Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJesusansikt? kan noen være så snill å hjelpe meg?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

GJest

Re: Jesusansikt? kan noen være så snill å hjelpe meg?

Innlegg av GJest »

neonblack skrev:Jeg er helt ny her inne, og egentlig har jeg ikke noen slags peiling på engler, hjelpere og slikt, men lurte på om noen kunne hjelpe meg. Jeg har hørt om noe som kalles for jesusansikt (eller noe sånt), og lurte på hva det egentlig er. Jeg tror nemlig jeg har opplevd noe lignende selv, noe som gjorde meg helt vettskremt. Har prøvd å lete overalt på nett etter noe info om dette, men har ikke funnet noe. Det eneste jeg har hørt er noe om at min skyttsengel har prøvd å få kontakt med meg. Noen som vet noe som helst? Synes det er litt ekkelt og rart å fortelle historien min nå med en gang..
Mener du denne? Veldig vittig å se hvor tydelig du ser jesus ansikt etter å stirret på denne...

http://www.youtube.com/watch?v=bo7E6jHHbSY

*optical illusion*
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hvordan vet dere hvordan Jesus egentlig så ut da?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Aldri helt forstått hvor denne Jesus kisen er så jævla viktig,vært mange profeter på jorden.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

ALP skrev:Aldri helt forstått hvor denne Jesus kisen er så jævla viktig,vært mange profeter på jorden.
Ikke jeg heller, alle burde da skjønne at jomfru Maria var billig med musa si, det skjedde absolut ingen jomfru fødsel der.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Tror nok det er litt anderledes enn du er i stand til å skjønne....
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Her kan dere chatte med gud ;)

WOW sier jeg bare..

http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links