Hei, jeg var hos tanta mi dag og hun fortalte meg noe som søskenbarnet mitt.
Søskenbarnet mitt er 2 år nå ...
Dem har flytta til et hus.
Dem som bodde der har merka noe i det huset, men dem visste ikke hva.
Og tanta mi fortelte meg at søskenbarnet mitt hadde stått opp og var livredd. Han fikk selvsølgelig sove på rommet ved sina av henne den natten. Om morran så spørte mora om hvorfor han var så redd. Han fortalte om en mann og ei dame som var på rommet hans. Og dem som bodde der før fortalte at det var bare det rommet som det var noe med.
Søskenbarnet mitt tørr ikke å sove alene så han sover hos moren enda.
Han pleide alltid og vekke henne om natten fordi han var tørst så han fikk vann. Men han har aldri vært så redd. Han skalv skikkelig og gråt.
Så lurte på noen kunne hjelpe meg med detta ..
Gutten tør ikke å sove på sitt egent rom. For han vil ikke se damen og mannen.
Hilsen Heidi-cute ..
Tusen takk på forhånd ..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mitt søskenbarn på 2 !?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2008 19:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Mitt søskenbarn på 2 !?
Heisann Du kan prøve og kontakte Håkon Marius skog han er et medium og kan kansje hjelpe dere med dette her.Jeg har brukt han noen ganger selv og er meget positiv til ham.Han hjalp meg da jeg hadde vært utsatt for 2 ånder som ikke var av hyggelig natur som ødela 5 år av livet mitt. Hans internet side er http://www.klarsyntmedium.com/Heidi-Cute skrev:Hei, jeg var hos tanta mi dag og hun fortalte meg noe som søskenbarnet mitt.
Søskenbarnet mitt er 2 år nå ...
Dem har flytta til et hus.
Dem som bodde der har merka noe i det huset, men dem visste ikke hva.
Og tanta mi fortelte meg at søskenbarnet mitt hadde stått opp og var livredd. Han fikk selvsølgelig sove på rommet ved sina av henne den natten. Om morran så spørte mora om hvorfor han var så redd. Han fortalte om en mann og ei dame som var på rommet hans. Og dem som bodde der før fortalte at det var bare det rommet som det var noe med.
Søskenbarnet mitt tørr ikke å sove alene så han sover hos moren enda.
Han pleide alltid og vekke henne om natten fordi han var tørst så han fikk vann. Men han har aldri vært så redd. Han skalv skikkelig og gråt.
Så lurte på noen kunne hjelpe meg med detta ..
Gutten tør ikke å sove på sitt egent rom. For han vil ikke se damen og mannen.
Hilsen Heidi-cute ..
Tusen takk på forhånd ..
Det jeg anbefaler er at du enten ringen ham eller sender en email.
Antall ord: 281
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mar 2008 13:36
- 16
Dette kan du gjøre selv, hvis du tror du kan om noen forteller deg hvordan.
jeg har tidligere fortalt hvordan man gjør det, og siden hun ikke skrev noe mer om spøk. - mener jeg hun fikk det til.
Tør du? Ikke vanskelig - ikke skummelt - men du må TRO at du kan.(Så hjelper jeg til i bakgrunn)..
jeg har tidligere fortalt hvordan man gjør det, og siden hun ikke skrev noe mer om spøk. - mener jeg hun fikk det til.
Tør du? Ikke vanskelig - ikke skummelt - men du må TRO at du kan.(Så hjelper jeg til i bakgrunn)..
Antall ord: 61
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |