Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ikke noe med hjemsøkt å gjøre, men..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Hovin i Telemark
- Blitt takket: 3 ganger
Ikke noe med hjemsøkt å gjøre, men..
Når noen legger inn innlegg på en tråd som en annen allerede har startet, ang nytt tema enn det som er på den tråden, kan dem ikke være så snill å lage nytt emne om det da?
Jeg refererer ikke til noen spesielle, men la spesielt merke til at det ble litt plagsomt når jeg så på min tråd ang Nes Kirkeruiner, og den andre tråden med bilder fra samma dagen fra ett annet medlem..
Dette er ikke for å være slem, frekk eller noe i den duren.. Men det hadde vært fint med litt orden, hvis dere skjønner.. Da får man fler svar også sikkert, for da går man inn på den tråden man vet hva handler om, istedenfor å gå inn på en tråd også er det plutselig ett annet spørsmål fra noen andre der..
Beklager hvis dette ble rotete, men er litt ør i hodet i dag, så er ikke så enkelt å forklare for seg, men håper noen forstår.. Jeg sier ikke at vi SKAL gjøre det slik, men håper på at det ikke bare er meg..
Jeg refererer ikke til noen spesielle, men la spesielt merke til at det ble litt plagsomt når jeg så på min tråd ang Nes Kirkeruiner, og den andre tråden med bilder fra samma dagen fra ett annet medlem..
Dette er ikke for å være slem, frekk eller noe i den duren.. Men det hadde vært fint med litt orden, hvis dere skjønner.. Da får man fler svar også sikkert, for da går man inn på den tråden man vet hva handler om, istedenfor å gå inn på en tråd også er det plutselig ett annet spørsmål fra noen andre der..
Beklager hvis dette ble rotete, men er litt ør i hodet i dag, så er ikke så enkelt å forklare for seg, men håper noen forstår.. Jeg sier ikke at vi SKAL gjøre det slik, men håper på at det ikke bare er meg..
Antall ord: 197
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Re: Ikke noe med hjemsøkt å gjøre, men..
Ganske enig! Er jo et utallig like tråder...Cara90 skrev:Når noen legger inn innlegg på en tråd som en annen allerede har startet, ang nytt tema enn det som er på den tråden, kan dem ikke være så snill å lage nytt emne om det da?
Antall ord: 208
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Agreed.
Det kjeder ræva av meg å måtte lese det gjennom masse tråder, bare for å oppdage at de er identiske med hverandre. Det er ikke så himla vanskelig å søke før man starter ny tråd
Det kjeder ræva av meg å måtte lese det gjennom masse tråder, bare for å oppdage at de er identiske med hverandre. Det er ikke så himla vanskelig å søke før man starter ny tråd
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nei ikke sant?
Også har jeg merket at på en tråd, så spør noen om noen vil være med til ett sted og sånn.. Hvorfor ikke lage ny tråd ang det? Da er det fler som ser det.. :S
MIN mening da..
Også har jeg merket at på en tråd, så spør noen om noen vil være med til ett sted og sånn.. Hvorfor ikke lage ny tråd ang det? Da er det fler som ser det.. :S
MIN mening da..
Antall ord: 47
Hide post links |
Men da de lager ny tråd om det, så kommer det noen: Det kunne du da ha skrevet i den og den tråden, det er ingen vits i å lage en ny!
Og sånn går no dagan..
Og sånn går no dagan..
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Okei, men en ting jeg tenkte på er at hvis noen vil spørre om det er noen som har for interesse å dra til ett sted som spøker, så kan de jo lage ny tråd..
Resten er vel kanskje som du sier.. Jeg vet ikke jeg.. Bare syns det ble litt rotete på en måte..
Resten er vel kanskje som du sier.. Jeg vet ikke jeg.. Bare syns det ble litt rotete på en måte..
Antall ord: 58
Hide post links |
Ja, det gjør det, det blir veldig rotete, men det er sånn der er her, uff vi får prøve å ta oss i nakken her.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
På en merkelig måte så gjør jeg det å, det må være nedarvet det der
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hehe.
Det er alltid tilfredsstillende å ta ut aggresjon på tilfeldige stakkarer. Dessuten må jo noen passe på at folk ikke spyr ut dumme tråder i hytt og pine :mozilla_laughing:
Det er alltid tilfredsstillende å ta ut aggresjon på tilfeldige stakkarer. Dessuten må jo noen passe på at folk ikke spyr ut dumme tråder i hytt og pine :mozilla_laughing:
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja fy søren så godt det er...!TheMartine skrev:Hehe.
En annen ting med alle innleggene som er dels like...
Hvorfor skriver folk så mye feil, stavinger, ikke komma punktum osv...
Er slitsomt å lese, ikke minst å få med sammenhengen.
Antall ord: 70
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Yes og mye ord feil, skriver sikkert mye feil jeg også, men er det et ord jeg er usikker på sjekker jeg det.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Da bør du sjekke "ord feil" (ordfeil hadde det blitt), som for øvrig egentlig ikke er noe ord i det norske skriftspråk...Sol@ngelica skrev:Yes og mye ord feil, skriver sikkert mye feil jeg også, men er det et ord jeg er usikker på sjekker jeg det.
Antall ord: 50
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Skal passe på deg som en hauk, Baronen, vent til jeg ser DU skrive feil..Baronen skrev:Da bør du sjekke "ord feil" (ordfeil hadde det blitt), som for øvrig egentlig ikke er noe ord i det norske skriftspråk...Sol@ngelica skrev:Yes og mye ord feil, skriver sikkert mye feil jeg også, men er det et ord jeg er usikker på sjekker jeg det.
Antall ord: 67
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
gjesp.
Dette er vell hva vi alle ber alle gjøre. SØKE FØRST før man lager ett innlegg.
orb
2012
Lier
Er di 3 største temaene som ALLTID KONSTANT gjenntas å samme diskusjonen kommer frem vær gang.
Litt trøttende for oss faste.
Så til trådstarter.
Som du selv sier har dette ingenting med hjemsøkt å gjøre.
Da kunne du fint ha lakt den i generell prat heller.
Dette er vell hva vi alle ber alle gjøre. SØKE FØRST før man lager ett innlegg.
orb
2012
Lier
Er di 3 største temaene som ALLTID KONSTANT gjenntas å samme diskusjonen kommer frem vær gang.
Litt trøttende for oss faste.
Så til trådstarter.
Som du selv sier har dette ingenting med hjemsøkt å gjøre.
Da kunne du fint ha lakt den i generell prat heller.
Antall ord: 74
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |