oi forklar. Dette må jeg høre for å sammenligne med min opplevelse.Astarte skrev:Hmmmm, da har jeg også vært ute for fenomenet i sommer.... :mozilla_surprised:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ekstrem facinerendes opplevelser på reve i klepp kommune
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2008 23:29
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bamble
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 28
Jeg skriver en signatur når jeg finner den.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Tja...nei...jeg hadde henta guttungen, klokka var ca 0100, tror jeg. Og rett før svingen så fikk jeg fulltlys i speilet som blenda meg. Som et godt forbilde ( guttungen skal ta lappen :mozilla_wink: ), så blinka jeg meg inn til sida/ grøftekanten fordi det virket som om bilen hadde det "travelt". Jeg var opptatt med å plassere bilen inntil grøfta og venta på at den andre skulle passere. Dette skjedde ikke.
Jeg og guttungen trakk litt på skuldrene, og trodde denne andre hadde tatt av ved en avkjørsel. Jeg har ikke vært for å se etter om det er en avkjørsel der, og kom på episoden først nå. Men jeg skal høre med sønnen min i morgen om han husker mer.
Snodig er det
Jeg og guttungen trakk litt på skuldrene, og trodde denne andre hadde tatt av ved en avkjørsel. Jeg har ikke vært for å se etter om det er en avkjørsel der, og kom på episoden først nå. Men jeg skal høre med sønnen min i morgen om han husker mer.
Snodig er det
Antall ord: 132
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
kan si med sikkerhet att det ikke er avkjørsler verken før eller etter den svingen bortsett fra den lomma rett etter svingen. Vi gikk nemelig ut med lykter for å se om den hadde kjørt av veien, men fant ikke noeAstarte skrev:Tja...nei...jeg hadde henta guttungen, klokka var ca 0100, tror jeg. Og rett før svingen så fikk jeg fulltlys i speilet som blenda meg. Som et godt forbilde ( guttungen skal ta lappen :mozilla_wink: ), så blinka jeg meg inn til sida/ grøftekanten fordi det virket som om bilen hadde det "travelt". Jeg var opptatt med å plassere bilen inntil grøfta og venta på at den andre skulle passere. Dette skjedde ikke.
Snodig er det
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hmm, har vært der flere ganger uten å ha lagt merke til noe, sist på lørdag. Skal hvertfall følge godt med neste gang
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, jeg ble litt satt ut selv nå.
Skal bli morsomt å høre med guttungen i morgen
Skal bli morsomt å høre med guttungen i morgen
Antall ord: 17
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Må fortelle hva han har å si om det da :mozilla_smile:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 18
-
- Nybegynner
- 16
Gleder meg allerede :mozilla_laughing:
Antall ord: 5
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nå har jeg pratet med avkommet, og spurte han om han kunne fortelle meg hvordan han opplevde denne situasjonen. Jeg ville ikke påvirke han med det jeg mener å huske :mozilla_wink:
Han fortalte meg det samme som jeg skrev her i går, i tillegg mener han å huske at det var bare det ene fulltlyset på bilen som virket. Dette la ikke jeg merke til, for jeg ble som sagt blendet.
Han mener det var høyre fulltlys som lyste, og at det var vanlig nærlys på venstre side.
Han mener bestemt at det ikke passerte noen bil, men at den ble "borte". Og at han også trodde den hadde kjørt av en stikkveg.
Han er litt satt ut han også, nå!
Han fortalte meg det samme som jeg skrev her i går, i tillegg mener han å huske at det var bare det ene fulltlyset på bilen som virket. Dette la ikke jeg merke til, for jeg ble som sagt blendet.
Han mener det var høyre fulltlys som lyste, og at det var vanlig nærlys på venstre side.
Han mener bestemt at det ikke passerte noen bil, men at den ble "borte". Og at han også trodde den hadde kjørt av en stikkveg.
Han er litt satt ut han også, nå!
Antall ord: 125
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2008 08:32
- 16
- Lokalisering: Skedsmo
Dæven det begynner å bli mange her som har opplevd det samme på den veien!
Jeg er ikke helt ukjent med kappkjøring, og da legger man seg gjerne nære bilen foran for å signalisere hva man vil. Om bilen foran ikke gjør tegn til å ville "leke" , så bremser man ned, og det har hendt at man da har stoppet og snudd, ja til og med rygget for å finne en bedre snuplass.
Synes uansett at dette har skjedd med såpass mange og såpass likt at det burde sjekkes! Hmmm... Hvor langt er det fra Skedsmo til Klepp mon tro?
Jeg er ikke helt ukjent med kappkjøring, og da legger man seg gjerne nære bilen foran for å signalisere hva man vil. Om bilen foran ikke gjør tegn til å ville "leke" , så bremser man ned, og det har hendt at man da har stoppet og snudd, ja til og med rygget for å finne en bedre snuplass.
Synes uansett at dette har skjedd med såpass mange og såpass likt at det burde sjekkes! Hmmm... Hvor langt er det fra Skedsmo til Klepp mon tro?
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, jeg skal følge med på denne tråden framover, kan hende det er enda flere? Det var jo råkjøring jeg tenkte på da jeg blinket meg inn og stoppa, men.....
Det er laaaaaangt.....ca 50-55 mil og vel så det....
Det er laaaaaangt.....ca 50-55 mil og vel så det....
Antall ord: 45
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Da begynner ting å stemme med min observasjon. For da jeg så detta var det bare på høyre siden fultlyset virket på skummle saker
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nå kødder du med meg? Sant? :mozilla_wink:
Antall ord: 9
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Nei men er usikker på om det var høyre eller venstre som ikke lysteAstarte skrev:Nå kødder du med meg? Sant? :mozilla_wink:
Antall ord: 26
Hide post links |