Universet & dets hemmeligheter14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Mantropolix skrev: Altså det som er saken Kimbara er at jeg har opplevd så mye rart innen det åndelige så det er nesten slik at jeg føler at alt er mulig , men jeg kan jo ikke si at dette er riktig eller galt. kansje det har hent kansje ikke , men jeg vil si at jeg tror jo ikke på alt av mediumer heller , altså når jeg leser noe så bedømmer jeg om jeg mener dette er riktig eller galt fra hva jeg føler åndelig da altså sånn magefølelse
Magefølelse er ikke godt nok for å bedømme om en tekst er sann. Når det gjelder tekstene du omtaler, så går de ut på å spinne spennende myter rundt historiske fakta. De har ikke noe å forholde seg til annet enn egne spekulasjoner og fri fantasi. "Anubis var sikkert et romvesen". Nei, Anubis var guden for etterlivet - en av de viktigste egyptiske dødsgudene.
Du visste kanskje heller ikke at han ble erstattet av guden Osiris etterhvert...

Forresten er det ikke noen gud i Egyptisk mytologi som heter Annunakien.
Det finnes dog en gud innen Summerisk mytologi, som heter Anunnaki.
Antall ord: 195
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kræsj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2008 21:11
16

Innlegg av Kræsj »

neimen, se hvem som kommer for å kverulere igjen? Kimbara, gå å spis ei kjeks eller noe, og slutt å ødelegge hver eneste post med kranglingen din. start heller din egen tråd som heter "la oss krangle om hvorfor ditten og datten" eller noe . Personlig så er jeg ikke interessert i hva du mener om hvert eneste innlegg som ikke passer i ditt syn på livet. DU vil bare krangle. Tipper dette er din fetisj eller noe.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

hmmmmmmmmmmm? Hva ..............Krangle?
Antall ord: 3
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Du MÅ ikke lese innleggene til Kimbara vettu.
:D
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Kræsj skrev:neimen, se hvem som kommer for å kverulere igjen? Kimbara, gå å spis ei kjeks eller noe, og slutt å ødelegge hver eneste post med kranglingen din. start heller din egen tråd som heter "la oss krangle om hvorfor ditten og datten" eller noe . Personlig så er jeg ikke interessert i hva du mener om hvert eneste innlegg som ikke passer i ditt syn på livet. DU vil bare krangle. Tipper dette er din fetisj eller noe.
La meg heller anbefale deg å lage ditt eget forum hvor det står i reglene "DISKUSJON -IKKE- TILLATT! BRUDD PÅ DENNE REGELEN VIL FØRE TIL PERSONLIG SJIKANE OG UTESTENGELSE!".

Innen du har gjort dette må du nok pent og pyntelig finne deg i at jeg skriver ting du ikke er enig i på dette forumet. Har du noe å si i henhold til saken er du hjertelig velkommen, selvsagt.
Antall ord: 147
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Mantropolix skrev:at mette marit har bursdag i dag , det driiiiiter jææ tiiii.
Hadde noen hatt brusdag her på paranormal.no hadde jeg klappet og gratulert osv men Mette Marit føøøøy .
Jeg har bursdag hver dag
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Meigofirst

Re: 14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.

Innlegg av Meigofirst »

Mantropolix skrev:Star ship arrival Oct 08?

STARSHIP ANNOUNCEMENT

Blossom Goodchild is a Direct Voice Channelling Medium. She has been working with the Native American Indian Spirit energy “White Cloud” for nearly ten years. In more recent times she has also channelled messages from other energies - both spirit and cosmic (alien) beings.

Her most recent book “The Bridge” documents the messages channelled to her by the Cosmic Beings known as The Federation of Light. In her most recent encounters with them they have announced that one of their craft will appear in our skies on October 14th 2008 for a period of three days in such a way as to prove to us the existence of other life forms in the Universe. The Federation of Light stress that they come in LOVE to help us and our planet move to a new Higher Vibration of Love. They have asked Blossom to get this message out to as many people as possible - with your help we can do this in preparation for this historic occasion.

Below is the message from The Federation of Light as channelled through Blossom. Please forward to as many people as possible.

Thank You

Love & Light

Ric Halstead - (Golden Rays)

TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND ALL PEOPLE OF EARTH ….

We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.

We give to you the name of Alabama.

It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.

During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.

KNOW OF THIS

WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.

WE DO NOT COME TO TAKE OVER.

WE DO NOT COME TO DESTRUCT.

WE COME TO GIVE YOU HOPE.

We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.

We ask each soul that reads of these words to accept in their heart the Truth that lies within. For in that place there is the knowing that this is to take place.

There shall be many who deny. There shall be many who dismiss.

There shall be those who KNOW of this TRUTH.

Which ever you may be … let this be understood.

IT SHALL TAKE PLACE.

We give you the opportunity to capture on screen this particular ship. There shall be no contact in the form that those of your planet would like. For this initial presentation, we shall simply be presenting our ship to you.

We say to you … That shall certainly be enough to comprehend initially.

All kinds of methods shall be carried out in order to try and penetrate through our security barrier, but they shall be to no avail.

Until we can PROVE to you that we come in LOVE, we will not allow the fullness of our visits to be uncovered.

KNOW OF THIS …

THIS IS THE BEGINNING … NOT THE END.

Your governments and your media will try to disguise us. This will fail. All avenues have been covered by us.

Your media will have no choice but to portray the TRUTH for it shall be there for all to see.

Friends of earth. Do not be afraid. We beseech you to TRUST that we come to bring the downfall of those who have misintentions for the well being of your planet.

If we do not intervene now … as has been planned for eons of your earth time … then we fear it would be too late.

WE ASK YOU TO ACCEPT US IN LOVE.

FOR THAT IS WHY WE COME.

The sayings that your world have been aware of via your movie screens etc were not merely make believe. We have been planting and watering seeds of Truth on your planet in preparation for these days.

FOR INDEED

WE COME IN PEACE.

Fill your souls with TRUST in that knowledge.

We are your brothers and sisters from other places.

Our technology is far advanced. There are those in high places of ruling that KNOW full well of this. Therefore they know that there would be little point trying to ‘pretend’ that they need weapons to destroy us.

On this day that we appear, we ask you to listen only to your hearts and NOT to the words of those who shall be in great fear of losing their power.

For too long your world has lived under a cloud that most of you have been unaware of. If you were to KNOW the Truths of what has been hidden from you, you would be appalled and in great disbelief.

It is time for your souls to be allowed to be who they are.

The veil is to be removed.

BE OF JOY.

IT IS A TIME FOR THAT.

YOU SHALL KNOW OF THIS AS YOUR HEART ACCEPTS THE TRUE REASON FOR OUR VISIT.

TO BRING YOU AN UNDERSTANDING OF LOVE. KNOW THIS.

We choose to leave it at that.

Be vigilant. Keep your eyes to the skies.

Keep LOVE in your heart.

WE … THE FEDERATION OF LIGHT … SIGN OFF, GIVING YOU ENCOURAGEMENT AND HOPE AS WE BEGIN THE ASCENSION INTO THE NEW WORLD.

Each one of you has chosen to be here for this ascension. Choose now whether your human form will …

Accept it through LOVE

Or

Reject it through FEAR.

May the Highest aspect of your soul fill you with Light as you move bravely forward.

Gratitude to each one as they assist us in the cause.

A note from Blossom.

I am aware that Alabama is NOT in the Southern Hemisphere. I queried this to the Federation and was told … ‘In days of old, it used to be’. If anyone can find information on this, I would be most grateful if you could contact me via my website.

It has also been suggested that ‘Alabama’ maybe the name of a craft.

On researching it appears that Alabama has a NASA space centre. .

I thank each one of you for taking the time to read this and to pass it on.

It required great courage to send this out. I hope this allows you the courage within yourselves to continue on your own personal search for YOUR TRUTH.

And as you find it ... may it fill you with much

LOVE LIGHT LAUGHTER & GOLDEN RAYS

MERE OM DETTE KAN LESES FOR DI SOM ER INTRESSERTE HER :
http://www.2012unlimited.net/Site.A.html
Ok, jeg vil ta et veddemål, og jeg skal heller ikke ta for hardt i, i forhold til hvor sikker jeg er.

Jeg vedder 5000 spenn med alle som er villige til å vedde mot om at dette ikke kommer til å (beviselig) skje.
Antall ord: 1195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Pounder
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2008 21:54
16
Lokalisering: ja hvem vet

Innlegg av Pounder »

Kimbara skrev:
Kræsj skrev:neimen, se hvem som kommer for å kverulere igjen? Kimbara, gå å spis ei kjeks eller noe, og slutt å ødelegge hver eneste post med kranglingen din. start heller din egen tråd som heter "la oss krangle om hvorfor ditten og datten" eller noe . Personlig så er jeg ikke interessert i hva du mener om hvert eneste innlegg som ikke passer i ditt syn på livet. DU vil bare krangle. Tipper dette er din fetisj eller noe.
La meg heller anbefale deg å lage ditt eget forum hvor det står i reglene "DISKUSJON -IKKE- TILLATT! BRUDD PÅ DENNE REGELEN VIL FØRE TIL PERSONLIG SJIKANE OG UTESTENGELSE!".

Innen du har gjort dette må du nok pent og pyntelig finne deg i at jeg skriver ting du ikke er enig i på dette forumet. Har du noe å si i henhold til saken er du hjertelig velkommen, selvsagt.
Har du noen gang skrevet et positivt innlegg her Kimbara?
Antall ord: 159
Guff har konkuranser med kinobiletter som premie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Pounder
Nybegynner
Nybegynner
16

Re: 14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.

Innlegg av Pounder »

Star ship arrival Oct 08?
Meigofirst skrev:
Ok, jeg vil ta et veddemål, og jeg skal heller ikke ta for hardt i, i forhold til hvor sikker jeg er.

Jeg vedder 5000 spenn med alle som er villige til å vedde mot om at dette ikke kommer til å (beviselig) skje.
Kan jeg joine deg der?
Legger også 5000 i den potten din :mozilla_tongue: på at det der ikke kommer til å (beviselig) skje
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Pounder skrev:
Jeg er her for å diskutere og hjelpe til med det jeg kan når noen har spørsmål. Dessverre er det ikke alle som tåler at noen har andre meninger enn dem selv. Jeg svarer ikke positivt når disse kommer på banen og spyr edder og galle.
Antall ord: 62
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Pounder
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Pounder »

Kimbara skrev:
Pounder skrev:
Jeg er her for å diskutere og hjelpe til med det jeg kan når noen har spørsmål. Dessverre er det ikke alle som tåler at noen har andre meninger enn dem selv. Jeg svarer ikke positivt når disse kommer på banen og spyr edder og galle.
Joa, men det er LITT rart at du ALLTID er imot ALT som blir sagt her......

Om jeg sier at ufo ikke finnes så sier du meg imot, sier jeg at det finnes så sier du imot meg der å...... å skulle jeg si at det ikke kan bevises så sier du GARANTERT imot meg da å :mozilla_wink:

Bare syntes det er litt rart jeg da...... men men
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Pounder skrev: Joa, men det er LITT rart at du ALLTID er imot ALT som blir sagt her......

Om jeg sier at ufo ikke finnes så sier du meg imot, sier jeg at det finnes så sier du imot meg der å...... å skulle jeg si at det ikke kan bevises så sier du GARANTERT imot meg da å :mozilla_wink:

Bare syntes det er litt rart jeg da...... men men
Det er ikke noe poeng for meg å diskutere noe jeg er enig i på dette forumet. Selvfølgelig vil jeg si imot/komme med andre mulige forklaringer på det meste her - det er jo tross alt et forum som omhandler det paranormale og forskjellige varianter av fantastisk tro.
Antall ord: 116
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2006 23:54
18

Innlegg av CoLLecToR »

Kimbara skrev: Hvis Atlantis eksisterte, så kan du kanskje også vise oss hvor det lå, og fortelle hvordan og når det ble borte?
Er enig med skepsisen din, men så et porgram på History channel (jeg vet det høres ut som enda en "kompisen-min-sa-at" fortelling) om en synsk person, som kunne reade folk. Men ikke bare reade folk, men også se tilbake/forover i tiden.
Han forutså andre verdenskrig, reddet synet til en liten gutt ved å reade ham, og derav finne ut hvilken behandlig han trengte, som selv ikke legene klarte å løse.
Han reada/spådde ekstremt mange andre ting også, eneste som skilte seg ut med denne fyren var at han faktisk hadde rett.

Og en dag ble han spurt om atlantis...og han fortalte at atlantis faktisk fantes en gang i tiden! De hadde veldig avansert teknologi og makt over naturkreftene så vidt jeg husker. Men all makten drev dem til korrupsjon, og en naturkatastrofe utslettet dem. Men spor av Atlantis skal visst ekstirere, noe som skulle stige fra havet i 1968(?) husker ikke helt årstallet, dette fant sted, selvom det bare var i havbunden.
Det andre sporet er mange dokumenter fra atlantis som angivelig skal ligge gjemt under den høyre poten til Sfinksen i egypt. Undersøkelser viste at det var mulighet for et stort kammer under jorden der, selvom det aldri ble undersøkt videre. Han spådde også at jorden vil begynne å snurre en annen retning (skifte akse?), men ikke når dette ville finne sted. Det var alt jeg kom på i farten.
Antall ord: 266
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

CoLLecToR skrev:
Kimbara skrev: Hvis Atlantis eksisterte, så kan du kanskje også vise oss hvor det lå, og fortelle hvordan og når det ble borte?
Er enig med skepsisen din, men så et porgram på History channel (jeg vet det høres ut som enda en "kompisen-min-sa-at" fortelling) om en synsk person, som kunne reade folk. Men ikke bare reade folk, men også se tilbake/forover i tiden.
Han forutså andre verdenskrig, reddet synet til en liten gutt ved å reade ham, og derav finne ut hvilken behandlig han trengte, som selv ikke legene klarte å løse.
Han reada/spådde ekstremt mange andre ting også, eneste som skilte seg ut med denne fyren var at han faktisk hadde rett.
Er det bevist at han hadde rett altså?

Hva er dette for en mann forresten?
Og en dag ble han spurt om atlantis...og han fortalte at atlantis faktisk fantes en gang i tiden! De hadde veldig avansert teknologi og makt over naturkreftene så vidt jeg husker. Men all makten drev dem til korrupsjon, og en naturkatastrofe utslettet dem. Men spor av Atlantis skal visst ekstirere, noe som skulle stige fra havet i 1968(?) husker ikke helt årstallet, dette fant sted, selvom det bare var i havbunden.
Det andre sporet er mange dokumenter fra atlantis som angivelig skal ligge gjemt under den høyre poten til Sfinksen i egypt. Undersøkelser viste at det var mulighet for et stort kammer under jorden der, selvom det aldri ble undersøkt videre. Han spådde også at jorden vil begynne å snurre en annen retning (skifte akse?), men ikke når dette ville finne sted. Det var alt jeg kom på i farten.
Hvis de hadde avansert teknologi, så avansert at de hadde makt over naturkreftene, så hadde de neppe holdt seg innenfor et begrenset geografisk område, så det burde være mange spor av dem.
Hva for en naturkatastrofe var det som utslettet absolutt -alle- spor etter en teknologisk avansert sivilisasjon, slettet -all- lærdom, og senket et helt land - samtidig som den lot andre, "vanlige" mennesker leve videre?

Du er klar over at alle andre dyr og sivilisasjoner har etterlatt seg masse spor?

Hvorfor skal det ligge dokumenter i Egypt? Det betyr at den teknologiske avanserte sivilisasjonen må ha vært der også - hvorfor finnes det ikke flere spor? Egypt eksisterer jo i beste velgående...
Antall ord: 399
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Di som styrer oss altså myndigheter osv vil ikke at vi skal få vite sannheten om vår historie så di utsletter bevis osv så vi ikke skal mase om hvorfor osv. Myndihetene altså area 51 folk er ikke intresserte i at vi skal vite en dritt.Mye av den teknologien vi har sett på filmer før i tida kom 10 år etter på . et eksempel er stealth flyene.Di sier oxo at mye at mye av det vi kaller flygende talerkner er mennesker som flyger i og grunnen er at di har fått den teknlogien av andre vesner i verdens rommet..Hadde det ikke vært for uten jordisk liv hadde vi heller aldri kunne fly ut i rommet. Og dere som som er sinte på Kimbara som motbeviser dere.Jeg har selv vert så forbanna på kimbara at jeg avogtil har hatt lyst til kværke ham med mine hender men da jeg bruker hode mitt i stede for være totalt idiot i tanke gang så er det ikke noe galt i det kimbara sier.Han har lov til være skeptisk,Det er ikke noe galt i det.Mange ganger ble jeg så forbanna da han sa meg i mot,men da jeg tenkte meg om så er det ikke noe galt i det.Han har sin mening akkurat som jeg har min og jeg har ingen ting imot at han motsier meg.Så mange falske folk som ønsker oppmerskomhet i dagens samfunn og videre skjønner jeg egentlig hvorfor kimbara er skeptisk.For det er så mye lureren dreier i vår værden og da det kommer noen og er erlige og sier det di har sett så skal man ikke med en gang tror det for det kan være en løyn.Så da jeg tenker meg litt mere om er det ikke galt at kimbara ikke tror på alt som han leser . Tlogmed meg som har opplevd åndelige ting tror ikke på alt fordet.Det Slike folk som kimbara viser oss er at vi ikke skal tro på alt og sluke alt fordi om vi opplevd noe uforklarig.Han prøver og få oss til tenke oss om en gang til.ør skjønte jeg ikke det for jeg var ignorant osv.Men ettervert har jeg begynt skjønne kimbara.Han prøver får oss som ser sannheten i oss selv til ikke sluke alt.Vi trenger kimbara på en måte så vi ikke skal ta alt for god fisk.Dette er et menneske som tviler og bruker sin sunne fornuft og dette er bra på mange måter.Han mener aldeles ikke vondt på noen måte,men jeg kan skjønne at folk bllir forbannet på ham,jeg har selv blitt det.Men da jeg brukt hode og tenkt etter så prøver kimbara bare og få oss til tenke litt lengre en bare lissom godta ting,at ja slik er det. men han sier er det slik ? Bruk hode nå folkens! er du helt sikker ?. Det får oss til tenke litt lengre en bare si og kunkludere med at ting er slik det er og dermed basta.
Kimbara jeg respekterer det du skriver og jeg vet du ikke mener noe vondt og jeg skal være ærlig jeg har hatt lyst til kværke deg mange ganger hehe , men du har i vertfall fått meg til tenkte dypere om det jeg tror og hjulpet meg til ikke sluke alt jeg tror,men fått meg til tenke.Takk for at du er her og får folk til ikke havne helt i dass med sluke alt.
Antall ord: 614

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links