Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Vesenet i Emmerstadskogen har blitt observert på nytt!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Og hvor står det at denne gamle damen på 50 år har røyket hasj ?
Ingen steder! . jeg tror faktisk hun har sett det. og jeg latterligjør i vertfall ikke det hun har opplevd på den måten noen av dere gjør.Det dere sier som sier hun har røyka hasj og ler av dette her dere sier egentlig at vi alle som deler våre opplevelser om åndelige ting vi har opplevd bare var i en hasj rus eller at vi var drita fulle.Jeg blir rett og slett forbanna! Hva i allværden gjør dere egentlig her på paranormal.no når dere tar folk så lite seriøst som dere gjør ??? Kom dere ut herfra og join heller et vitenskaps forum og slutt og mobb folk som sitter her og prøver forklare ting dem har opplevd som sin sannhet uten og har røyka seg stein eller vært påvirket av alkohol.Folk kommer hit på paranormal-no fordi di tror at det finnes likesinnede mennesker som har opplevd ting som dem selv og kan for en gangs skyld føle at man blir tatt seriøst istede for og bli som vanelig kalt gale og latterligjort med at dem har røyka sokka sine.Uansett om denne dama ikke er her og at det ble fortalt så er dette jeg sier like mye riktig.Jeg joinet paranormal.no for og kunne møte likesinnede folk som meg selv som hadde opplevd det paranormale og samtidig slippe og bli latterligjort og ikke trodd.Så ser jeg denne tråden med enkelte folk som bare ler og sier man har røyka hasj når man har opplevd noe av det uvanelige.Skamm Dere og Kom dere ut!!! vi har nok folk i verdagen som gjør narr av oss fra før som er blinde lukkede mennesker i sitt eget lille nøtteskall.Trodde faktisk jeg skulle slippe møte på slike folk her ,men da tok jeg faen så feil.KOM DERE UT!!! Slutt og forpest paranormal.no med og latterligjør oss som har sett litt lengere en dere selv.
Hadde dere bare vært skeptikere og tatt våre historier seriøst men alikevel vært i tvil som for eks Kimbara her på paranormal.no som er den mest hardbarka sketikeren jeg har vært borti men han har jeg ingen ting i mot for han lattterligjør i vertfall ikke folk her fordi om han ikke tror helt på dette.Han ler seg ikke skakk og sier vi har røyka et eller annet.
Han er en skeptiker jeg har respekt for , men slike som enkelte av dere her har jeg rett og lett ingen respekt for som sitter og ler og latterligjør oss. Kom dere ut!!!
Ingen steder! . jeg tror faktisk hun har sett det. og jeg latterligjør i vertfall ikke det hun har opplevd på den måten noen av dere gjør.Det dere sier som sier hun har røyka hasj og ler av dette her dere sier egentlig at vi alle som deler våre opplevelser om åndelige ting vi har opplevd bare var i en hasj rus eller at vi var drita fulle.Jeg blir rett og slett forbanna! Hva i allværden gjør dere egentlig her på paranormal.no når dere tar folk så lite seriøst som dere gjør ??? Kom dere ut herfra og join heller et vitenskaps forum og slutt og mobb folk som sitter her og prøver forklare ting dem har opplevd som sin sannhet uten og har røyka seg stein eller vært påvirket av alkohol.Folk kommer hit på paranormal-no fordi di tror at det finnes likesinnede mennesker som har opplevd ting som dem selv og kan for en gangs skyld føle at man blir tatt seriøst istede for og bli som vanelig kalt gale og latterligjort med at dem har røyka sokka sine.Uansett om denne dama ikke er her og at det ble fortalt så er dette jeg sier like mye riktig.Jeg joinet paranormal.no for og kunne møte likesinnede folk som meg selv som hadde opplevd det paranormale og samtidig slippe og bli latterligjort og ikke trodd.Så ser jeg denne tråden med enkelte folk som bare ler og sier man har røyka hasj når man har opplevd noe av det uvanelige.Skamm Dere og Kom dere ut!!! vi har nok folk i verdagen som gjør narr av oss fra før som er blinde lukkede mennesker i sitt eget lille nøtteskall.Trodde faktisk jeg skulle slippe møte på slike folk her ,men da tok jeg faen så feil.KOM DERE UT!!! Slutt og forpest paranormal.no med og latterligjør oss som har sett litt lengere en dere selv.
Hadde dere bare vært skeptikere og tatt våre historier seriøst men alikevel vært i tvil som for eks Kimbara her på paranormal.no som er den mest hardbarka sketikeren jeg har vært borti men han har jeg ingen ting i mot for han lattterligjør i vertfall ikke folk her fordi om han ikke tror helt på dette.Han ler seg ikke skakk og sier vi har røyka et eller annet.
Han er en skeptiker jeg har respekt for , men slike som enkelte av dere her har jeg rett og lett ingen respekt for som sitter og ler og latterligjør oss. Kom dere ut!!!
Antall ord: 474
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2008 08:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
Mantropolix? Du er en hissigpropp altså Jeg har ikke vært her så lenge, men jeg ser at noen ganger så sporer folk litt av her Tråder kan bli usaklige, det er mye intern humor og jeg tror du skal ta det Jonny sier om hasjrøyking med en klype salt... Egentlig så er vi jo alle på samme lag, bortsett fra noen halvseriøse skeptikkere som fort forsvinner. Jeg har fortsatt til gode å se at en "av oss" blir uthengt i en tråd, (bortsett fra de som opplagt fortjener det). Jeg tviler med andre ord på at denne tråden hadde utarta seg i den retningen den har gjort om det var trådstarter som hadde vært personen som hadde sett "vesenet".
Hvem mener du skal komme seg ut egentlig? Astarte og Diffusa med sine 2700 innlegg? Eller Jonny som er 12 og tre kvart, nei 22 år og ofte skylder på hasj og jazztobakken?!
Personlig synes jeg det er fint med litt mangfold her og liker at ikke alle er enige hele tiden.
Hvem mener du skal komme seg ut egentlig? Astarte og Diffusa med sine 2700 innlegg? Eller Jonny som er 12 og tre kvart, nei 22 år og ofte skylder på hasj og jazztobakken?!
Personlig synes jeg det er fint med litt mangfold her og liker at ikke alle er enige hele tiden.
Antall ord: 178
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mai 2008 21:11
- 16
og når begynte folk å hallusinere på hasj? ;E Hadde du skrevet LSD eller noe så kanskje
uansett, hadde vært dødskult med nisser i skogen a
uansett, hadde vært dødskult med nisser i skogen a
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Da må jeg få minne om at hasj inneholder psykoaktive stoffer, og derfor kan føre til hallusinasjoner. Lette, men dogKræsj skrev:og når begynte folk å hallusinere på hasj? ;E Hadde du skrevet LSD eller noe så kanskje
Antall ord: 41
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
:mozilla_surprised: Skammelig!! Tenk å ta av sånn på den måten, en må kunne styre seg, ja holde seg litt i tøylene og ikke eksplodere på den måtenMantropolix skrev:Og hvor står det at denne gamle damen på 50 år har røyket hasj ?
Og tenk å be folk om å komme seg ut, ja til og med skrike det som om dette stedet er ditt og bare ditt, synes du kan ta turen ut selv jeg og heller komme tilbake når du har roet deg!
Antall ord: 548
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Men h*n har jo et poeng da.Diffusa skrev: :mozilla_surprised: Skammelig!! Tenk å ta av sånn på den måten, en må kunne styre seg, ja holde seg litt i tøylene og ikke eksplodere på den måten
Og tenk å be folk om å komme seg ut, ja til og med skrike det som om dette stedet er ditt og bare ditt, synes du kan ta turen ut selv jeg og heller komme tilbake når du har roet deg!
Det er generelt mye vissvass her på forumet. Jeg skjønner at det er gøy en gang iblant, men det er tendenser til litt for mye og litt for ofte, og i litt for mange tråder utenom "Prat og generelt snakk".
Antall ord: 125
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, skjønner det men det er liksom noe en har lyst til å fornekte når noen kommer med et innlegg der de tar av,skriker og ber folk om å komme seg ut. Og på toppen av greia, velter over en vrede personen har opparbeidet fra folk han møter i hverdagen som ikke tar han seriøst..Kimbara skrev:Men h*n har jo et poeng da.Diffusa skrev: :mozilla_surprised: Skammelig!! Tenk å ta av sånn på den måten, en må kunne styre seg, ja holde seg litt i tøylene og ikke eksplodere på den måten
Det er generelt mye vissvass her på forumet. Jeg skjønner at det er gøy en gang iblant, men det er tendenser til litt for mye og litt for ofte, og i litt for mange tråder utenom "Prat og generelt snakk".
Det går da ann å si fra på en normal måte, og i denne tråden her så var det nå ganske uskyldig i utgangspunktet spør du meg.
Antall ord: 215
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Aug 2008 13:17
- 16
Jeg er kompisen til "taps", som det refereres til i denne historien.
Det er egentlig ingen som bryr seg hva dere tøffe og skeptiske fjortenåringer på dette forumet mener. Både jeg, moren min, og taps er skeptikere. Jeg og Taps ønsker derfor å utforske dette videre, da vi synes det er spennende. Ikke noe annet.
Jeg kan videre bekrefte at min mor hverken bruker syre, hasj, eller til og med alkohol. For de oppegående av dere som klarte å gjennomføre lesningen av taps` innlegg, fikk kanskje med seg at de kjørte bil til dette stedet. Altså, ingen rusmidler involvert. Det skal også nevnes at hun aldri har sett, trodd, eller vært spesielt interessert i slike ting, ei hverken kristen eller nyreligiøs.
Hun har heller ingen mentalsykdommer, schizofren, personlighetsforstyrret eller noe slikt, og har aldri sett eller hørt ting som ikke skal være der. Heller ingen mentale sykdommer i familien tidligere, så ingen av oss er arvelig disponert for f.eks schizofreni.
At folk TROR at de har sett noe, da de i utgangspunktet er litt redde for mørket, skygger, og samtidig tror litt på slikt, kan man som regel avkrefte ved at man har forestilt seg noe. Men i dette tilfellet tror jeg ikke det er slik. Det var lyst ute, og de har alltid tidligere brukt stedet til å plukke sopp ( kantareller, ikke fleinsopp ) bær og annet, og stedet er ikke skummelt. Hun hadde heller ikke hørt om historiene om " nissen i emmerstad" før denne episoden.
Jeg og taps bor desverre langt ifra hverandre, og jeg bor heller ikke i Vestby, men vi har som nevnt tilknytning til stedet begge to. Vi møtes nok tidligst til jul, og da skal vi sjekke ut saken. For de av dere som er interessert, stay tuned. Uansett utfall, blir det i hvert fall en spennende tur for oss
Det er egentlig ingen som bryr seg hva dere tøffe og skeptiske fjortenåringer på dette forumet mener. Både jeg, moren min, og taps er skeptikere. Jeg og Taps ønsker derfor å utforske dette videre, da vi synes det er spennende. Ikke noe annet.
Jeg kan videre bekrefte at min mor hverken bruker syre, hasj, eller til og med alkohol. For de oppegående av dere som klarte å gjennomføre lesningen av taps` innlegg, fikk kanskje med seg at de kjørte bil til dette stedet. Altså, ingen rusmidler involvert. Det skal også nevnes at hun aldri har sett, trodd, eller vært spesielt interessert i slike ting, ei hverken kristen eller nyreligiøs.
Hun har heller ingen mentalsykdommer, schizofren, personlighetsforstyrret eller noe slikt, og har aldri sett eller hørt ting som ikke skal være der. Heller ingen mentale sykdommer i familien tidligere, så ingen av oss er arvelig disponert for f.eks schizofreni.
