Dette er en annen historie til fra, om det huset som jeg sov i men da stod det "Damen i trappen" .
Dette hendte når den jenta som bodde der og jeg jeg skulle gå ned den trappen fra annen etasje og ned til første. Med det samme vi gikk ned så fikk jeg se det gjenferde, som jeg så ryggen på den kvelden jeg ikke fikk sove.
Fikk faktisk se ansikte hennes. Hun var og er en pen eldre dame, med pent ansikt til å være gammel.
Vet ikke om venninne min så henne, men jeg gjordet det og hun så på meg et kort øyeblikk mens hun skulle opp lofte tenker jeg.
Som ei lita jente på 8-9 år så ble veldig redd og fasinert samtidig. Det jeg merka det på først at det ble kaldt og en svak vind, jeg så opp. Å der så jeg hu kom ut fra spisestuen og skulle til å gå opp trappen. Grøste når hun svede forbi, det var ekkelt og det at hun så på meg fort før hun svede videre. Skumlet, moren min har lurt på etter tid om jeg vil være med å besøke dem igjen. Men er en smule usikker, men det hadde jo vært kult å dra ditt igjen.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gjenferde som gikk forbi meg i trappen.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2008 11:43
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Oooh...gåsehud O.o
Tenk at hun så rett på deg, jeg hadde sikkert pissa i buksa der og da!
Tenk at hun så rett på deg, jeg hadde sikkert pissa i buksa der og da!
Antall ord: 21
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Følte meg ikke så veldig høy i hatten nei,så var ikke så glad i å være der nei. Men jeg lurer på den dag idag, om hu venninna mi merka noe den gangen eller om det var noe der.
Hun sa aldri noe om det, mista mye av kontakten når jag flyttet der fra.
Hun sa aldri noe om det, mista mye av kontakten når jag flyttet der fra.
Antall ord: 58
gyda
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ja, det var synd. Hadde vært interessant å vite, for om begge merket det, så finnes det jo ikke tvil =)
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
var nok gamle frua på gården ja, moren min har sett en flere ganger enn meg. moren ble plaget for hun gikk i kofferten hennnes og så på gamle kjoler o.s.v ,å det likte hun ikke. enkelte ganger måtte moren min bare dra hjem pga hun ble plaget av frua. så det var nok frua jeg så.
Antall ord: 60
gyda
Hide post links |