Er virkelig verden så sort/hvit for deg? Lever du et så enkelt liv at du får servert alle forklaringer på sølvfat fra din egen fantasi?Mantropolix skrev: Nettop! jeg helt enig med deg og jeg tror deg.
tviler på Kimbara gjør det , han sier vel enten at du og gutten er mentalt ustabile eller at dere begge har blitt riv ruskende gale og at det må være flere som har opplevd dette og at samtidig må dere ha fått det på film eller evp eller lignene og det er vel kansje ikke godt nok for ham det heller,man må vel leie inn vitenskaps folk som har med seg en hel drøss med utstyr for og måle med emf metere varmesøkende ting og samtidig må vel dere bli innlakt på sjukehuset for og teste hjernene deres mot sjukdommer som kan foresjake halilusjoner,sende dere inn i en sånn trommel,eller ikke nok med det kansje di må sjekke om det er stoff i blodet til sønnen din og deg for det kunne jo hende dere hadde røkt et eller annet.Han mener det han skjønner du at når noen opplever noe slikt så er det ikke bevis nok,man må lissom ha det dokumentert.Så hva man enn forteller den mannen så er du sprøyte gal.Så viss det kommer en haug med vitenskaps folk og spøkelses jegere og får noe på film eller noe er det ikke sikkert han tror da heller.Hadde han opplevd det som dere hadde opplevd hadde han vel lakt seg selv in på sinsjukhus og trodd han var gal.
For Kimbara er verden kun en nøtt og ingen ting annet. hehe
Istedet for å syte og klage som en gammel, bitter mann, så kan du kanskje heller ta for deg det jeg skriver på en skikkelig måte? Jeg finner nemlig ingen svar eller skikkelig argumentasjon i de lange innleggene dine.
Dette er rett og slett bare barnslig. Og når vi først er inne på personlige og meningsløse angrep; med mindre du har lese/skrivevansker - lær deg norsk.