Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkal våre bekymringer aldri ta slutt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sterke evner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Jun 2008 22:30
16
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: Karmøy
Blitt takket: 1 gang

Skal våre bekymringer aldri ta slutt?

Innlegg av sterke evner »

Min mann har vært gift før, og deriblandt har han en sønn, som fortsatt bor hos sin mor.
Det har i flere år vært ett sårt savn, at denne gutten ikke har villet ha noen som helst kontakt med sin far.
Dette på tross av at vi hele tiden, har fått høre via omveier, at hans
mor er en svært dårlig fungerende mor, og at gutten derfor har fått tilltagende psykiske problemer.
Min mann har ved flere tillfeller prøvd å kontakte gutten, men han har hver gang bare avvist alle førsøk på kontakt.

Ved en tilfeldighet så kom eg i snakk med en annen som er synsk, hun spurte om eg og mannen min følte at vi den siste tiden har sovet dårligere, eller følt noen form for uro på soverommet vårt. Og alt dette stemte!
Personen kunne fortelle at i en krok på soverommet vårt sto en dame, som ønsket kontakt med min mann, hun hadde en beskjed til han. Damen var en slektning av hans eks-kone.
Den synske ba min mann sette seg ned og snakke med dama på rommet, men han nektet på det heftigste på å gjennomføre noe slikt.
Den påfølgende natta kom dama til meg, som i en drøm.
Eg klarte bare å oppfatte de to første bokstavene i hennes navn, det var bokstavene OL.
Dama presanterte seg for meg som min manns sønns oldemor.
Hun ville ha snakket med min mann om dette, siden hun kjendte han fra før, men siden han ikke ønsket kontakt, måtte hun snakke med meg om problemet.
Hun var så bekymret for sitt oldebarn, for guttens mor var en veldig dårlig mor, sa den gamle damen. Hun ba oss på det inderligste, om å berge denne gutten, og hjelpe han, for han var i ferd med å gå tilgrunne.
Eg forklarte til den gamle at vi har gjort utallige forsøk på å hjelpe gutten, men at han må ville det selv også, ellers kan vi ikke gjøre noe for han. Jeg lovet at vi ikke ville gi han opp, og at vi skulle gjøre så godt vi kunne også framover.

Etter dette ble det atter fred på vårt soverom.
Jeg fortalte om hva som hadde skjedd om natten , til min mann, og spurte også hva denne damen het, hennes navn var : OLDFRID , derav de to første bokstavene som eg oppfattet.

To dager etter denne hendelsen, så ringer telefonen: Det er hans lenge savnede sønn, (som også hans døde oldmor bekymret seg over)som ringte. Han sier at han trengte å få komme seg vekk i noen dager, om han kunne få komme til sin far på ferie!
Og det etter at han i flere år, ikke har ønsket noen kontakt med sin far.
Det var tydelig at hans oldemor nok hadde hatt seg en prat også med gutten, og sagt hva han nå burde gjøre, når hans liv nå var så vanskelig.
Gutten kom til oss, og vi fikk en ny sjanse til å hjelpe han, og støtte han framover.

Det er sandelig mer mellom himmel og jord enn vi ofte tenker på!
Dette må vel kalles et samarbeid på tverrs av alle grenser?

MVH: sterke evner.
Hun
Antall ord: 559

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Jeg telte fire ganger gåsehud under denne historien. Kjempefin, var den. Håper det går bedre med sønnen til mannen din =)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Duverden for en fin og sterk historie!
Er ikke uvanlig nei at man også får kontakt med ånder (og generelt avdøde) gjennom drømmene våre. Så det skal aldri undervurderes i drømmen, selv om noe kanksje ikke
alltid er like reelt!
Antall ord: 45
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links