gjør det med noen som kan dette. å bare starte en sånn seanse er ikke bare å starte å spørre om ting. du burde vite hvem du snakker med og hva slags spm du ønsker å stille. pluss må vise respekt. og mye annet.
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hvis du har spørsmål du trenger svar på kan du prøve å bestille en drøm som gir deg svar på det du lurer på. du innstiller deg på å få svar på det du lurer på, og tenker på spørsmålet før du sovner.. ikke sikkert du får svar på første forsøk, men verdt å prøve:) mye bedre dette enn å tulle med andre ting som kan ødelegge nattesøvnen din..
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

livingdeaddoll skrev:hvis du har spørsmål du trenger svar på kan du prøve å bestille en drøm som gir deg svar på det du lurer på. du innstiller deg på å få svar på det du lurer på, og tenker på spørsmålet før du sovner.. ikke sikkert du får svar på første forsøk, men verdt å prøve:) mye bedre dette enn å tulle med andre ting som kan ødelegge nattesøvnen din..
Enig. :)
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 01 Okt 2007 21:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Vil sterkt fraråde deg å drive med spiritisme. Du kan få kontakt med onde krefter. Har selv hatt ubehagelige opplevelser med det i ungdommen.

Hjelperne dine kan du finne ved hjelp av en pendel, f.eks et kjede med anheng. Sitt på en stol, la en venn holde pendelen og føre den rolig rundt deg.(hun går rundt deg) Pendelen vil stoppe (butte imot) der hjelperne er. Du kan ha fler enn en... Selv har jeg tre. Lykke til :mozilla_smile:
Antall ord: 83
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

virker skummelt

Innlegg av KWG »

Synes det virker skummelt dette med spiritist brett og folk som stadig skal ta kontakt med ånder, det kan være at de får kontakt med gode ånder. Men så kan det være at den gode ånden har en snikende dårlig ånd etter seg. Da er det ikke sikkert det er så moro lengre. 1.Dårlig ånd kan plutselig bli til mange dårlige ånder.

Har sett endel på tv hvordan det går når folk driver med spiritist brett, mange har blitt skadet og livredde etter at de tilkalte ånder.

Jeg synes ikke man bør kontakte ånder i det hele tatt, hvertfall ikke når man ikke vet hva man driver med. La fag folk kontakte ånder, de vet hva de driver med.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Det du gjør:
1. Ta to store ark og teip dem sammen slik at dem blir dobbelt så store.
2. Skriv opp hele alfabetet pluss tall helt opp til 9. Ikke skriv tallene og bokstavene for tette. Det kan ofte være greit å skrive "ja" og "nei" og kanskje "Hade".
3. Finn et glass, et hvilket som helst glass og snu det på hodet ( det er dette glasset ånden skal bruke til å bevege bort til de forskjellige bokstavene og tallene). Noen tar også å putter for eks et smykke, en ring eller noe som betyr mye for dem inni glasset.
3. Da er egentlig alt klart, det eneste du må gjøre er å kalle på ånden du vil tilkalle eller, hvis det ikke er noen spessielle ånder du vil ha tak i, spør om å få snakke med en ånd fra den andre siden.
(Det finnes sikkert ikke noen fasit på hvordan man gjør dette her, men den ene gangen jeg prøvde det gikk det helt fint med denne oppskriften.)

Åndene vil ikke gjøre deg en katt for tre, bare skremme deg, men siden du sier du ikke blir skremt er det vel ikke noen problem. Håper du får noe interestant ut av dette her og lykke til;)
Antall ord: 213
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

håper ikke

Innlegg av KWG »

håper ikke du får noen skumle ånder som du ikke blir kvitt igjen, eller at en ånd skader deg.
Antall ord: 21
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

har sport på forskellige forum åssen man bruker ouija brett, og nesten alle har sagt til meg at man skal ikke bruke det uten beskyttelse. *sir det videre* =]
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 107
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

enig

Innlegg av KWG »

Liza skrev:har sport på forskellige forum åssen man bruker ouija brett, og nesten alle har sagt til meg at man skal ikke bruke det uten beskyttelse. *sir det videre* =]
Helt enig med deg der.

La medium og folk som har greie på gode og onde ånder kontakte de. Tror ikke vi som er normale helt kan avgjøre hva som er gode og onde ånder
Antall ord: 66
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