At folk TROR at de har sett noe, da de i utgangspunktet er litt redde for mørket, skygger, og samtidig tror litt på slikt, kan man som regel avkrefte ved at man har forestilt seg noe. Men i dette tilfellet tror jeg ikke det er slik. Det var lyst ute, og de har alltid tidligere brukt stedet til å plukke sopp ( kantareller, ikke fleinsopp ) bær og annet, og stedet er ikke skummelt. Hun hadde heller ikke hørt om historiene om " nissen i emmerstad" før denne episoden.
Jeg og taps bor desverre langt ifra hverandre, og jeg bor heller ikke i Vestby, men vi har som nevnt tilknytning til stedet begge to. Vi møtes nok tidligst til jul, og da skal vi sjekke ut saken. For de av dere som er interessert, stay tuned. Uansett utfall, blir det i hvert fall en spennende tur for oss
Antall ord: 318
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Herregud, så hårsåre vi er da?
Din sarkasme er vel ikke bedre enn andres? Og jeg blir like forbauset hver gang noen kaller meg en skeptiker... For det første som om det er noe negativt, og for det andre fordi det ikke er sant
Så før vi dømmer i hytt og pine her, så heis opp takhøyden littegrann...
Din sarkasme er vel ikke bedre enn andres? Og jeg blir like forbauset hver gang noen kaller meg en skeptiker... For det første som om det er noe negativt, og for det andre fordi det ikke er sant
Så før vi dømmer i hytt og pine her, så heis opp takhøyden littegrann...
Antall ord: 64
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Åjoda, Mantropolix bryr seg om hva vi mener.
Men sånn seriøst, gleder meg til det blir no oppdatering i saken.
Men sånn seriøst, gleder meg til det blir no oppdatering i saken.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, bevares! Og jeg skal klappe og juble hvis det viser seg å være "noe"!
Antall ord: 15
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
De fleste av oss er vel skeptikere. Det betyr at vi ikke vet, og gjerne vil ha noen bevis,eller personlige erfaringer. Et slikt forum som dette burde ha en viss balanse mellom de som er troende og de som kan bidra med en viss "jordnærhet". Det betyr vel ikke at man skal sitte på et forum som tross alt handler om paranormale ting og rakke ned på de som lurer på om de kanskje har sett noe. Det blir litt som å sitte på et kristen-forum og rakke ned på de kristne, fordi man selv ikke tror. Diskusjon burde være lov, idioti og lavmål derimot..
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nåja, du er vel litt for fersk til å forklare oss alle hvordan det er og burde være her inne.
Og hvis du blir her en stund og er aktiv uten bare å forsvare "kompisen" din, så skjønner du fort tegninga.
Forresten er det ikke å rakke ned på folk selv om man sleiver med kjeften her og der.
Og hvis du blir her en stund og er aktiv uten bare å forsvare "kompisen" din, så skjønner du fort tegninga.
Forresten er det ikke å rakke ned på folk selv om man sleiver med kjeften her og der.
Antall ord: 59
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2008 08:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
WordAstarte skrev:Nåja, du er vel litt for fersk til å forklare oss alle hvordan det er og burde være her inne.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ok, så man må være innviet for å kunne komme med meninger her? La oss heller diskutere nissen fremfor å oppføre oss på en måte vi ikke ville ha gjort utenfor internett.Astarte skrev:Nåja, du er vel litt for fersk til å forklare oss alle hvordan det er og burde være her inne.
Vi skal for øvrig utforske om det dukker opp såkalte energiflekker, eller hva man kaller det, på bilder tatt på dette stedet. Eventuelt setter vi opp et lite bål, og griller litt pølser. Mulig dette tiltrekker seg nissen, da nisser som kjent er suckers for bål og kos.
Sist redigert av Kompisen på 20 Aug 2008 14:03, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 146
Hide post links |