Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVesenet i Emmerstadskogen har blitt observert på nytt!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

:mozilla_kiss:

Du er så søt når du er "mobbevakt", da! :mozilla_wink:
Antall ord: 13
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Vis du endag forteller Diffusa at du har opplevd noe skal jeg lissom le av deg og si du har bare røyka noe du ikke tåler tilbake i kommentar ? Jeg tror ikke det ville være noe koselig for deg.Jeg ville i vertfall blitt veldig såra og lei meg da jeg kommer til et slikt forum for jeg håper og bli tatt seriøst og med en smule skepsis men ikke latterligjort og at jeg hadde drukke noe eller røyka noe.
Beklager!
Var ikke meninga å ødelegge livet ditt ista. Håper du har kommet over det nå. Hvis jeg skal være ærlig så driter jeg faktisk i om folk hadde sagt at jeg røyker hasj, eller om folk hadde sagt at jeg var drita. Hvis jeg hadde blitt såra og lei meg over alle slike ting folk skriver, hadde jeg nok hatt et stort problem. Jeg syns man må få lov til å utrykke seg på sin egen måte så lenge man holder seg innenfor visse grenser. Dessuten var det jo et snev av humor i det hasj svaret jeg hadde, enhver oppegående person forstår det. Jeg regner jo også med at "mammsen" ikke røyker hasj da. Chill mann!

PS: Du skrev ista: KOM DERE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....... kan jeg få bli værsåsnill?
Antall ord: 284

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Mantropolix skrev:jeg ble rett og slett irritert og derfor skrev jeg det jeg mente,dere som ble irritert på meg , ja hvordan ville dere reagert om noen sa dere hadde røky hasj og drekki da dere så dette med nissen og ledd av dere ? ville dere likt det kansje.Jeg hadde ikke likt det i allefall Diffusa.
Vis du endag forteller Diffusa at du har opplevd noe skal jeg lissom le av deg og si du har bare røyka noe du ikke tåler tilbake i kommentar ? Jeg tror ikke det ville være noe koselig for deg.Jeg ville i vertfall blitt veldig såra og lei meg da jeg kommer til et slikt forum for jeg håper og bli tatt seriøst og med en smule skepsis men ikke latterligjort og at jeg hadde drukke noe eller røyka noe.
He he he, hvis noen sa du hadde røyka hasj og hadde hatt syner ville jeg ha skyldt på dem
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emmerstadnissen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Aug 2008 22:54
16

Innlegg av Emmerstadnissen »

Hei folkens! Jeg ble tipset om at min lille bærtur i skogen hadde skapt litt furore her på forumet. Taps, jeg kan informere deg og moren om at jeg ofte er ute i skogen på bær/sopp tur, tror kanskje at det var meg hun observerte. Ble litt irritert når jeg blir beskrevet som nisse, vi småvokste er kanskje litt ømme på det området der. Regner med at moren din ikke er fordomsfull mot oss småvokste, men kan skjønne at hun ble litt overrasket. Ble litt overrasket selv over det mamman din gjorde, (hvis det var henne jeg møtte, vel å merke) så jeg fortsatte turen min i motsatt retning selv.
Håper dette kan oppklare misforståelsen!
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Emmerstadnissen skrev:Hei folkens! Jeg ble tipset om at min lille bærtur i skogen hadde skapt litt furore her på forumet. Taps, jeg kan informere deg og moren om at jeg ofte er ute i skogen på bær/sopp tur, tror kanskje at det var meg hun observerte. Ble litt irritert når jeg blir beskrevet som nisse, vi småvokste er kanskje litt ømme på det området der. Regner med at moren din ikke er fordomsfull mot oss småvokste, men kan skjønne at hun ble litt overrasket. Ble litt overrasket selv over det mamman din gjorde, (hvis det var henne jeg møtte, vel å merke) så jeg fortsatte turen min i motsatt retning selv.
HAHAHAAHAHAHAHAH!!!!!!!! Hva gjorde mamman hans!?
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Røyka hasj fra Vestli!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Bilde

Ja! :D
Antall ord: 1
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Sol@ngelica skrev:Røyka hasj fra Vestli!
ooOoooOoh! Det skulle du ikke sagt, pluttselig har enkelte ting her blitt ulovlig å uttale seg om. Du må nok begynne å se deg over skuldern nå. :) men for all del jeg er på din side og sammen skal vi kjempe for friheten.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emmerstadnissen
Nybegynner
Nybegynner
16

Det som mamman og pappan til Taps drev med er det man kan kalle en privat ting, og ikke noe dere her på forumet har noe med.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Emmerstadnissen skrev:Det som mamman og pappan til Taps drev med er det man kan kalle en privat ting, og ikke noe dere her på forumet har noe med.
HAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!!!!!! Du er et artig lite vesen du!! :D
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emmerstadnissen
Nybegynner
Nybegynner
16

"Artig lite vesen"? Du kan være glad jeg jeg er født med en stor dose selvironi, men desverre Johnny, den vitsen der har jeg hørt mange ganger før.. :mozilla_tongue:
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Det var ikke ment som en vits, ga deg et komplement for at du er morsom. Så ikke fyr deg opp nå "bigboy" :mozilla_tongue:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Emmerstadnissen
Nybegynner
Nybegynner
16

Pass deg, hvis ikke kommer jeg og nikker deg i magen..
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Du kan jo faktisk tilfredstille en dame stående. :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kompisen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Aug 2008 13:17
16

Innlegg av Kompisen »

Johnny skrev:
Emmerstadnissen skrev:Hei folkens! Jeg ble tipset om at min lille bærtur i skogen hadde skapt litt furore her på forumet. Taps, jeg kan informere deg og moren om at jeg ofte er ute i skogen på bær/sopp tur, tror kanskje at det var meg hun observerte. Ble litt irritert når jeg blir beskrevet som nisse, vi småvokste er kanskje litt ømme på det området der. Regner med at moren din ikke er fordomsfull mot oss småvokste, men kan skjønne at hun ble litt overrasket. Ble litt overrasket selv over det mamman din gjorde, (hvis det var henne jeg møtte, vel å merke) så jeg fortsatte turen min i motsatt retning selv.
HAHAHAAHAHAHAHAH!!!!!!!! Hva gjorde mamman hans!?
pissa på nissa vel!
Sist redigert av Kompisen på 21 Aug 2008 14:29, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links