Hvis du absolutt vil bruke et slikt brett så bør du i DET MINSTE gå igjennom sidene til Olav Moldestad og om bruk av ouijabrett. Men jeg synes absolutt ikke du skal prøve det på egenhånd uansett.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Malin skrev:Hvis du absolutt vil bruke et slikt brett så bør du i DET MINSTE gå igjennom sidene til Olav Moldestad og om bruk av ouijabrett. Men jeg synes absolutt ikke du skal prøve det på egenhånd uansett.
Kan like godt gå gjennom sidene her om bruk av ouija-brett, forumet formelig florerer av advarsler :P
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 466
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Tror ikke det er noe serlig vitsi forklare henne noen ting for hun vet det er farlig etter det hun leser.Jeg anbefaler dette ikke i det hele tatt etter 5 år i helvette med 2 ånder som tok nesten livet mitt.Er glad jeg lever i dag etter at jeg expreminterte med ouija brettet.
Dette er som og leke russisk rulett.Hadde jeg visst hvor mye faenskap jeg måtte igjennom av og bruke et slikt brett hadde jeg aldri brukt det.Jeg vil si det slik at jeg ønsker selv ikke mine værste fiender di opplevelsene og smertene og angrepene jeg hvar i gjennom i alle di årene etter jeg hadde brukt det.Det var nok med en kveld med ouija brettet og la brettet i hylla da det begynte smelle og rasle på skrive bordet og hørte klapping i rommet,det var bare begynnelsen på hva som kom til skje disse årene.Jeg sa hade før jeg la vekk ouija brett men ånden sa NEI! den ville ikke dra.Etter dette begynte marerittene,stemmer i hode altså tanker som ikke var mine egne.Så mørke skygger i side synet.Noen flasker kom ut av ingen steder og traff meg i ansiktet.Det er ingen som vil oppleve noe slik , tro meg.Men så lenge det finnes nyskjerrige mennesker som tror at dette kan ikke skje meg så vil det alltid være historier om dette ouija brettet.Har vært noen tilfeller at folk logger seg på paranormal.no for at di trenger hjelp i den alderen Nei er på og som angrer som fanken og trenger hjelp fordi di ikke trodde og var helt uttafor.Det spiller egentlig ingen rolle di fleste gangene hva man en sier fordi man vil prøve uansett fordi man tror at ja så lenge jeg viser respekt og alt så går det bra.
Det gikk ikke bra med meg uansett hva slags regler av forsiktigheter jeg gjorde i alle fall.
Jeg vil bare si at det fører bare med seg vondt og leke med noe slikt.Men jeg gidder ikke spille mor eller far , vi har alle hær i værden fått fri vilje og vis dette jeg ikke skriver blir tatt seriøst så får jo det være opp til vedkommende selv hva den vil tro eller ikke.
Så bare prøv ouija brettet du , ingen andre en deg selv som kan bestemme det,men ikke si etterpå om det går deg ille at ingen har advart deg og heller ikke kom hit på paranormal.no etterpå og syt og klag og grin at du trenger hjelp for du har valgdt dette selv Nei eller hva det hvar du kalte deg her.
Antall ord: 464

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 21 Aug 2008 13:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

det er ekstremt vanskelig å avgjøre om en ånd er god eller ond, for oss som ikke er veldig godt kjent med dette.
men har hørt om villje sterke folk som har hatt det flott vert lykkelig og har ikke hatt mere problemmer en de fleste.
som så har kommet i kontakt med en ånd som ikke var helt grei.
hvor ånden har forklart så fint det erpå den andre siden( som de av oss som har hatt en NDO. vet.)
å tilslutt overbevist personen til å ta selv MORD.

hva "du" gjør er opp til deg, men jeg hville ikke tenkt tanken engang. :mozilla_wink:
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Engla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 26 Aug 2008 16:55
16

Innlegg av Engla »

Mantropolix skrev:Tror ikke det er noe serlig vitsi forklare henne noen ting for hun vet det er farlig etter det hun leser.Jeg anbefaler dette ikke i det hele tatt etter 5 år i helvette med 2 ånder som tok nesten livet mitt.Er glad jeg lever i dag etter at jeg expreminterte med ouija brettet.
Dette er som og leke russisk rulett.Hadde jeg visst hvor mye faenskap jeg måtte igjennom av og bruke et slikt brett hadde jeg aldri brukt det.Jeg vil si det slik at jeg ønsker selv ikke mine værste fiender di opplevelsene og smertene og angrepene jeg hvar i gjennom i alle di årene etter jeg hadde brukt det.Det var nok med en kveld med ouija brettet og la brettet i hylla da det begynte smelle og rasle på skrive bordet og hørte klapping i rommet,det var bare begynnelsen på hva som kom til skje disse årene.Jeg sa hade før jeg la vekk ouija brett men ånden sa NEI! den ville ikke dra.Etter dette begynte marerittene,stemmer i hode altså tanker som ikke var mine egne.Så mørke skygger i side synet.Noen flasker kom ut av ingen steder og traff meg i ansiktet.Det er ingen som vil oppleve noe slik , tro meg.Men så lenge det finnes nyskjerrige mennesker som tror at dette kan ikke skje meg så vil det alltid være historier om dette ouija brettet.Har vært noen tilfeller at folk logger seg på paranormal.no for at di trenger hjelp i den alderen Nei er på og som angrer som fanken og trenger hjelp fordi di ikke trodde og var helt uttafor.Det spiller egentlig ingen rolle di fleste gangene hva man en sier fordi man vil prøve uansett fordi man tror at ja så lenge jeg viser respekt og alt så går det bra.
Det gikk ikke bra med meg uansett hva slags regler av forsiktigheter jeg gjorde i alle fall.
Jeg vil bare si at det fører bare med seg vondt og leke med noe slikt.Men jeg gidder ikke spille mor eller far , vi har alle hær i værden fått fri vilje og vis dette jeg ikke skriver blir tatt seriøst så får jo det være opp til vedkommende selv hva den vil tro eller ikke.
Så bare prøv ouija brettet du , ingen andre en deg selv som kan bestemme det,men ikke si etterpå om det går deg ille at ingen har advart deg og heller ikke kom hit på paranormal.no etterpå og syt og klag og grin at du trenger hjelp for du har valgdt dette selv Nei eller hva det hvar du kalte deg her.
Oi :mozilla_surprised: dette høres skummelt ! hvordan fikk du kvitt denne onde ånden? Og kan du fortelle litt mer om hva som skjedde å sånt, i detaljer? (ikke tro at jeg ikke tror deg! for det gjør jeg 100%!) takk :mozilla_smile:
Antall ord: 510

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links