Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNatt i Nordmarka

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Pippilotta68
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Aug 2008 22:37
16

Natt i Nordmarka

Innlegg av Pippilotta68 »

Vi kom frem til Studenter hytta seint på ettermiddagen. Vi hadde syklet fra Sørkedalen og var trøtte. Hytta var enorm, alt for stor til oss 4 som skulle overnatte. Etter en stund fant vi en gjestebok som låg ved peisen. På siste side var det tegnet en gravstøtte hvor det stog: Det ble ingen morgen". På støtten var det skrevet 4 navn. Rimelig kvalmt var det :-( På kvelden så var vi litt inne og litt ute. Tåke låg i lange slør på tjernet ved hytta. Månen lyste stor og klar på himmelen.

I ett tiden la vi oss. Det var køyesenger og jeg og mannen min la oss i første etasjen i hversin seng.
Etter et par timer våknet jeg av at det banket tre ganger på døren. Bank-bank-bank. Og så stille.
Det banket en gang til Bank-Bank-Bank, ikke så hardt, men veldig tydelig. Da ble jeg klar våken.

På høyde med hodet på et menneske lyste det et skimrende lys, oval og litt flatt lys 3 meter fra snegen min. Lyset beveget seg mot meg, og minutter etter og bare en meter unna forsvant det.

Jeg var stiv av skrekk og løp til senga til min mann og låg der resten av natta. En svært spesiell opplevelse dette.

Natten etter skjedde det ikke noe, men jeg låg under dyna innenfor min mann med øre propper i ørona. Så jeg ville nok ikke greid å høre noe heller.

Ut på tur, aldri sur! ;-) Drar ikke dit igjen.
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lykksalig
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mai 2008 02:20
16
Kjønn (valgfri): God blanding
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Lykksalig »

saa ekkelt................
Antall ord: 2
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links