Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerÅ kommunisere med sin hjelper.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Malin

Re: hjelpere

Innlegg av Malin »

izabel skrev:
momsegullet skrev:men er det sånn at når man først har merka noe,merker man gradvis mer og mer da?
Ja, linken blir sterkere.
Slik ble det ikke for meg. Men jeg stengte alt det paranormale ute med vilje. Jeg ville ikke ha noe med det å gjøre, siden jeg har en tendens til å bli livredd av slike ting! Så det er vel hva man gjør det til selv også :mozilla_smile:
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

Jeg tror ikke hjelperen min finnes, selv om folk påstår at han er der. Jeg har opptil flere ganger bedt om hjelp og tegn, men ikke fått ett steika ett....
Jeg VIL gjerne tro, men jeg vet ikke....

Ps. Det var mye tull nå når jeg skulle skrive dette innlegget. Kanskje det var HAN som gjorde det???
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
d-natt - sluttet

Re: Å kommunisere med sin hjelper.

Innlegg av d-natt - sluttet »

Jeg kommunikaserer med min hjelper ved at jeg tenker inni meg eller sier vis deg.. og så streker jeg ut hånden .. og da kjenner jeg en lite vind blafr.. det kjennes sånn som det gjør når du blåser i håndflaten.. da vet jeg at hjelperen min er der.. jeg bruker også englekort.. og da bruker jeg bare å legge hånden over kortene og da kjenner jeg det pipler i håndflaten eller et slags lite vindpust.. over de kortene som skal fortelle meg noe
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Å kommunisere med sin hjelper

Innlegg av M... »

Hei! Og takk skal du ha!! Det skal jeg huske på å prøve, neste gang jeg er usikker. :mozilla_smile:
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Maria89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 14 Sep 2008 22:28
16
Kjønn (valgfri): gjett...
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Maria89 »

Jeg synes det er lettest å finne en behagelig stilling og høre på rolig musikk, så blir jeg veldig trøtt til slutt:P Og da kan jeg søke min hjelper. Man må bare klare og åpne seg opp, mange har stengt sine kanaler og da kan det blir vanskelig. Første gangen spurte jeg om et tegn på at hun var her, så sa jeg at jeg visste at hun var her. Men det var helt stille.. Senere på dagen fikk jeg et tegn fra klar himmel:P Hehe... Min hjelper var hun her;)
Antall ord: 96
Maria..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
julia242
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Mai 2008 21:59
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sverige

Snakke med hjelpere...

Innlegg av julia242 »

Hei der:-)
Jeg har ikke klart å kommunisere med min hjelper för jeg prövde Oijja board (vet ikke om det var rett skrevet). Jeg har tidligere fått vite navnet på min hjelper av en medial person, så jeg ble veldig glad og overrasket da samme navn kom frem når vi testet brettet. Nå "snakker" vi sammen hver uke igjennom brettet. Det föles veldig bra, kanskje noe å pröve. MEN, det er kjempe viktig at du ber din(e) guider om å beskytte deg mot negative energier slik at de ikke kommer igjennom. Lykke til :-)
Julia
Antall ord: 98
Mvh

Julia:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !