Moren min og jeg var på besøk hos en venninne, hun bodde i et gammelt hus sammen med sønnen sin.
I det huset var det to leil en hybel og en leil, men hybelen var bare lagring plass med en masse gamle saker og ting.
Sønnen i huset og jeg var på hybelen å kikket var jo nyseri vi.Det var et kott der som sikkert var et sove kott. Kikket på gamle tidsskrifter og uke blader o.s.v.
Plustelig så var det som noen andre enn oss der, merket at det var en gammel dame der. Som ville ha oss bort fra den hybelen. Jeg var ikke sein med å legge fra meg det jeg holdt på med og gikk ned til moren min, vet ikke om gutten merket noe.
Fortalte det til moren min på vei hjem ville ikke skremme de som bodde der med det jeg har opplevd, hun følte det var noe ekkelt oppe hun også.
Venninna til moren min følte også at det var noe gugent der, de bodde ikke der lenge.
Har kjørt forbi det huse for en stund siden, bor ingen der nå. Så nå er det et skilig spøkelse hus,men det er noen som har bygd et nytt hus der rett ved siden av. Jeg ville ikke ha bodd der på tomta:))
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huse
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2008 11:43
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg