Det er ikke sikkert de som har utstyret du ber om har mulighet eller ork til å dra til Nes, kan tenkes at de har vært der selv? Hva om du lager en egen tråd der du ber folk om å bli med til Nes? Jeg har et digitalt speilreflekskamera, det er det eneste jeg kan tilby.Mantropolix skrev:her sitter jeg og er intressert i og gå på nes kjerke ruiner og få med meg folk og det eneste som svarer meg er en jeng patetiske tosker som bare gjør narr av meg,hva slags side er dette egentlig ? er det mulig!!! får helt mark. trodde folk hvar intressert i vre med og så blir jeg latterlig gjort.for et sted.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mine nyeste erfaringer rundt Nes Kirkeruiner med bilder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2008 08:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
Antall ord: 124
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Du kan bli med oss du Anitaen, du bor jo et steinkast unna.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Beklager at jeg var så hissig her til dere alle sammen.men dem som blir med opp og vil utforske når passer det for dere ? jeg har mulighet til neste helg om en uke.
men dere må ha utstyr da jeg har lissom ingen ting.
Driver og prøver slutte røyke og da har jeg veldig kort lunt hehe
men dere må ha utstyr da jeg har lissom ingen ting.
Driver og prøver slutte røyke og da har jeg veldig kort lunt hehe
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg er medSol@ngelica skrev:Du kan bli med oss du Anitaen, du bor jo et steinkast unna.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg vil også være med....Anitaen skrev:Jeg er medSol@ngelica skrev:Du kan bli med oss du Anitaen, du bor jo et steinkast unna.
lenge siden jeg har vært med på noe nå.....
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jaaa....karina skrev:June! Så lenge siden!
jeg har liksom blitt litt sliten av alt paranormalt, men er tilbake igjen nå da.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Viss du har bltt sliten av alt paranormalt, kansje d er fordi du ikke har fått nok bevis for ting.JUNE skrev:jaaa....karina skrev:June! Så lenge siden!
jeg har liksom blitt litt sliten av alt paranormalt, men er tilbake igjen nå da.
Jeg blir adri sliten av det paranormale hehe.eller jeg ble jo det enkelte ganger da jeg ble redd for ting jeg opplevde,men da jeg forsto at det ikke var noe være redd for så har jeg Gapet over mere av det.Vi får håpe det skjer det inlegget jeg kom med at det vil være et romskip som skal vise seg i 3 dager over jorden nå 14 oktober.Viss dette stemmer så kansje din interesse for pranormale ting kommer sterkt tilbake og du er klar for og søke enda mere etter ting og tang innen dette feltet. :mozilla_wink:
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2008 21:32
- 16
- Lokalisering: Møre
-
- Standard bruker
- 16
Jo mere bevis folk finner jo mere intressert blir folk somregel i og utforske mere.Emoisha skrev:ok
Viss ikke finner man jo ikke lengre noe driv til og gjøre det og da blir man lei enkelt og greit.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2008 21:32
- 16
- Lokalisering: Møre
Ååååå juneJUNE skrev:jaaa....karina skrev:June! Så lenge siden!
Antall ord: 25
Hide post links |
JAAAAJUNE skrev:jeg vil også være med....Anitaen skrev:Jeg er medSol@ngelica skrev:Du kan bli med oss du Anitaen, du bor jo et steinkast unna.
lenge siden jeg har vært med på noe nå.....
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg tenkte jeg skulle mase litt om dette bildet igjen jeg da Her har jeg tatt et utsnitt av feltet. Bildene er tatt med ca. 40 sek mellomrom, og cameraet er en Canon 350 d. Har noen en formening om hva det kan være?
Også er det en ting til jeg alltid har lurt på... I alle år har jeg hørt historier om folk som har vært i kjelleren på Nes. Jeg har saumfart hele området, men fortsatt ikke klart å finne noen kjeller. Når jeg har spurt de som påstår at den finnes, får jeg bare til svar at de ikke vil si hvor den er, at det er til mitt eget beste og bla bla bla... Anybody?
Også er det en ting til jeg alltid har lurt på... I alle år har jeg hørt historier om folk som har vært i kjelleren på Nes. Jeg har saumfart hele området, men fortsatt ikke klart å finne noen kjeller. Når jeg har spurt de som påstår at den finnes, får jeg bare til svar at de ikke vil si hvor den er, at det er til mitt eget beste og bla bla bla... Anybody?
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2008 23:29
- 16
- Lokalisering: Bamble
Mener det er en utvendig inngang men er ikke hundre prosent sikker
Antall ord: 12
Jeg skriver en signatur når jeg finner den.
Hide post links |