Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Paranormal state
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Paranormal state
Jeg sitter og ser på dette programmet på FEM nå. Det tar de opp en sak om en liten gutt som opplever ånder.
Dette er i og for seg greit nok, men det jeg reagerer negativt på er at de går ut med fulle navn, og bilder. Både på barn og påstått ånd... Er ikke det litt over streken, eller er jeg grinete og vanskelig som vanlig???
Det skal nevnes at dette er et amerikansk program... (sjokk :mozilla_wink: )
Dette er i og for seg greit nok, men det jeg reagerer negativt på er at de går ut med fulle navn, og bilder. Både på barn og påstått ånd... Er ikke det litt over streken, eller er jeg grinete og vanskelig som vanlig???
Antall ord: 83
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Paranormal state
Jeg har vært fan av paranormal state 1 helt år nå og det er konge serie.Ett av di beste tv showene.Wee are seekers,wee are sometimes warriors . Wee det herjer så ekstremt. :mozilla_smile:Astarte skrev:Jeg sitter og ser på dette programmet på FEM nå. Det tar de opp en sak om en liten gutt som opplever ånder.
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
-
- Standard bruker
- 16
En gruppe som får henvendelser om folk som blir hjemmesøkt i sine egne hus og det kommer andre folk som utforsker og prøver hjelpe dem som sliter med åndelige ting som er av skremmendes ond natur.Di har avogtil med seg mediumer og noen ganger er det bare dem.fridabæret skrev:Hva går dette programmet ut på?
Di har med seg utsryr for og dokumentere om det er noen bevis åndelig osv.
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Joda, og som jeg skrev er konseptet vel og bra! Det jeg reagerte så voldsomt på var at de "blottla" barnet og denne påståtte ånden. Og ånden skulle være av negativ art. Hva med personvern????
Antall ord: 38
Memento mori
Hide post links |
Jepp, så dette. "åndenes makt" neste nå på kanal 5.
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det har du rett i , men det har hent at vi ikke får greie på peronelige ting her og at det har blitt sladdet om det er for åpent det mediumene di bruker kommer med noe konkret.Astarte skrev:Joda, og som jeg skrev er konseptet vel og bra! Det jeg reagerte så voldsomt på var at de "blottla" barnet og denne påståtte ånden. Og ånden skulle være av negativ art. Hva med personvern????
men jeg forstår hva du mener . noen ganger tenker di peronværn oxo.jeg må si jeg ble overasket da jeg ser ansiktet ditt for er så vant til se den søte hunden din , jeg trodde du var en gammel dame på 40 år jeg etter det jeg lest før om jeg ikke er helt på jorden.
Men da vil jeg si du holder deg godt hehe :mozilla_smile:
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg en en halvgammel røy på snart 35...så du er ikke langt i fra :mozilla_wink:
Jeg syns bare dette fort kan bli en unødvendig belastning for gutten og de pårørende til "ånden". Man kan jo fint lage et program og i tillegg skjerme de som ikke kan forsvare seg....
Jeg syns bare dette fort kan bli en unødvendig belastning for gutten og de pårørende til "ånden". Man kan jo fint lage et program og i tillegg skjerme de som ikke kan forsvare seg....
Antall ord: 55
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Er så enig med deg.Astarte skrev: Jeg en en halvgammel røy på snart 35...så du er ikke langt i fra :mozilla_wink:
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2008 23:29
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bamble
Veldig bra program som igrunn fasinerte meg. Jeg å reagerte på att de gikk ut med fullt navn. dette overskrider alle norske regler men i USA er det noen andre regler tror jeg virker i allefall slik
Antall ord: 36
Jeg skriver en signatur når jeg finner den.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Uff, ja, de har et annet syn på dette med privatliv... Men som mor syns jeg det var forferdelig unødvendig å "vise fram" gutten slik...
Antall ord: 25
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2008 21:06
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Hei! Jeg er ny her, men skriver litt alikevel.
Jeg synes dette programmet er merkelig, men nå har jeg bare sett to episoder. Jeg synes det er vedlig stor forskjell på dette programmet og TAPS/GHI. Jeg synes sistnevnte har mer for seg da de i utg.punktet går inn for å "debunke"/finne logiske forklaringer på hvorfor menneskene føler at steder er paranormale, men du verden paranormal state er jo god underholdning, men jeg er enig med dere om at de ikke behøver å vises navn på verken ånder eller familier som trenger hjelp.
Jeg synes dette programmet er merkelig, men nå har jeg bare sett to episoder. Jeg synes det er vedlig stor forskjell på dette programmet og TAPS/GHI. Jeg synes sistnevnte har mer for seg da de i utg.punktet går inn for å "debunke"/finne logiske forklaringer på hvorfor menneskene føler at steder er paranormale, men du verden paranormal state er jo god underholdning, men jeg er enig med dere om at de ikke behøver å vises navn på verken ånder eller familier som trenger hjelp.
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Enig. Har ikke sett programmet (enda, nå har vi fått fjaksen kanaler hehe), men det er uansett ikke riktig å "henge" ut en gutt på den måten.Astarte skrev:Uff, ja, de har et annet syn på dette med privatliv... Men som mor syns jeg det var forferdelig unødvendig å "vise fram" gutten slik...
Jeg reagerer også litt på et annet program, litt annerledes, men amerikansk det også. Det programmet hvor programfolkene lurer pedofile, (og folk som omtrent er det) til å tro at de chatter med en fks. 14 åring eller noe. Men når de kommer til møteplassen blir de mødt av kamera, og en programleder som konfronterer dem.
Det er vel og bra at potensielle overgripere blir stoppet og avslørt, men jeg reagerer alikevel på at disse blir vist fram, uten noen form for sladd på annsikt. Det er på en måte litt greit, men det jeg reagerer veldig på er at fullt navn og bostet blir oppgitt, og dette programmet vises rundt i hele verden. Jeg støtter jo selvsagt ikke pedofili og lignende, men alikevel så er disse også mennesker, og man kan i det minste ta hensyn til familien deres, ikke noe gøy når onkel blir hengt ut som pedofil med navn og alt på verdensdekkende tv...
Antall ord: 219
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Men programmet idag var temmelig dårlig syntes jeg :mozilla_surprised: men kunne ikke høre att de nevnet noen navn idag annet enn fornavn
Antall ord: 25
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jaaa, det var skuffende! Og ikke noe svar på en drit på slutten hellerBakken skrev:Men programmet idag var temmelig dårlig syntes jeg :mozilla_surprised: men kunne ikke høre att de nevnet noen navn idag annet enn fornavn
Jeg vil ha Most Haunted, takk!
Antall ord: 47
Hide post links |