Rosa er fint det.ludoburgero skrev:Idiot.Odin.01 skrev:Jeg elsker å gå i rosa tanga.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Homofile
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
Re: Homofile
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Bare innrøm det, du er littegranne skapfjollehomo og får knekk i håndleddet med en gang du tror ingen ser deg! Men her på paran har vi plass til alle, så bare del dine hemmelige lyster med oss. Det er ikke noe å skamme seg over!Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Hvorfor er det slik at homofile menn ofte er MER feminine enn jenter?
Noen som kan svare på det?
Antall ord: 100
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Fordi de fungere som den femiline part i et homofilt forhold.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
EKTE homoer er skikkelig mann + skikkelig mann.
Desutten har det vel blitt en mote blant homofile...
Antall ord: 59
Hide post links |
Nå må mange her inne huske på at trådstarter sa at homofile OFTE var mer femeinine en jenter og såvidt jeg har erfart er det 100% sannhet.
Sist redigert av Gjest på 21 Aug 2008 23:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Svartepus skrev:Bare innrøm det, du er littegranne skapfjollehomo og får knekk i håndleddet med en gang du tror ingen ser deg! Men her på paran har vi plass til alle, så bare del dine hemmelige lyster med oss. Det er ikke noe å skamme seg over!Odin.01 skrev: Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.
Heia Svartepus, oh store menneskekjenner!!
Antall ord: 75
Hide post links |
Må si du lever etter boka Odin. Det er en skam at du har det kallenavnet. Men det sier jo mye om deg.Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Er vel plass til oss som ikke liker homser her inne på para også eller? Er ikke alle som syns det er noe særlig med sopere da...Bare prøvde å gi et fornuftig svar jeg, altså homser er "feilkobla" et eller annet sted, antar at det sitter i hodet..Svartepus skrev:Bare innrøm det, du er littegranne skapfjollehomo og får knekk i håndleddet med en gang du tror ingen ser deg! Men her på paran har vi plass til alle, så bare del dine hemmelige lyster med oss. Det er ikke noe å skamme seg over!Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Dette er jeg enig i, Akasha.Akasha memoria skrev:Fordi de fungere som den femiline part i et homofilt forhold.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Dette er jeg uenig i.Nå må mange her inne huske på at trådstarter sa at homofile OFTE var mer meinine en jenter og såvidt jeg har erfart er det 100% sannhet
Jeg kan faktisk ikke begripe at noen mener dette. Det er jo en grunnleggende ting å være feminin eller maskulin, det er jo kjønnsbetinget. Man kan ikke bli noe man ikke er. Så dette blir for meg bare pretensiøst, og jeg mener at du selv svarte på det med det innlegget ovenfor. En slags mote.
Antall ord: 159
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
En jeg gikk i klasse med på videregående mente bastant at homofili skyldtes en hjerneskade. Så enten var de skadd under fødselen, eller så hadde de slått hodet en eller annen gang i løpet av livet, og dermed blitt homofile.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Du høres litt feilkobla ut du også. Og slike trangsynte besserwissere gidder jeg ikke bruke mer energi på.
Til Odin01
Til Odin01
Sist redigert av Astarte på 22 Aug 2008 00:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 21
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Navnet skjemmer ingen har jeg hørt..Akasha memoria skrev:Må si du lever etter boka Odin. Det er en skam at du har det kallenavnet. Men det sier jo mye om deg.Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Antall ord: 86
Hide post links |
Om det er mote eller ikke så oppfører de seg feminint.ludoburgero skrev:Dette er jeg enig i, Akasha.Akasha memoria skrev:Fordi de fungere som den femiline part i et homofilt forhold.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Dette er jeg uenig i.Nå må mange her inne huske på at trådstarter sa at homofile OFTE var mer meinine en jenter og såvidt jeg har erfart er det 100% sannhet
Jeg kan faktisk ikke begripe at noen mener dette. Det er jo en grunnleggende ting å være feminin eller maskulin, det er jo kjønnsbetinget. Man kan ikke bli noe man ikke er. Så dette blir for meg bare pretensiøst, og jeg mener at du selv svarte på det med det innlegget ovenfor. En slags mote.
Antall ord: 173
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det gjør tydeligvis det.Odin.01 skrev:Navnet skjemmer ingen har jeg hørt..Akasha memoria skrev:Må si du lever etter boka Odin. Det er en skam at du har det kallenavnet. Men det sier jo mye om deg.Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Antall ord: 94
Memento mori
Hide post links |
:mozilla_wink: Å godt er det.Odin.01 skrev:Navnet skjemmer ingen har jeg hørt..Akasha memoria skrev:Må si du lever etter boka Odin. Det er en skam at du har det kallenavnet. Men det sier jo mye om deg.Odin.01 skrev:Er bare sånn de er, er vel feilkobla i topplokket, og det gjelder forøvrig alle homser.Johnny skrev:Jeg lurer på en ting som jeg har lurt lenge på...
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Hold "fornuft" utenfor dette her, er du snill...Odin.01 skrev: Er vel plass til oss som ikke liker homser her inne på para også eller? Er ikke alle som syns det er noe særlig med sopere da...Bare prøvde å gi et fornuftig svar jeg, altså homser er "feilkobla" et eller annet sted, antar at det sitter i hodet..
Her er det nok plass til alle, men plassen forbeholdes dem som deler plassen også med dem som er litt annerledes enn dem selv...
Antall ord: 85
Hide post links |