Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vesenet i Emmerstadskogen har blitt observert på nytt!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Jeg beklager at jeg overreagert sånn , det hadde ikke vært nødvendig.Men noen ganger koker jeg over uten kansje og tenke meg litt mere om hehe. :mozilla_smile:Johnny skrev:Beklager!Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Vis du endag forteller Diffusa at du har opplevd noe skal jeg lissom le av deg og si du har bare røyka noe du ikke tåler tilbake i kommentar ? Jeg tror ikke det ville være noe koselig for deg.Jeg ville i vertfall blitt veldig såra og lei meg da jeg kommer til et slikt forum for jeg håper og bli tatt seriøst og med en smule skepsis men ikke latterligjort og at jeg hadde drukke noe eller røyka noe.
Var ikke meninga å ødelegge livet ditt ista. Håper du har kommet over det nå. Hvis jeg skal være ærlig så driter jeg faktisk i om folk hadde sagt at jeg røyker hasj, eller om folk hadde sagt at jeg var drita. Hvis jeg hadde blitt såra og lei meg over alle slike ting folk skriver, hadde jeg nok hatt et stort problem. Jeg syns man må få lov til å utrykke seg på sin egen måte så lenge man holder seg innenfor visse grenser. Dessuten var det jo et snev av humor i det hasj svaret jeg hadde, enhver oppegående person forstår det. Jeg regner jo også med at "mammsen" ikke røyker hasj da. Chill mann!
PS: Du skrev ista: KOM DERE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....... kan jeg få bli værsåsnill?
Skal prøve det neste gang om lunta fyrer.hehe
Antall ord: 327
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Først så må jeg få lov til å si at irritert på deg, det ble jeg ikke, heller litt mer sånn -> og attpå til litt sånn :mozilla_laughing: . Derfor svarte jeg slik jeg gjorde..Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Vis du endag forteller Diffusa at du har opplevd noe skal jeg lissom le av deg og si du har bare røyka noe du ikke tåler tilbake i kommentar ? Jeg tror ikke det ville være noe koselig for deg.Jeg ville i vertfall blitt veldig såra og lei meg da jeg kommer til et slikt forum for jeg håper og bli tatt seriøst og med en smule skepsis men ikke latterligjort og at jeg hadde drukke noe eller røyka noe.
Og så må jeg si det at jeg sa ikke det at dama hadde røykt noe som helst, bare les det en gang til så ser du det.
Om du så hadde ledd av meg hvis jeg valgte å skrive om mine opplevelser så tror jeg neppe at jeg hadde kjent det noe sted, jeg er nemlig ikke en person som tar meg nær av slikt for det handler bare om forskjellige meninger og forskjellig ståsted. De gangene jeg har opplevd det så har jeg faktisk hatt det ganske så moro selv, tro det eller ei. Jeg har rett og slett ikke noe behov om å overbevise andre mennesker om mine overbevisninger, opplevelser og min personlige tolkning, det viktigste for meg er hva jeg vet selv. Synes faktisk det er viktig å kunne la være å ta seg selv så høytidelig, og se humoren i det.
Antall ord: 329
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
-
- Standard bruker
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
100% enig med Diffusa.Diffusa skrev:Først så må jeg få lov til å si at irritert på deg, det ble jeg ikke, heller litt mer sånn -> og attpå til litt sånn :mozilla_laughing: . Derfor svarte jeg slik jeg gjorde..Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Og så må jeg si det at jeg sa ikke det at dama hadde røykt noe som helst, bare les det en gang til så ser du det.
Om du så hadde ledd av meg hvis jeg valgte å skrive om mine opplevelser så tror jeg neppe at jeg hadde kjent det noe sted, jeg er nemlig ikke en person som tar meg nær av slikt for det handler bare om forskjellige meninger og forskjellig ståsted. De gangene jeg har opplevd det så har jeg faktisk hatt det ganske så moro selv, tro det eller ei. Jeg har rett og slett ikke noe behov om å overbevise andre mennesker om mine overbevisninger, opplevelser og min personlige tolkning, det viktigste for meg er hva jeg vet selv. Synes faktisk det er viktig å kunne la være å ta seg selv så høytidelig, og se humoren i det.
Antall ord: 335
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Du er tilgitt fra min sideMantropolix skrev:Jeg beklager at jeg overreagert sånn , det hadde ikke vært nødvendig.Men noen ganger koker jeg over uten kansje og tenke meg litt mere om hehe. :mozilla_smile:Johnny skrev:Beklager!Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Var ikke meninga å ødelegge livet ditt ista. Håper du har kommet over det nå. Hvis jeg skal være ærlig så driter jeg faktisk i om folk hadde sagt at jeg røyker hasj, eller om folk hadde sagt at jeg var drita. Hvis jeg hadde blitt såra og lei meg over alle slike ting folk skriver, hadde jeg nok hatt et stort problem. Jeg syns man må få lov til å utrykke seg på sin egen måte så lenge man holder seg innenfor visse grenser. Dessuten var det jo et snev av humor i det hasj svaret jeg hadde, enhver oppegående person forstår det. Jeg regner jo også med at "mammsen" ikke røyker hasj da. Chill mann!
PS: Du skrev ista: KOM DERE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....... kan jeg få bli værsåsnill?
Skal prøve det neste gang om lunta fyrer.hehe
Antall ord: 335
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18