Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Odin.01 skrev:Fy for et språk, overrasker stadig du.. Frekk i kjeften er du, lurer på om du er like tøff i trynet i virkeligheten..det er du faen meg ikke din lille drittsekk..
Ååå... jeg syns du sa noe.
Men det var visst ikke noe likevel. Jeg tok visst feil.
Tar mye feil du, men du later til å leve i en verden der du sitter med alle svarene, bra for deg selv og egoet ditt..
Og det gjør ikke du?? Haha!!
Hvem var det som kom her og påsto at homofili handlet om feilkobling i hjernen?
Nei odin, dette er nok en tråd for de litt større :mozilla_wink:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Odin.01 skrev:Fy for et språk, overrasker stadig du.. Frekk i kjeften er du, lurer på om du er like tøff i trynet i virkeligheten..det er du faen meg ikke din lille drittsekk..
Tar mye feil du, men du later til å leve i en verden der du sitter med alle svarene, bra for deg selv og egoet ditt..
Helt riktig det var min mening om den saken, men må jo tåle å få tilbake når han gikk til angrep på meg med en hel masse dritt..
Helt riktig det var min mening om den saken, men må jo tåle å få tilbake når han gikk til angrep på meg med en hel masse dritt..
Han tar dette helt fint han. Det er du som ikke takler uenighetene her.
Hmmm er ikke helt med her nå, har jeg angrepet noen personlig? Svarte kort og greit hva jeg trodde om spm i tråden jeg, men angriper f.eks ikke deg personlig pga dine meninger om det.
Sist redigert av Odin.01 på 22 Aug 2008 00:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 37
Odin.01 skrev:Hmmm er ikke helt med her nå, har jeg angrepet noen personlig? Svarte kort og greit hva jeg trodde om spm i tråden jeg, men angriper f.eks ikke dine meninger om det.
Fy for et språk, overrasker stadig du.. Frekk i kjeften er du, lurer på om du er like tøff i trynet i virkeligheten..det er du faen meg ikke din lille drittsekk..
Det er dette jeg snakker om. Et svert unødvendig svar.
Du sa
må jo tåle å få tilbake når han gikk til angrep på meg med en hel masse dritt..
Da sa jeg at han takler dette helt fint han. For det gjorde han med et svar som dette
Odin.01 skrev:Hmmm er ikke helt med her nå, har jeg angrepet noen personlig? Svarte kort og greit hva jeg trodde om spm i tråden jeg, men angriper f.eks ikke dine meninger om det.
Fy for et språk, overrasker stadig du.. Frekk i kjeften er du, lurer på om du er like tøff i trynet i virkeligheten..det er du faen meg ikke din lille drittsekk..
Det er dette jeg snakker om. Et svert unødvendig svar.
Du sa
må jo tåle å få tilbake når han gikk til angrep på meg med en hel masse dritt..
Da sa jeg at han takler dette helt fint han. For det gjorde han med et svar som dette
Skjønner??
Skjønner det, men han skal spy ut av seg det han vil om meg personlig, og han skal også si "ikke mer nå" følg med for du sier noe, se ikke alt fra hans side..Må få igjen med samme mynt
Aha. Synes fremdeles du prøver å si noe. Men du når ikke frem...
Kan jo være at det bare er meg da...
Antall ord: 107
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Aha. Synes fremdeles du prøver å si noe. Men du når ikke frem...
Kan jo være at det bare er meg da...
Her på forumet fører ikke det til annet at det først blir svert mange mynter og til slutt en som driter seg helt ut når motstanderen blir passiv og du prøver og plukke ut småtteri som du kan hakke på.
Og! Jeg tar svert skjeldent noens parti i det hele tatt. I dette tilfellet mener jeg du er teit. Hadde det vert omvendt hadde ikke jeg nølt et sekund men å refte ludo.
Sist redigert av Gjest på 22 Aug 2008 00:58, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 78
Akasha memoria skrev:Okay men da stopper vi på hormonnivået. Å gå lenger en det er bare slitsomt. Energier var det neste kortet på hånden lissom Haha!
Vel. Men med feminine homser mener jeg jo de som har håndknekk og sminke. Moteklær og OVERDREVEN jenteoppførsel. Det er også klart det er snakk om mote også når man ser hvordan det har eksplodert i denne stilen bare de siste årene...
Men jeg tror vi er enige i bunn og grunn jeg ludo
Greit for meg!
Vi er uenige om mangt også, men enkelte ganger er vi så finurlig nærme å være enige. Og når det gjelder det du sier her er vi nok klart og tydelig enige
Antall ord: 123
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Akasha memoria skrev:Her på forumet fører ikke det til annet at det først blir svert mange mynter og til slutt en som driter seg helt ut når motstanderen blir passiv og du prøver og plukke ut småtteri som du kan hakke på.
Akasha memoria skrev:Okay men da stopper vi på hormonnivået. Å gå lenger en det er bare slitsomt. Energier var det neste kortet på hånden lissom Haha!
Vel. Men med feminine homser mener jeg jo de som har håndknekk og sminke. Moteklær og OVERDREVEN jenteoppførsel. Det er også klart det er snakk om mote også når man ser hvordan det har eksplodert i denne stilen bare de siste årene...
Men jeg tror vi er enige i bunn og grunn jeg ludo
Greit for meg!
Vi er uenige om mangt også, men enkelte ganger er vi så finurlig nærme å være enige. Og når det gjelder det du sier her er vi nok klart og tydelig enige
Akasha memoria skrev:Her på forumet fører ikke det til annet at det først blir svert mange mynter og til slutt en som driter seg helt ut når motstanderen blir passiv og du prøver og plukke ut småtteri som du kan hakke på.
Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Hvorfor er det slik at homofile menn ofte er MER feminine enn jenter?
Noen som kan svare på det?
Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.
Bare innrøm det, du er littegranne skapfjollehomo og får knekk i håndleddet med en gang du tror ingen ser deg! Men her på paran har vi plass til alle, så bare del dine hemmelige lyster med oss. Det er ikke noe å skamme seg over!
Er vel plass til oss som ikke liker homser her inne på para også eller? Er ikke alle som syns det er noe særlig med sopere da...Bare prøvde å gi et fornuftig svar jeg, altså homser er "feilkobla" et eller annet sted, antar at det sitter i hodet..
Jeg respekterer nesten din mening, men forbeholder meg retten til å mene at svaret var langt fra fornuftig. Det var faktisk svært så snevert og uintelligent.
Antall ord: 181
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap