Universet & dets hemmeligheter ⇒ 14 Okt 2008 vil et romskip vise seg i 3 dager.
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
Kan bli hardt da ja, håper det er med blindeskrift, men det er det nok, så smarte som disse romvesna er som tilog med herper maten vår.
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ikke hvis en blir blind over tid heller, men da ser en dårlig til man blir blind.Diffusa skrev:Ikke hvis en blir akutt blind..Sol@ngelica skrev:Den som lever får se...
(kinesisk ordtak)
Antall ord: 37
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Aug 2008 04:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2004 12:25
- 20
- Kjønn (valgfri): Hannkjønn
- Lokalisering: Asker
- Blitt takket: 1 gang
- Kjønn:
-
- Standard bruker
- 20
Den som spiser lever får se, den og.abrj skrev:Den som lever får se
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
Vi Får se Kimbare,Vi får se :mozilla_smile:Kimbara skrev:Dette er som hakk i plata.
"EN EPISK HENDELSE SKAL FINNE STED **/** ****!!! VERDEN VIL BLI FORANDRET!!!!"
Nei. Den 14. oktober 2008 vil nok bli en skuffende dag for de som måtte finne på å tro på dette tøyset.
Det er ikke noe nytt at utenomjordinger har vært her på vår planet.Sist var 3600 år siden.
Det var dem som skapte pyramidene osv. og i enkelte av pyramidene er det tegninger som ble laget angående romskip og mennesker som kom i dem , tilogmed i gamle huler har dem funnet dette.Det var på den tiden man pratet om anunnakien og Nibiru som kom for og gjøre oss til slaver og vi så på dem som guder d var da Atlantis eksisterte.Har lest litt om dette og synes dette er spennende stoff :mozilla_smile: Det jeg tror etter kanaler for åndeverden og aliens er at snart rundt disse tider kan det hende at den skeptiker nøtten folk sitter med kansje vil riste litt.Skal bli spennende og se hva som vil skje disse årene om noe av det vi som tror på ånder og kornsirker og utenomjordisk liv og som har kontakt med ånder slik jeg har og kommuniserer osv vil bli tatt litt mere seriøst i vår tror og hva vi opplever og har opplevd.Kanskje du og Kimbara vil komme en smule høyere i viberasjon hehe
Antall ord: 250
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Dette er bare vage spekulasjoner og ønsketenking.Mantropolix skrev:
Det er ikke noe nytt at utenomjordinger har vært her på vår planet.Sist var 3600 år siden.
Det var dem som skapte pyramidene osv. og i enkelte av pyramidene er det tegninger som ble laget angående romskip og mennesker som kom i dem , tilogmed i gamle huler har dem funnet dette.Det var på den tiden man pratet om anunnakien og Nibiru som kom for og gjøre oss til slaver og vi så på dem som guder d var da Atlantis eksisterte.Har lest litt om dette og synes dette er spennende stoff :mozilla_smile:
Det vi har funnet ut er at mennesker (slaver) bygde pyramidene, og at det tok lang tid.
Teorien du fremstiller er som tatt ut fra "Stargate".
Vis gjerne hvilke tegninger som viser romskip.
Hvis Atlantis eksisterte, så kan du kanskje også vise oss hvor det lå, og fortelle hvordan og når det ble borte?
Du bør ikke svelge alt du leser, vet du
Det som skjer får skje. Jeg går ikke rundt og klamrer meg til overtro, pseudovitenskap og myter.Det jeg tror etter kanaler for åndeverden og aliens er at snart rundt disse tider kan det hende at den skeptiker nøtten folk sitter med kansje vil riste litt.Skal bli spennende og se hva som vil skje disse årene om noe av det vi som tror på ånder og kornsirker og utenomjordisk liv og som har kontakt med ånder slik jeg har og kommuniserer osv vil bli tatt litt mere seriøst i vår tror og hva vi opplever og har opplevd.Kanskje du og Kimbara vil komme en smule høyere i viberasjon hehe
Dessuten skal du vite at jeg tar disse fenomenene ganske så seriøst - selv om jeg ikke har samme syn på det som deg.
Antall ord: 315
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Det var gledelig og høre :mozilla_smile:Kimbara skrev:Mantropolix skrev:
Dessuten skal du vite at jeg tar disse fenomenene ganske så seriøst - selv om jeg ikke har samme syn på det som deg.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Datoen er merket i kalenderen. Må passe på å være ledig 14 oktober. ;-)
(Hvor fint det hadde vært om så skjedde.)
Antall ord: 22
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
OM det skulle skje så tviler jeg på at vi ville sett noe til det her i Norge, ingenting nevneverdig skjer i Norge
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Bortsett fra at Mette-Marit har bursdag idag da...Diffusa skrev:OM det skulle skje så tviler jeg på at vi ville sett noe til det her i Norge, ingenting nevneverdig skjer i Norge
aha! Eyyyyyy!
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jepp! Det hadde jo forandra så mange til og vokne fra vår illusjon.ufo skrev:Datoen er merket i kalenderen. Må passe på å være ledig 14 oktober. ;-)
Vi får håpe at dette ikke bare er noe tull , vi får håpe at dette virkelig skjer.
Viss dette skjer kommer det ivertfall til og være det heiteste kryddere på nyhetene og førstesider værden rundt.Da er det ingen som kan komme og si til deg og meg at det ikke finnes andre vesener i vår gigantiske univers.og for det andre og tro at det er bare oss mennesker i hele universet er for meg helt utrolig at noen kan tenke så kort.Derfor jeg sier at om dette skjer ja da vil mennesket som bor i sin lille nøtt med skall rundt kansje klare lage en sprekk i den ene veggen sin og titte så vitt igjennom til sannheten.Eller rett og slett at hele det nøtteskallet som er tett pakka rund skeptikerne brister totalt,ja det blir jo opp til vær enkelt hvot mye av den nøtta som sprekker.Mitt nøtteskall sprakk for 5 år siden og det var da jeg virkelig voknet og så at det var mere der ute en bare her inni i min tygge lille nøtt og det har gjort at jeg fortsetter leite etter min sannhet akkurat som kyllingen da den møter den store vide verden da den kommer ut av egget sitt hehe
Antall ord: 265
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
at mette marit har bursdag i dag , det driiiiiter jææ tiiii.
Hadde noen hatt brusdag her på paranormal.no hadde jeg klappet og gratulert osv men Mette Marit føøøøy .
Hadde noen hatt brusdag her på paranormal.no hadde jeg klappet og gratulert osv men Mette Marit føøøøy .
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Jeg også egentlig. Jeg er bare sarkastisk til tider.Mantropolix skrev:at mette marit har bursdag i dag , det driiiiiter jææ tiiii.
Den reptilen av en hermafroditt-gås fra snobbete alkoholikerfamilie kan ha så mange bursdager hun vil for min del. Neida, Mette-Marit er sikkert grei hun.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Det gir vel jeg faen i! Mette Marit lizzom.. pøh!!ludoburgero skrev:Bortsett fra at Mette-Marit har bursdag idag da...Diffusa skrev:OM det skulle skje så tviler jeg på at vi ville sett noe til det her i Norge, ingenting nevneverdig skjer i Norge
aha! Eyyyyyy!
Antall ord: 49
Hide post links |